Пам’ятка для викладача щодо оцінювання навчальних досягнень студентів
(підготовлена на основі "Положення про організацію освітнього процесу у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова", затвердженого на засіданні Вченої ради НПУ імені М.П.Драгоманова від 31.10.2019)
Про оцінювання екзаменів і заліків ↓
Пам’ятка для викладача
щодо оцінювання навчальних досягнень студентів з дисципліни
під час зимової підсумкової атестації 2020/2021 н.р.
1. Дисципліни, які закінчуються іспитом, оцінюються в таких межах: поточні результати – 60 балів, іспит – 40 балів.
В електронних журналах поточні результати роботи студентів оцінюються за 60-бальною шкалою.
Переведення балів із 100-бальної шкали у 60-бальну відбувається через множення поточного балу на 0,6 (100 б х 0,6)
Таблиця переведення балів зі 100-бальної шкали оцінювання поточної роботи в 60-бальну надається в додатку.
Іспит, як окрема форма контролю, оцінюється в 40 балів і проводиться в системі Moodle. Він може складатися із:
- тестової перевірки (60% завдань) та практичної складової (40% завдань);
- лише із тестової перевірки (100% завдань) – непрофільних дисциплін.
Розрахунки для 40-бальної шкали задаються в системі Moodle при компонуванні питань/завдань для іспиту.
2. Дисципліна (екзаменаційна), яка вивчається в двох семестрах (минулий – весняний та зараз осінній), буде переведена електронною системою АВТОМАТИЧНО за попередній семестрі 100-бальної у 60-бальну шкалу. За поточний семестр виставляється 60 балів.
Для виставлення загального балу за дисципліну, що вивчається декілька семестрів, поточна оцінка за два (і більше) семестрів оцінюється як середнє арифметичне системою автоматично. При цьому остання (осіння) форма контролю має бути виставлена за новими вимогами (60+40).
3. Дисципліни, які закінчуються заліком, оцінюються в 100 балів.
4. Дисципліни, які закінчуються ПМК (поточним модульним контролем), оцінюються в 100 балів.
5. Результати поточної успішності враховуються, якщо студент набрав 35 і більше балів, в іншому разі, він не допускається до складання екзамену і має пройти повторне вивчення курсу.
Таблиця переведення балів ↓
ТАБЛИЦЯ
переведення балів за поточні результати роботи студентів
зі 100-бальної шкали в 60-бальну
100-бальне оцінювання |
*0,6 |
Відповідний бал за 60-бальною шкалою |
1 |
0,6 |
1 |
2 |
1,2 |
1 |
3 |
1,8 |
2 |
4 |
2,4 |
2 |
5 |
3,0 |
3 |
6 |
3,6 |
4 |
7 |
4,2 |
4 |
8 |
4,8 |
5 |
9 |
5,4 |
5 |
10 |
6,0 |
6 |
11 |
6,6 |
7 |
12 |
7,2 |
7 |
13 |
7,8 |
8 |
14 |
8,4 |
8 |
15 |
9,0 |
9 |
16 |
9,6 |
10 |
17 |
10,2 |
10 |
18 |
10,8 |
11 |
19 |
11,4 |
11 |
20 |
12,0 |
12 |
21 |
12,6 |
13 |
22 |
13,2 |
13 |
23 |
13,8 |
14 |
24 |
14,4 |
14 |
25 |
15,0 |
15 |
26 |
15,6 |
16 |
27 |
16,2 |
16 |
28 |
16,8 |
17 |
29 |
17,4 |
17 |
30 |
18,0 |
18 |
31 |
18,6 |
19 |
32 |
19,2 |
19 |
33 |
19,8 |
20 |
34 |
20,4 |
20 |
35 |
21,0 |
21 |
36 |
21,6 |
22 |
37 |
22,2 |
22 |
38 |
22,8 |
23 |
39 |
23,4 |
23 |
40 |
24,0 |
24 |
41 |
24,6 |
25 |
42 |
25,2 |
25 |
43 |
25,8 |
26 |
44 |
