Перелік освітніх компонентів за вибором студента на 2024/2025 н.р.
Перелік освітніх компонентів за вибором студента на 2024/2025 н.р.
для спеціальностей Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
Бакалаври д.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1-ПДБд ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Нормативні основи функціонування інституту дозвілля | 3 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.1 | Основи професійно-педагогічного самовдосконалення | 3 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.2 | Етичні основи професійно-педагогічної взаємодії | 4 сем. | 1-ПДБд |
ВВ2.2 | Культурологія дозвілля | 4 сем. | 1-ПДБд |
2 курс, 2-ПДБд ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | PR-технології в культурно-освітній дозвіллєвій сфері | 5 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.3 | Виховна робота зі студентською молоддю | 5 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.4 | Ігротехнології у сфері дозвілля і рекреації | 5 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.4 | Технології анімації дозвілля в закладах клубного типу | 5 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.5 | Практикум розв'язання педагогічних задач | 6 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.5 | Ораторське мистецтво педагога-аніматора | 6 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.6 | Сучасні анімаційно-рекреаційні технології | 6 сем. | 2-ПДБд |
ВВ2.6 | Технологія створення та проведення анімаційно-рекреаційних програм та заходів | 6 сем. | 2-ПДБд |
3 курс, 3-ПДБд ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Початкова освіта
3 курс, термін навчання 1,10 ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 1,10)
ВВ2.7 | Основи когнітивно-поведінкової терапії | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.7 | Медіаресурси в іншомовній освіті молодших школярів | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.8 | Основи психосоматики | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.8 | Нові підходи у навчанні англійської мови молодших школярів | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.9 | Основи інтеграції змісту початкової освіти | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.9 | Основи проєктно-дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.9 | Оцінювальна діяльність в Новій українській школі | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.10 | Медіаресурси у роботі вчителя НУШ | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.10 | Індивідуальні стратегії навчання молодших школярів в умовах НУШ | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.10 | Розвиток критичного мислення молодших школярів | 7 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.11 | Основи тілесно-орієнтованої психотерапії | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.11 | Сучасна англійська дитяча література | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.12 | Психологія сім’ї та сімейного виховання | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.12 | Авторські методики навчання іноземної мови молодших школярів | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.13 | Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.13 | Розробка діагностувальних завдань з математики в початковій школі | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.13 | Організація змішаного та дистанційного навчання в початковій школі | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.14 | STEM-освіта в початковій школі | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.14 | Естетотерапія в освітньому процесі НУШ | 8 сем. | 3-пнмс |
ВВ2.14 | Практичний курс іноземної мови | 8 сем. | 3-пнмс |
1 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Технології самоактуалізації майбутнього професіонала | 3 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.1 | Методика навчання письма | 3 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.1 | Основи риторики в початковій школі | 3 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.1 | Цифрові ресурси у професійній діяльності вчителя початкової школи | 3 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.2 | Освітні новації в НУШ | 4 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.2 | Успішні стратегії психосоціальної підтримки у закладі освіти | 4 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення | 4 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
ВВ2.2 | Навчання через гру (LEGO) | 4 сем. | 12пн, 13пн, 14пн |
2 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Організація психологічної служби | 5 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.4 | Соціальна психологія та психологія конфлікту | 5 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.5 | Психодіагностика | 6 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
ВВ2.6 | Основи психоконсультування та психокорекції | 6 сем. | 22пн, 23пн, 24пн |
2 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Практична фонетика іноземної мови | 5 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.4 | Практична граматика іноземної мови | 5 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.5 | Іноземна мова фахового спрямування (іншомовна комунікація) | 6 сем. | 22пн, 23пн |
ВВ2.6 | Іноземна мова фахового спрямування | 6 сем. | 22пн, 23пн |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
Основи психотерапії | 7 сем. | 32пн, 33пн | |
Технологія психологічного тренінгу | 7 сем. | 32пн, 33пн | |
Психологічний супровід сім’ї | 8 сем. | 32пн, 33пн | |
Спеціальна психологія | 8 сем. | 32пн, 33пн |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
Іноземна мова фахового спрямування | 7 сем. | 32пн, 33пн | |
Дитяча література іноземною мовою | 7 сем. | 32пн, 33пн | |
Теорія сучасної іноземної мови | 8 сем. | 32пн, 33пн | |
Технології навчання іноземної мови у початковій школі | 8 сем. | 32пн, 33пн |
