Анотації вибіркових дисциплін (архів)
Екстрена психологічна допомога
Екстрена психологічна допомогаУ цей надзвичайно складний час усі громадяни України переживають гострий стресовий стан. Допомагати населенню нашої країни у таких ситуаціях покликані вартові психічного здоров'я – психологи, зокрема наші колеги викладачі Педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова. Основним завданням екстреної психологічної допомоги в умовах екстремальних ситуацій є попередження розвитку психостресу і переходу його у психотравму.
Екстрена психологічна допомога – це сукупність заходів загальнолюдської підтримки та практичної допомоги ближнім, які зазнають страждань і нужди. Наші колеги-психологи провели онлайнову зустріч і записали відео консультації доцента кафедри практичної психології педагогічного факультету Томаржевської І. В. щодо поведінки й відповідної психологічної допомоги в екстремальних ситуаціях.
Культура фахового мовлення (бакалавр "Середня освіта (Здоров'я людини)")
Культура фахового мовлення (бакалавр "Середня освіти (Здоров'я людини)")
Методика і технології розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників
Методика і технології розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників
Методико-технологічні засади вивчення курсу "Мова і література"
Методико-технологічні засади вивчення курсу "Мова і література"
Методико-технологічні засади вивчення курсу "Природознавство"
Методико-технологічні засади вивчення курсу "Природознавство"
Методико-технологічні засади викладання початкового курсу математики у вищій школі
Методико-технологічні засади викладання початкового курсу математики у вищій школі
Оздоровча робота в закладах для людей з особливими потребами
Оздоровча робота в закладах для людей з особливими потребами
Організація шкільної служби здоров’я (валеологічної та психологічної служби)
Організація шкільної служби здоров’я (валеологічної та психологічної служби)
Освітня інноватика у вищій школі
Освітня інноватика у вищій школіОпис навчальної дисципліни
«Освітня інноватика у вищій школі»
Мета і завдання навчальної дисципліни. Метою викладання навчальної дисципліни «Освітня інноватика у вищій школі» є оволодіння магістрантами головними аспектами інноваційних процесів у вищій школі, структурою та технологією інноваційної педагогічної діяльності, методикою проектування і реалізації авторських інновацій, формування у майбутніх викладачів інноваційного мислення, готовності до інноваційної професійної діяльності.
Основними завданнями навчальної дисципліни є: розширити уявлення магістрантів про сутність і основні тенденції розвитку інноваційних процесів в освіті; виробити вміння орієнтуватися у різних видах інноваційної діяльності; виробити уміння відбирати та оцінювати педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітнього процесу; формувати вміння самостійно розробляти педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітньої діяльності; виробити уміння творчої реалізації освітніх та педагогічних інновацій у освітньому процесі вищого навчального закладу; формувати готовність майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Програма навчальної дисципліни. Навчальна дисципліна складається із трьох модулів: Модуль І. Сутність і зміст освітньої інноватики у вищій школі; Модуль ІІ. Інноваційні педагогічні технології у вищому навчальному закладі; Модуль ІІІ. Проектування та впровадження освітньої інноватики в дидактичний процес вищої школи.
Бібліографія: 78 інформаційних джерел для вивчення курсу
Методичне забезпечення: навчальна програма; робоча навчальна програма; опорні конспекти лекцій; тестові і контрольні завдання для тематичного (модульного) оцінювання навчальних досягнень студентів; засоби підсумкового контролю (комплект друкованих завдань для підсумкового тестового контролю).
Основи онтокінезіології, профілактика порушень постави та зору
Основи онтокінезіології, профілактика порушень постави та зору
Основи організації проектно-дослідницької діяльності учнів початкової школи
Основи організації проектно-дослідницької діяльності учнів початкової школи
Планування освітньої діяльності з дітьми раннього та дошкільного віку
Планування освітньої діяльності з дітьми раннього та дошкільного віку
Практикум з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів з методикою навчання
Практикум з розвитку зв'язного мовлення з методикою навчання молодших школярів
Теоретичні основи вивчення галузі "Мова і література"
Теоретичні основи вивчення галузі "Мова і література"
Теоретичні основи викладання початкового курсу математики у вищій школі
Теоретичні основи викладання початкового курсу математики у вищій школі
Техніки психологічної реабілітації та психокорекції психічних станів особистосі
Техніки психологічної реабілітації та психокорекції психічних станів особистості (спецкурс)
Технології формування фахової компетенції майбутніх вчителів початкової школи
Технології формування фахової компетенції майбутніх вчителів початкової школи
Харчові та біологічно активні добавки у повсякденному житті і спорті
Харчові та біологічно активні добавки у повсякденному
житті і спорті