26,4 |
26 |
45 |
27,0 |
27 |
46 |
27,6 |
28 |
47 |
28,2 |
28 |
48 |
28,8 |
29 |
49 |
29,4 |
29 |
50 |
30,0 |
30 |
51 |
30,6 |
31 |
52 |
31,2 |
31 |
53 |
31,8 |
32 |
54 |
32,4 |
32 |
55 |
33,0 |
33 |
56 |
33,6 |
34 |
57 |
34,2 |
34 |
58 |
34,8 |
35 |
59 |
35,4 |
35 |
60 |
36,0 |
36 |
61 |
36,6 |
37 |
62 |
37,2 |
37 |
63 |
37,8 |
38 |
64 |
38,4 |
38 |
65 |
39,0 |
39 |
66 |
39,6 |
40 |
67 |
40,2 |
40 |
68 |
40,8 |
41 |
69 |
41,4 |
41 |
70 |
42,0 |
42 |
71 |
42,6 |
43 |
72 |
43,2 |
43 |
73 |
43,8 |
44 |
74 |
44,4 |
44 |
75 |
45,0 |
45 |
76 |
45,6 |
46 |
77 |
46,2 |
46 |
78 |
46,8 |
47 |
79 |
47,4 |
47 |
80 |
48,0 |
48 |
81 |
48,6 |
49 |
82 |
49,2 |
49 |
83 |
49,8 |
50 |
84 |
50,4 |
50 |
85 |
51,0 |
51 |
86 |
51,6 |
52 |
87 |
52,2 |
52 |
88 |
52,8 |
53 |
89 |
53,4 |
53 |
90 |
54,0 |
54 |
91 |
54,6 |
55 |
92 |
55,2 |
55 |
93 |
55,8 |
56 |
94 |
56,4 |
56 |
95 |
57,0 |
57 |
96 |
57,6 |
58 |
97 |
58,2 |
58 |
98 |
58,8 |
59 |
99 |
59,4 |
59 |
100 |
60,0 |
60 |
Про роботу у MOODLЕ ↓
- Структура та детальні відеоінструкції з роботи в системі дистанційного навчання або на стартовій сторінці → moodle.npu.edu.ua або на YouTube каналі → https://www.youtube.com/channel/UC2h2Dlw8_sTu9CG8RV8av4Q
- Реєстрація в системі → moodle.npu.edu.ua відбувається з використанням корпоративного облікового запису.
- Замовлення дистанційного курсу здійснюється через послугу замовити курс стартової сторінки системи дистанційного навчання → moodle.npu.edu.ua (головне меню зліва/для викладачів)
ПС-журнал успішності ↓
- Викладачі факультетів мають здійснювати обов'язкове внесення усіх проведених дистанційних пар в Електронний журнал → nmu.npu.edu.ua → ПС-журнал успішності - WEB (для викладачів)
Вхід до журналу реалізується через корпоративну пошту або особистий обліковий запис викладача.
ЕКЗАМЕН у формі ТЕСТІВ ↓
- >>> Mетодичні рекомендації щодо проведення семестрових екзаменів у формі тестів ←
- >>> Екзамен у формі тесту Відео №1. Банк питань ←
- >>> Екзамен у формі тесту Відео №2. Технічні інструменти системи moodle для створення питань ←
- >>> Екзамен у формі тесту Відео №3. Створення питань типу так/ні, коротка відповідь, вбудована відповідь ←
- >>> Екзамен у формі тесту відео №4. Питання на вибір ←
- >>> Екзамен у формі тесту Відео №5. Створення тесту ←
- >>> Екзамен у формі тесту відео №6. Створення практичної частини екзамену у формі тесту ←
- >>> Додаткове відео: Екзамен у формі тесту: Копіювання питань тесту з одного курсу в інший ←
- >>> Додаткове відео: Екзамен у формі тесту: Як переглянути відповіді студентів? ←
- >>> Додаткове відео: Екзамен у формі тесту: Перегляд оцінок студентів за тест ←
Ресурси ↓
Для допомоги викладачам в організації дистанційного навчання під час карантину Центром цифрових освітніх технологій створено:
-
- youtube канал → https://www.youtube.com/
channel/UC2h2Dlw8_ sTu9CG8RV8av4Q - група у facebook → https://www.facebook.com/
groups/151166126072697/ - telegram → https://t.me/
CenterForDigitalEducationalT
- youtube канал → https://www.youtube.com/