3 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
1 курс, скорочений термін навчання ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» бакалавр (термін навчання 1,10)
ВВ02.04 | Художня кераміка | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Дрібна пластика | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Художнє ткацтво | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Текстиль | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Сучасний декоративний розпис | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Історія орнаменту | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Навчально-творча майстерня натюрморту | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.04 | Навчально-творча майстерня пейзажу | 7 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Паперкрафт | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Інтарсія з сукна | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Авторська листівка | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Графіка плакатної продукції | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Рекламний скетчінг | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Основи шрифтової композиції і леттерінгу | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Синтез мистецтв | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Основи техніки батику | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Арт-терапевтичні практики | 8 сем. | 10 мсом |
ВВ02.05 | Сюжетна композиція | 8 сем. | 10 мсом |
2 курс, 20 ом ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ02.01.1 | Художня кераміка | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.2 | Дрібна пластика | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.3 | Рекламний скетчінг | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.4 | Арт-терапевтичні практики | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.5 | Авторська листівка | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.01.6 | Графіка плакатної продукції | 5 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.1 | Сюжетна композиція | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.2 | Художнє ткацтво | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.3 | Синтез мистецтв | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.02.4 | Костюм у візуальних практиках художника | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.03.1 | Інтарсія з сукна | 6 сем. | 20 ом |
ВВ02.03.2 | Основи шрифтової композиції і леттерінгу | 6 сем. | 20 ом |
ВВ2.2.3 | Художнє конструювання | 7 сем. | 20 ом |
ВВ2.2.4 | Паперопластика | 7 сем. | 20 ом |
Практикум ефективної комунікації | 20 ом | ||
Практикум з педагогічного артистизму | 20 ом |
3 курс ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.2.5 | Художнє конструювання | 7 сем. | 30 ом |
ВВ2.2.6 | Паперопластика | 7 сем. | 30 ом |
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Основи дитинознавства | 3 сем. | І-А |
ВВ2.1 | Практикум усного та писемного іншомовного мовлення | 3 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Сучасні технології дошкільної освіти | 3 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення | 3 сем. | І-А |
ВВ2.2 | Граматика іноземної мови | 3 сем. | І-А |
2 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
3 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Психологія (Практична психологія; Психологія розвитку особистості)
1 курс, 14прпс,15прпс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 14прпс,15прпс |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 14прпс,15прпс |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 14прпс,15прпс |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 14прпс,15прпс |
2 курс, 24прпс, 25прпс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Тренінг соціально-психологічного пізнання | 5 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.04 | Сімейна психологія | 5 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.04 | Гендерна психологія | 5 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.04 | Практика усного і писемного іншомовного мовлення | 5 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.05 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 6 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.05 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 6 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.06 | Психологія праці | 6 сем. | 24прпс, 25прпс |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 24прпс, 25прпс |
3 курс, 35прпс ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
1 курс, 16псро ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 16псро |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 16псро |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 16псро |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 16псро |
2 курс, 26псро ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Тренінг соціально-психологічного пізнання | 5 сем. | 26псро |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 26псро |
ВВ2.04 | Сімейна психологія | 5 сем. | 26псро |
ВВ2.04 | Гендерна психологія | 5 сем. | 26псро |
ВВ2.04 | Практика усного і писемного іншомовного мовлення | 5 сем. | 26псро |
ВВ2.05 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 6 сем. | 26псро |
ВВ2.05 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 6 сем. | 26псро |
ВВ2.06 | Психологія праці | 6 сем. | 26псро |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 26псро |
3 курс, 36псро ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
Магістри д.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1мНОНК ↓2 семестр
