Перелік освітніх компонентів за вибором студента на 2025/2026 н.р.
Перелік освітніх компонентів за вибором студента на 2025/2026 н.р.
для спеціальностей Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
Бакалаври д.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1-ПДБд ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Нормативні основи функціонування інституту дозвілля | 3 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.01 | Основи особистісно-професійного самовдосконалення | 3 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.02 | Етичні основи професійно-педагогічної взаємодії | 4 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.02 | Культурологія дозвілля | 4 сем. | 1-ПДБд |
3 курс, 3-ПДБд ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Початкова освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Навчання через гру (LEGO) | 3 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.1 | Медіаресурси у роботі вчителя НУШ | 3 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.1 | Методика навчання письма | 3 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.1 | Основи риторики в початковій школі | 3 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.2 | Успішні стратегії психосоціальної підтримки у закладі освіти | 4 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.2 | Цифрові ресурси у професійній діяльності вчителя початкової школи | 4 сем. | 12пн, 13пн |
ВВ2.2 | Освітні новації в НУШ | 4 сем. | 12пн, 13пн |
2 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Організація психологічної служби | 5 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.4 | Соціальна психологія та психологія конфлікту | 5 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.5 | Психодіагностика | 6 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.6 | Основи психоконсультування та психокорекції | 6 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
2 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Практична фонетика іноземної мови | 5 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.4 | Практична граматика іноземної мови | 5 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.5 | Іноземна мова фахового спрямування (іншомовна комунікація) | 6 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.6 | Іноземна мова фахового спрямування | 6 сем. | 22пн, 23пн |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.8 | Технологія психологічного тренінгу | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.9 | Основи психотерапії | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.11 | Психологічний супровід сім’ї | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.12 | Спеціальна психологія | 8 сем. | 32пн, 33пн |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.8 | Дитяча література іноземною мовою | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.9 | Іноземна мова фахового спрямування з методикою | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.11 | Теорія сучасної іноземної мови | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.12 | Технології навчання іноземної мови у початковій школі | 8 сем. | 32пн, 33пн |
3 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.7 | Основи проєктно-дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.7 | Сучасний підручник для початкової школи НУШ | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.7 | Індивідуальні стратегії навчання молодших школярів в умовах НУШ | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.10 | Основи інтеграції змісту початкової освіти | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.10 | Емоційний інтелект як основа лідерства та успішної комунікації | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.10 | Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | 7 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.13 | Розвиток критичного мислення молодших школярів | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.13 | Методика розвитку усного і писемного мовлення в початковій школі | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.13 | Організація змішаного та дистанційного навчання в початковій школі | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.14 | STEM-освіта в початковій школі | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.14 | Естетотерапія в освітньому процесі НУШ | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.14 | Медіаграмотність і критичне мислення | 8 сем. | 32пн, 33пн |
ВВ2.14 | Практичний курс англійської мови | 8 сем. | 32пн, 33пн |
↓ Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
2 курс, 20 ом ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ02.01.1 | Дрібна пластика | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.2 | Керамічна скульптура | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.3 | Графіка плакатної продукції | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.4 | Прикладна фотографія | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.5 | Рекламний скетчінг | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.6 | Оригінальні графічні техніки | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.1 | Костюм у візуальних практиках художника | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.2 | Основи декоративно-прикладного мистецтва | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.3 | Сюжетна композиція | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.4 | Художній розпис тканин | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.03.1 | Інтарсія з сукна і повсті | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.03.2 | Художній текстиль | 6 сем. | 20 ом |
3 курс ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ02.04.1 | Арт-терапевтичні практики | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.2 | Навчально-творча майстерня портрету | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.3 | Мистецтво книги: історія та інновації | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.4 | Художній текстиль | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.5 | Технологічні аспекти декоративної творчості | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.6 | Авторська листівка | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.7 | Паперкрафт | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.04.8 | Художнє конструювання | 7 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.1 | Айдентика | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.2 | Графіка кульковою ручкою | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.3 | Керамічна скульптура | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.4 | Художнє ткацтво | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.5 | Навчально-творча майстерня пейзажу | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.6 | Навчально-творча майстерня натюрморту | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.7 | Прикладна фотографія | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.8 | Основи шрифтової композиції і леттерінгу | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.9 | Монументальна композиція | 8 сем. | 30 ом |