Освітня програма «Наукова освіта та наукова комунікація» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.01 | Музейна педагогіка у науковій освіті | 2 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.01 | Освіта для сталого розвитку | 2 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.02 | Інтерактивна музейна наука | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.02 | Технології ГІС та ДЗЗ у науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.03 | Педагогіка співробітництва | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.03 | Діагностика обдарованої дитини | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.04 | Діяльність ЮНЕСКО у сфері наукової освіти | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.04 | Розвиток відповідального громадянства через наукову освіту | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.05 | Технології штучного інтелекту в освіті | 3 сем. | 1мНОНК |
ВВ2.05 | Інноваційний освітній простір | 3 сем. | 1мНОНК |
1 курс, 1мАод ↓
Освітня програма «Андрагогіка. Освіта дорослих» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.02 | Планування і організація освіти людей третього віку | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.02 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.03 | Тренінг організації андрагогічного/герогогічного процесу | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програма розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.04 | Конфліктологія і основи медіації в освіті дорослих | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.04 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.05 | Тренінг проектування коучингової діяльності | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.05 | Педагогічна інноватика | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.06 | Коучинг, консалтинг і фасилітація в андрагогічній моделі навчання | 3 сем. | 1мАод |
ВВ2.06 | Менеджмент в освіті | 3 сем. | 1мАод |
1 курс, 1мПВШ ↓
Освітня програма «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.02 | Організація самостійної роботи студентів і консультативної діяльності викладача-тьютора | 3 сем. |
1мПВШ |
ВВ2.02 |
Коучинг, консалтинг і фасилітація в андрагогічній моделі навчання |
3 сем. |
1мПВШ |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програми розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.03 | Менеджмент в освіті | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.04 | Організація і управління освітнім процесом у ЗВО | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.04 | Планування і організація освіти людей третього віку | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.05 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.05 | Герогогіка (освітня геронтологія) | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.06 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.06 | Конфліктологія і основи медіації в освіті дорослих | 3 сем. | 1мПВШ |
Вибірковий блок «Тьюторинг» ↓
Освітня програма «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2 | Вибірковий блок "Тьюторинг" | ||
ВВ2.01 | Наукова школа і персоніфікований досвід у світовому освітньому вимірі | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.02 | Організація самостійної роботи студентів і консультативної діяльності викладача-тьютора | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програми розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.04 | Організація і управління освітнім процесом у ЗВО | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.05 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мПВШ |
ВВ2.06 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача ЗВО | 3 сем. | 1мПВШ |
↓ Початкова освіта
1 курс, 1-МГПН ↓
Освітня програма «Початкова освіта» (Мг 1,4 р.н.)
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ2.01 | Критичне мислення: досвід європейських студій | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.01 | Інформаційне освітнє середовище закладу дошкільної освіти | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.02 | Основи артосвіти та дитячого дизайну | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.02 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.03 | Основи консультування сім'ї | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.03 | Універсальний дизайн в дошкільній освіті | 3 сем. |
І-МДШ |
ВВ2.04 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.04 | Студія тренінгових технологій | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.05 | Теорія і практика міжкультурної комунікації | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.05 | Комунікативні стратегії іноземної мови | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.06 | Театральна педагогіка дітей дошкільного віку | 3 сем. | І-МДШ |
ВВ2.06 | Студії компаративних досліджень | 3 сем. | І-МДШ |
↓ Психологія (Практична психологія; Експериментальна практична психологія)
1 курс, 15мгпрпс група ↓
Освітня програма «Практична психологія» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ2.01 | Психологічна допомога особистості | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.01 | Сімейне консультування | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.02 | Арт-терапія | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.02 | Психологія управлінської діяльності | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.03 | Психологія внутрішньоособистісного конфлікту | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.03 | Специфічні розлади особистості | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.04 | Психологічні основи Паблік Рілейшнз | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.04 | Техніки роботи з метафорично асоціативними картками у роботі практичного психолога | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.05 | Психологія батьківства | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.05 | Теорія та практика глибинного пізнання | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.06 | Психокорекція кризових станів | 3 сем. | 15мгпрпс |
ВВ2.06 | Супервізорська практика | 3 сем. | 15мгпрпс |
1 курс, 16Дмгпрпс група ↓
Освітня програма «Експериментальна практична психологія» (Мг 1,9 р.н.)
ВВ2.03 | Соціально-психологічна допомога клієнтам в різних професійних сферах діяльності | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.03 | Специфічні розлади особистості | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.03 | Історія імперій: держава, армія, управління | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.04 | Психологічні основи Паблік Рілейшнз | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.04 | Техніки роботи практичного психолога з метафорично асоціативними картками | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.04 | Соціальна глобалістика | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.05 | Психологія життєвої кризи | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.05 | Теорія та практика глибинного пізнання | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.06 | Психокорекція кризових станів | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
ВВ2.06 | Супервізорська практика | 3 сем. | 16Дмгпрпс |
↓ Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
1 курс, 10 мгом група ↓
Освітня програма «Образотворче мистецтво» магістр (термін навчання 1,4)
ВВ.2.1.1 | Авторський рекламний плакат | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.1.2 | Сучасні візуальні практики | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.1.3 | Арт-фотографія | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.2.1 | Інтер’єрний живопис | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.2.2 | Декоративна пластика | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.2.3 | Е-портфоліо художника | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.3.1 | Композиція коміксу | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.3.2 | Серії друкованої продукції | 3 сем. | 10мгом |
ВВ.2.3.3 | Сучасні практики декоративного мистецтва | 3 сем. | 10мгом |
Бакалаври з.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1-ПДБз ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Нормативні основи функціонування інституту дозвілля | 3 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.1 | Основи професійно-педагогічного самовдосконалення | 3 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.2 | Етичні основи професійно-педагогічної взаємодії | 4 сем. | 1-ПДБз |
ВВ2.2 | Культурологія дозвілля | 4 сем. | 1-ПДБз |
2 курс, 2-ПДБз ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | PR-технології в культурно-освітній дозвіллєвій сфері | 5 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.3 | Виховна робота зі студентською молоддю | 5 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.4 | Ігротехнології у сфері дозвілля і рекреації | 5 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.4 | Технології анімації дозвілля в закладах клубного типу | 5 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.5 | Практикум розв'язання педагогічних задач | 6 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.5 | Ораторське мистецтво педагога-аніматора | 6 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.6 | Сучасні анімаційно-рекреаційні технології | 6 сем. | 2-ПДБз |
ВВ2.6 | Технологія створення та проведення анімаційно-рекреаційних програм та заходів | 6 сем. | 2-ПДБз |
3 курс, 3-ПДБз ↓
Освітня програма «Педагогіка дозвілля» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Початкова освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Технології самоактуалізації майбутнього професіонала | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Методика навчання письма | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Основи риторики в початковій школі | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.1 | Цифрові ресурси у професійній діяльності вчителя початкової школи | 3 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Освітні новації в НУШ | 4 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Успішні стратегії психосоціальної підтримки у закладі освіти | 4 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення | 4 сем. | 1-ЗПШ |
ВВ2.2 | Навчання через гру (LEGO) | 4 сем. | 1-ЗПШ |
2 курс: 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Організація психологічної служби | 5 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.4 | Соціальна психологія та психологія конфлікту | 5 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.5 | Психодіагностика | 6 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.6 | Основи психоконсультування та психокорекції | 6 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
2 курс: 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.3 | Практична фонетика іноземної мови | 5 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.4 | Практична граматика іноземної мови | 5 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.5 | Іноземна мова фахового спрямування (іншомовна комунікація) | 6 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
ВВ2.6 | Іноземна мова фахового спрямування | 6 сем. | 2-ЗПШ, 2-ЗПШМС |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Практична психологія» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
Основи психотерапії | 7 сем. | 3-ЗПШ | |
Технологія психологічного тренінгу | 7 сем. | 3-ЗПШ | |
Психологічний супровід сім’ї | 8 сем. | 3-ЗПШ | |
Спеціальна психологія | 8 сем. | 3-ЗПШ |
3 курс ↓ Вибірковий блок «Іноземна мова» ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
Іноземна мова фахового спрямування | 7 сем. | 3-ЗПШ | |
Дитяча література іноземною мовою | 7 сем. | 3-ЗПШ | |
Теорія сучасної іноземної мови | 8 сем. | 3-ЗПШ | |
Технології навчання іноземної мови у початковій школі | 8 сем. | 3-ЗПШ |
3 курс ↓ Дисципліни за вибором ↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
3 курс, 3-ЗПМС (1,10 р.н.)↓
Освітня програма «Початкова освіта» бакалавр (термін навчання 1,10)