ВВ02.05.10 | Основи техніки батику | 8 сем. | 30 ом |
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Аксіологія дитинства+ | 3 сем. | І-А |
ВВ2.1 | Практика усного та писемного іншомовного мовлення+ | 3 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Інноваційні технології дошкільної освіти+ | 4 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення+ | 4 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Практична граматика іноземної мови+ | 4 сем. | І-А |
2 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Психолого-педагогічний супровід батьківства+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Сімейна дошкільна педагогіка+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Соціальна психологія+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Основи психолого-педагогічної діагностики+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Професіогенез особистості майбутніх вихователів ЗДО+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Основи дослідницької діяльності здобувачів дошкільної освіти+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Психологія особистості в ранньому віці+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.3 | Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.4 | Риторика+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.4 | Практикум з педагогічної майстерності+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.4 | Іншомовна комунікація+ | 5 сем. | ІІ А |
ВВ2.5 |
Етнокультурні технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти+ |
6 сем. | ІІ А |
6 сем. | ІІ А | ||
Психологія професійної культури майбутніх вихователів ЗДО+ | 6 сем. | ІІ А | |
Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку+ | 6 сем. | ІІ А | |
Тренінг психолого-педагогічних комунікацій+ | 6 сем. | ІІ А | |
Психологія сімейних стосунків+ | 6 сем. | ІІ А | |
6 сем. | ІІ А |
3 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Психологія (Практична психологія; Психологія розвитку особистості)
1 курс, 14прпс, 15прпс, 16прпc, 17крпс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 14прпс,15прпс 16прпc, 17крпс |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 14прпс,15прпс 16прпc, 17крпс |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 14прпс,15прпс 16прпc, 17крпс |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 14прпс,15прпс 16прпc, 17крпс |
2 курс, 24прпс, 25прпс, 26псро ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Терапія іграшкою | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.03 | Сімейна психологія | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.04 | Економічна психологія | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.04 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.04 | Терапевтичні відносини як чинник ефективного психоконсультування | 5 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.05 | Психологія праці | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.05 | Техніки подолання професійного вигорання особистості | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.05 | Психологія міжкультурної комунікації | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.06 | Психологічна комунікація в організаціях | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
ВВ2.06 | Гендерна психологія | 6 сем. | 24прпс, 25прпс,26псро |
3 курс, 35прпс, 36псро ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.07 | Вплив тривожності на розвиток особистості | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.07 | Психологія маніпуляцій | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.10 | Проективні методи психодіагностики | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.08 | Особливості внутрішньоособистісного конфлікту | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.09 | Позитивна психотерапія | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.09 | Психологічна допомога особистості | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.10 | Технологія тренінгу особистісного розвитку | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.10 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 7 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.10 | Сімейне консультування | 7 сем | 35прпс, 36псро |
ВВ2.11 | Емоційна сфера в структурі особистості | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.11 | Техніки роботи з метафорично асоціативними картками у роботі практичного психолога | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.12 | Психологія волі | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.12 | Арт-терапія | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.13 | Психологія стресу | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.13 | Специфічні розлади особистості | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.13 | Основи інтеграції психолого-педагогічних знань майбутніх фахівців | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.14 | 8 сем. | 35прпс, 36псро | |
ВВ2.14 | Психологія управлінської діяльності | 8 сем. | 35прпс, 36псро |
ВВ2.14 |
Основи логіко-аналітичної та комунікативної діяльності фахівця Практикум з іноземної мови для ЄВІ |
8 сем. | 35прпс, 36псро |
Магістри д.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1мНОНК ↓
Освітня програма «Наукова освіта та наукова комунікація» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.04 | Діяльність ЮНЕСКО у сфері наукової освіти | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.04 | Наукова освіта для сталого розвитку | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.05 | Технології штучного інтелекту в освіті | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.05 | Управління інноваційним освітнім простором | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.02 | Сучасні цифрові технології в науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.02 | Технології ГІС та ДЗЗ у науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.03 | Педагогіка співробітництва | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.03 | Діагностика обдарованої дитини | 3 сем. | 1мНОНК |
↓ Початкова освіта
1 курс, 1-МГПН ↓
Освітня програма «Початкова освіта» (Мг 1,4 р.н.)