ВВ2.7 | Основи когнітивно-поведінкової терапії | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.7 | Медіаресурси в іншомовній освіті молодших школярів | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.8 | Основи психосоматики | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.8 | Нові підходи у навчанні англійської мови молодших школярів | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.9 | Основи інтеграції змісту початкової освіти | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.9 | Основи проєктно-дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.9 | Оцінювальна діяльність в Новій українській школі | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.10 | Медіаресурси у роботі вчителя НУШ | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.10 | Індивідуальні стратегії навчання молодших школярів в умовах НУШ | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.10 | Розвиток критичного мислення молодших школярів | 7 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.11 | Основи тілесно-орієнтованої психотерапії | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.11 | Сучасна англійська дитяча література | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.12 | Психологія сім’ї та сімейного виховання | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.12 | Авторські методики навчання іноземної мови молодших школярів | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.13 | Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.13 | Розробка діагностувальних завдань з математики в початковій школі | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.13 | Організація змішаного та дистанційного навчання в початковій школі | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.14 | STEM-освіта в початковій школі | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.14 | Естетотерапія в освітньому процесі НУШ | 8 сем. | 3-ЗПМС |
ВВ2.14 | Практичний курс іноземної мови | 8 сем. | 3-ЗПМС |
↓ Дошкільна освіта
3 курс, ІІІ-ЗДМС (1.10 р.н.) ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 1,10)
1 курс, І-ЗА, І-ЗБ ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.1 | Основи дитинознавства | 3 сем. |
І-ЗА, І-ЗБ |
ВВ2.1 | Практикум усного та писемного іншомовного мовлення | 3 сем. | І-ЗА, І-ЗБ |
ВВ2.2 | Інноваційні технології в дошкільній освіті | 4 сем. | І-ЗА, І-ЗБ |
ВВ2.2 | Європейські студії розвитку критичного мислення | 4 сем. | І-ЗА, І-ЗБ |
ВВ2.2 | Граматика іноземної мови | 4 сем. | І-ЗА, І-ЗБ |
2 курс, ІІ-ЗА, ІІ-ЗБ, ІІ-ЗАЛуб ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
3 курс, ІІІ-ЗА, ІІІ-ЗБ, ІІІ-ЗАЛуб ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» бакалавр (термін навчання 3,10)
↓ Психологія (Практична психологія; Психологія розвитку особистості)
1 курс, 10зппр ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 10зппр |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 10зппр |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 10зппр |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 10зппр |
1 курс, 10зппр_дис ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Психологія правової культури особистості | 3 сем. | 10зппр_дис |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 10зппр_дис |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 10зппр_дис |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 10зппр_дис |
2 курс, 20зппр, 20зппр_дис ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Тренінг соціально-психологічного пізнання | 5 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.04 | Сімейна психологія | 5 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.04 | Гендерна психологія | 5 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.04 | Практика усного і писемного іншомовного мовлення | 5 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.05 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 6 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.05 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 6 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.06 | Психологія праці | 6 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 20зппр, 20зппр_дис |
3 курс, 30зппр ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
3 курс, 30зппр_дис ↓
Освітня програма «Практична психологія» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.2.06 | С/К Вплив тривожності на розвиток особистості* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.06 | С/К Проективні методи психодіагностики* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.06 | С/К Позитивна психотерапія* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.06 | С/К Технологія тренінгу особистісного розвитку* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Емоційна сфера в структурі особистості* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Психологія волі* | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Професіогенез особистості | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Основи професійного самовдосконалення | 7 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Основи логіко-аналітичної та комунікативної діяльності фахівця | 8 сем. | 30зппр_дис |
ВВ2.2.07 | С/К Основи інтеграції психолого-педагогічних знань майбутніх фахівців | 8 сем. | 30зппр_дис |
1 курс, 11зпро ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.01 | Політична психологія | 3 сем. | 11зпро |
ВВ2.01 | Техніки первинного інтерв’ю | 3 сем. | 11зпро |
ВВ2.02 | Диференціальна психологія | 4 сем. | 11зпро |
ВВ2.02 | Психологія конфлікту | 4 сем. | 11зпро |
2 курс, 21зпро, 21зпро_дис ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
ВВ2.03 | Тренінг соціально-психологічного пізнання | 5 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.03 | Основи медійності психолога | 5 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.04 | Сімейна психологія | 5 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.04 | Гендерна психологія | 5 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.04 | Практика усного і писемного іншомовного мовлення | 5 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.05 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | 6 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.05 | Розмовний курс сучасної англійської мови | 6 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.06 | Психологія праці | 6 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
ВВ2.06 | Етнічна психологія | 6 сем. | 21зпро, 21зпро_дис |
3 курс, 31зпро ↓
Освітня програма «Психологія розвитку особистості» бакалавр (термін навчання 3,10)
Магістри з.ф.н.
↓ Освітні, педагогічні науки
1 курс, 1мНОНКз ↓2 семестр
Освітня програма «Наукова освіта та наукова комунікація» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.01 | Музейна педагогіка у науковій освіті | 2 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.01 | Освіта для сталого розвитку | 2 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.02 | Інтерактивна музейна наука | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.02 | Технології ГІС та ДЗЗ у науковій освіті | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.03 | Педагогіка співробітництва | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.03 | Діагностика обдарованої дитини | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.04 | Діяльність ЮНЕСКО у сфері наукової освіти | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.04 | Розвиток відповідального громадянства через наукову освіту | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.05 | Технології штучного інтелекту в освіті | 3 сем. | 1мНОНКз |
ВВ2.05 | Інноваційний освітній простір | 3 сем. | 1мНОНКз |
1 курс, 1мАодз група ↓
Освітня програма «Андрагогіка. Освіта дорослих» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.02 | Планування і організація освіти людей третього віку | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.02 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.03 | Тренінг організації андрагогічного/герогогічного процесу | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програма розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.04 | Конфліктологія і основи медіації в освіті дорослих | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.04 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.05 | Тренінг проектування коучингової діяльності | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.05 | Педагогічна інноватика | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.06 | Коучинг, консалтинг і фасилітація в андрагогічній моделі навчання | 3 сем. | 1мАодз |
ВВ2.06 | Менеджмент в освіті | 3 сем. | 1мАодз |
1 курс, 1мПВШз група ↓
Освітня програма «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.02 | Організація самостійної роботи студентів і консультативної діяльності викладача-тьютора | 3 сем. |
1мПВШз |
ВВ2.02 |
Коучинг, консалтинг і фасилітація в андрагогічній моделі навчання |
3 сем. |
1мПВШз |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програми розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.03 | Менеджмент в освіті | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.04 | Організація і управління освітнім процесом у ЗВО | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.04 | Планування і організація освіти людей третього віку | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.05 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.05 | Герогогіка (освітня геронтологія) | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.06 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.06 | Конфліктологія і основи медіації в освіті дорослих | 3 сем. | 1мПВШз |
Вибірковий блок «Тьюторинг» ↓
Освітня програма «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2 | Вибірковий блок "Тьюторинг" | ||
ВВ2.01 | Наукова школа і персоніфікований досвід у світовому освітньому вимірі | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.02 | Організація самостійної роботи студентів і консультативної діяльності викладача-тьютора | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.03 | Грантова політика, міжнародні проєкти і програми розвитку вищої освіти | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.04 | Організація і управління освітнім процесом у ЗВО | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.05 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1мПВШз |
ВВ2.06 | Кризи та деформації професійного розвитку викладача ЗВО | 3 сем. | 1мПВШз |
1 курс, 1-ПДМз група ↓
Освітня програма «Педагогічне дорадництво» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.02 | Менеджмент в освіті | 3 сем. |
1-ПДМз |
ВВ2.02 | Організація й управління освітнім процесом у ЗВО | 3 сем. |
1-ПДМз |
ВВ2.03 | Основи педагогічної конфліктології | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.03 | Педагогічно доцільні партнерські відносини викладач-студент | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.04 | Професійний імідж викладача-консультанта | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.04 | Організація самостійної роботи студентів і консультативної діяльності викладача | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.05 | Педагогічне дорадництво в освітніх зарубіжних системах | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.05 | Планування й організація освіти людей третього віку | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.06 | Комунікативна культура викладача-дорадника | 3 сем. | 1-ПДМз |
ВВ2.06 | Коучинг, консалтиг і фасилітація в андрагогічній моделі навчання | 3 сем. | 1-ПДМз |
↓ Початкова освіта
1 курс (Мг 1,4 р.н.) ↓
Освітня програма «Початкова освіта» 2022 (Мг 1,4 р.н.)