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ2.01 | Критичне мислення: досвід європейських студій+ | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.01 | Інформаційне освітнє середовище закладу дошкільної освіти+ | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.02 | Основи артосвіти та дитячого дизайну+ | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.02 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО+ | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.03 | Основи консультування сім'ї+ | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.03 | Універсальний дизайн в дошкільній освіті+ | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.04 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку+ | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.04 | Студія тренінгових технологій+ | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.05 | Теорія і практика міжкультурної комунікації+ | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.05 | Комунікативні стратегії іноземної мови | 3 сем. | І-МДШ |
↓ Психологія (Практична психологія; Експериментальна практична психологія)
1 курс, 15мгпрпс група ↓
Освітня програма «Практична психологія» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ2.02 | Особливості переживання горя та втрати. Допомога людям, які втратили близьких | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.02 | Управління стресом та формування стресостійкості | 3 сем. | 15мгпрпс |
↓ Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
1 курс, 10 мгом група ↓ на 2025-2026 н.р.
Освітня програма «Образотворче мистецтво» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ2 | Айдентика | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Сучасні візуальні практики | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Арт-фотографія | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Е-портфоліо художника | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Композиція коміксу | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Інтер’єрний живопис | 3 сем. | 10мгом |
ВВ2 | Серії друкованої продукції | 3 сем. | 10мгом |
Бакалаври з.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1-ПДБз ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Нормативні основи функціонування інституту дозвілля | 3 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.01 | Основи особистісно-професійного самовдосконалення | 3 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.02 | Етичні основи професійно-педагогічної взаємодії | 4 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.02 | Культурологія дозвілля | 4 сем. | 1-ПДБд |
3 курс, 3-ПДБз ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Початкова освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Навчання через гру (LEGO) | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Медіаресурси у роботі вчителя НУШ | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Методика навчання письма | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Основи риторики в початковій школі | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Успішні стратегії психосоціальної підтримки у закладі освіти | 4 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Цифрові ресурси у професійній діяльності вчителя початкової школи | 4 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Освітні новації в НУШ | 4 сем. | 1-ЗПШ |
2 курс: 2-ЗПШ ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Організація психологічної служби | 5 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.4 | Соціальна психологія та психологія конфлікту | 5 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.5 | Психодіагностика | 6 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.6 | Основи психоконсультування та психокорекції | 6 сем. | 2-ЗПШ |
2 курс: 2-ЗПШ ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Практична фонетика іноземної мови | 5 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.4 | Практична граматика іноземної мови | 5 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.5 | Іноземна мова фахового спрямування (іншомовна комунікація) | 6 сем. | 2-ЗПШ |
ВВ2.6 | Іноземна мова фахового спрямування | 6 сем. | 2-ЗПШ |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.8 | Технологія психологічного тренінгу | 7 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.9 | Основи психотерапії | 7 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.11 | Психологічний супровід сім’ї | 8 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.12 | Спеціальна психологія | 8 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.8 | Дитяча література іноземною мовою | 7 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.9 | Іноземна мова фахового спрямування з методикою | 7 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.11 | Теорія сучасної іноземної мови | 8 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
ВВ2.12 | Технології навчання іноземної мови у початковій школі | 8 сем. | 3-ЗПШ, 3-ЗПШМС |
3 курс ↓ Дисципліни за вибором ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Дошкільна освіта
3 курс, ІІІ-ЗДМС (1.10 р.н.) ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 1,10)
1 курс, І-ЗА ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Аксіологія дитинства+ | 3 сем. |
І-ЗА |
ВВ2.1 | Практика усного та писемного іншомовного мовлення+ | 3 сем. | І-ЗА |
ВВ2.2 | Інноваційні технології дошкільної освіти+ | 4 сем. | І-ЗА, |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення+ | 4 сем. | І-ЗА |
ВВ2.2 | Практична граматика іноземної мови+ | 4 сем. | І-ЗА |
2 курс, ІІ-ЗА, ІІ-ЗБ ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
3 курс, ІІІ-ЗА, ІІІ-ЗБ, ІІІ-ЗАЛуб ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (Лубни; термін навчання 3,10)
ВВ2. | Етнокультурні технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Практикум розв'язання педагогічних задач+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Тренінг психолого-педагогічних комунікацій+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Психолого-педагогічний супровід батьківства+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Методика і технології розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Педагогічний супровід розвитку обдарованої дитини+ | 7 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Арт-технології в роботі з дітьми+ | 8 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Психологія конфлікту+ | 8 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
ВВ2. | Основи логіко-аналітичної та комунікативної діяльності фахівця+ | 8 сем. | ІІІ-ЗАЛуб |