1 курс (Мг, 1,10 р.н.) ↓
Освітня програма «Початкова освіта» ( Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.01 | Академічне письмо | 2 сем. | 15зпмгб |
ВВ2.01 | Ділова іноземна мова | 2 сем. | 15зпмгб |
ВВ2.01 | Іноземна мова (професійного спрямування) | 2 сем. | 15зпмгб |
ВВ2.01 | Навчання письма в НУШ | 2 сем. | 15зпмгб |
ВВ2.01 | Діяльнісний підхід в освіті | 2 сем. | 15зпмгб |
ВВ2.02 | Актуальні проблеми виховання молодших школярів НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.02 | Цифрові ресурси у професійній діяльності вчителя початкової школи | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.02 | Індивідуальні стратегії навчання молодших школярів в умовах НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.03 | Психологічні основи навчання сучасних молодших школярів | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.03 | Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти та практики психо-соціальної підтримки | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.04 | Основи інтеграції змісту початкової освіти | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.04 | Формувальне оцінювання в умовах НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.04 | Діагностична діяльність учителя початкової школи в НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.04 | Технологічні засади організації навчальних екскурсій у НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.04 | «Soft skills» для початкової школи – світ у гармонії | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.05 | Здоров’язбережувальні технології в освітньому просторі НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.05 | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
|
ВВ2.05 | Естетотерапія в освітньому просторі НУШ | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.05 | Англійська література для дітей молодшого шкільного віку | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.05 | Стилістика сучасної англійської мови | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
ВВ2.05 | Соціокультурний компонент в навчанні іноземної мови молодших школярів | 3 сем. | 15зпмгб, 16зпмгб, 17зпмгб |
↓ Психологія (Практична психологія)
1 курс, 11змгбппр група ↓
Освітня програма «Практична психологія» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.01 | Психологічна допомога особистості | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.01 | Сімейне консультування | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.02 | Арт-терапія | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.02 | Психологія управлінської діяльності | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.03 | Психологія внутрішньоособистісного конфлікту | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.03 | Специфічні розлади особистості | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.04 | Психологічні основи Паблік Рілейшнз | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.04 | Техніки роботи з метафорично асоціативними картками у роботі практичного психолога | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.05 | Психологія батьківства | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.05 | Теорія та практика глибинного пізнання | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.06 | Психокорекція кризових станів | 3 сем. | 11змгбппр |
ВВ2.06 | Супервізорська практика | 3 сем. | 11змгбппр |
1 курс, 12 змгбппр, 13 змгбппр_Л групи ↓
Освітня програма «Практична психологія» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.01 | Психологічна допомога особистості | 2 сем. | 12змгбппр 13 змгбппр_Л |
ВВ2.01 | Сімейне консультування | 2 сем. | 12змгбппр 13 змгбппр_Л |
ВВ2.02 | Арт-терапія | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.02 | Психологія управлінської діяльності | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.03 | Психологія внутрішньоособистісного конфлікту | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.03 | Специфічні розлади особистості | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.04 | Психологічні основи Паблік Рілейшнз | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.04 | Техніки роботи з метафорично асоціативними картками у роботі практичного психолога | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.05 | Психологія батьківства | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.05 | Теорія та практика глибинного пізнання | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.06 | Психокорекція кризових станів | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.06 | Супервізорська практика | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.06 | Проективні методи психодіагностики | 3 сем. | 12 змгбппр |
ВВ2.06 | Технологія тренінгу особистісного розвитку | 3 сем. | 12 змгбппр |
↓ Дошкільна освіта
1 курс ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» (Мг 1,4 р.н.)
ВВ2.01 | Критичне мислення: досвід європейських студій | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.01 | Інформаційне освітнє середовище закладу дошкільної освіти | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.02 | Основи артосвіти та дитячого дизайну | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.02 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.03 | Основи консультування сім'ї | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.03 | Універсальний дизайн в дошкільній освіті | 3 сем. |
І-ЗМДШ |
ВВ2.04 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.04 | Студія тренінгових технологій | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.05 | Теорія і практика міжкультурної комунікації | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.05 | Комунікативні стратегії іноземної мови | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.06 | Театральна педагогіка дітей дошкільного віку | 3 сем. | І-ЗМДШ |
ВВ2.06 | Студії компаративних досліджень | 3 сем. | І-ЗМДШ |
1 курс, 15-змдш група ↓
Освітня програма «Дошкільна освіта» (Мг 1,10 р.н.)
ВВ2.02 | Основи природничо-математичних наук з методикою | 2 сем. | 15-змдш |
ВВ2.02 | Основи артосвіти та дитячого дизайну | 2 сем. |
15-змдш |
ВВ2.03 | Теорія і практика тренінгової діяльності керівника ЗДО | 3 сем. |
15-змдш |
ВВ2.03 | Інноваційні технологїї мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.04 | Основи консультування сім'ї | 3 сем. |
15-змдш |
ВВ2.04 | Здоров’язбережувальні технології в дошкільній освіті | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Технологія розробки індивідуальної програми розвитку | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Критичне мислення: досвід європейських студій | 3 сем. | 15-змдш |
ВВ2.05 | Правове виховання та охорона дитинства | 3 сем. | 15-змдш |