↓ Психологія (Практична психологія; Психологія розвитку особистості)
1 курс, 10зппр, 11зпро ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 10зппр, 11зпро |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 10зппр, 11зпро |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 10зппр, 11зпро |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 10зппр, 11зпро |
2 курс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Терапія іграшкою | 5 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.03 | Сімейна психологія | 5 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.04 | Економічна психологія | 5 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.04 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 5 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.04 | Терапевтичні відносини як чинник ефективного психоконсультування | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.05 | Психологія праці | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.05 | Техніки подолання професійного вигорання особистості | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.05 | Психологія міжкультурної комунікаціїї | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.06 | Психологічна комунікація в організаціях | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.06 | Гендерна психологія | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 20зппр, 21зпро, 22зппр_мс |
3 курс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.07 | Вплив тривожності на розвиток особистості | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.07 | Психологія маніпуляцій | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.10 | Проективні методи психодіагностики | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.08 | Особливості внутрішньоособистісного конфлікту | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.09 | Позитивна психотерапія | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.09 | Психологічна допомога особистості | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.10 | Технологія тренінгу особистісного розвитку | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.10 | Сімейне консультування | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.10 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 7 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.11 | Емоційна сфера в структурі особистості | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.11 | Техніки роботи з метафорично асоціативними картками у роботі практичного психолога | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.12 | Психологія волі | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.12 | Арт-терапія | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.13 | Психологія стресу | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.13 | Специфічні розлади особистості | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
Основи інтеграції психолого-педагогічних знань майбутніх фахівців | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис | |
ВВ2.14 | Основи професійного самовдосконалення | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.14 | Психологія управлінської діяльності | 8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
ВВ2.14 | Основи логіко-аналітичної та комунікативної діяльності фахівця Практикум з іноземної мови для ЄВІ |
8 сем. | 30зппр, 30зппр_дис, 31зпро, 31зпро_дис |
Магістри з.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1мНОНКз ↓
Освітня програма «Наукова освіта та наукова комунікація» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.04 | Діяльність ЮНЕСКО у сфері наукової освіти | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.04 | Наукова освіта для сталого розвитку | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.05 | Технології штучного інтелекту в освіті | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.05 | Управління інноваційним освітнім простором | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.02 | Сучасні цифрові технології в науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.02 | Технології ГІС та ДЗЗ у науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.03 | Педагогіка співробітництва | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.03 | Діагностика обдарованої дитини | 3 сем. | 1мНОНКз |
↓ Початкова освіта
1 курс (Мг 1,4 р.н.) ↓
Освітня програма «Початкова освіта» 2022 (Мг 1,4 р.н.)
1 курс (Мг, 1,10 р.н.) ↓
Освітня програма «Початкова освіта» ( Мг 1,10 р.н.)
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.01 | Критичне мислення: досвід європейських студій+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.01 | Інформаційне освітнє середовище закладу дошкільної освіти+ | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.01 | Основи артосвіти та дитячого дизайну+ | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.02 | Театральна педагогіка дітей дошкільного віку+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.02 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО+ | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.03 | Основи консультування сім'ї+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.03 | Універсальний дизайн в дошкільній освіті+ | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.04 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.04 | Студія тренінгових технологій+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.05 | Теорія і практика міжкультурної комунікації+ | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.05 | Комунікативні стратегії іноземної мови | 3 сем. | І-ЗМДШ |
1 курс, 15-змдш група ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.02 | Основи природничо-математичних наук з методикою+ | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.02 | Основи артосвіти та дитячого дизайну+ | 3 сем. |
15-змдш |
ВВ2.03 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО+ | 3 сем. |
15-змдш |
ВВ2.03 | Інноваційні технологїї мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку+ | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.04 | Основи консультування сім'ї+ | 3 сем. |
15-змдш |
ВВ2.04 | Здоров’язбережувальні технології в дошкільній освіті+ | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку+ | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Критичне мислення: досвід європейських студій+ | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Правове виховання та охорона дитинства | 3 сем. | 15-змдш |
Основи професійної культури майбутнього керівника ЗДО+ | 3 сем. | 15-змдш |