Шановні учасники освітнього процесу!
Запрошуємо вас пройти опитування від Центру моніторингу якості освіти УДУ імені Михайла Драгоманова.
📩 Анкета для опитування здобувачів освіти третього рівня вищої освіти щодо ОНП Освітні, педагогічні науки
➡️ https://forms.gle/poxKDmxFkAkVoXM86
📩 Анкета для опитування науково-педагогічних працівників щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
➡️ https://forms.gle/jZfWmfMYhBWjLG5u7
📩 Анкета для опитування випускників щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
➡️ https://forms.gle/75U8gTcpTihC2Moq7
📩 Анкета для опитування роботодавців щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
011 Освітні, педагогічні науки (PhD)
Акдредитація
-
Самооцінювання ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Кадрове забезпечення ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Якісний склад науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОНП 011 Освітні, педагогічні науки , відповідність ліцензійним умовам (додаток 1), додаток 2
Опитування
Опитування учасників освітнього процесу, роботодавців, стейкхолдерів
Шановні учасники освітнього процесу!
Запрошуємо вас пройти опитування від Центру моніторингу якості освіти УДУ імені Михайла Драгоманова.
📩 Анкета для опитування здобувачів освіти третього рівня вищої освіти щодо ОНП Освітні, педагогічні науки
➡️ https://forms.gle/poxKDmxFkAkVoXM86
📩 Анкета для опитування науково-педагогічних працівників щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
➡️ https://forms.gle/jZfWmfMYhBWjLG5u7
📩 Анкета для опитування випускників щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
➡️ https://forms.gle/75U8gTcpTihC2Moq7
📩 Анкета для опитування роботодавців щодо ОНП Освітні, педагогічні науки третього рівня вищої освіти
Освітньо-наукова програма
- Освітньо-наукова програма «011 Освітні, педагогічні науки» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти для здобуття ступеня доктора наук із філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (2023)
- Освітньо-наукова програма «ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти підготовки докторів філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Проєкт 2024)
Перелік програм (2023) ↓
Обов'язкові компоненти ОП |
||
Цикл загальнонаукової підготовки |
||
З.ОК 1 |
Філософія науки |
|
З.ОК 2 |
Іноземна мова |
|
Іноземна мова (французька) | 📚Робоча програма | |
З.ОК 3 |
Методи планування та обробки наукових досліджень |
|
З.ОК 4 |
Наукометрія та науково-організаційна діяльність |
|
Цикл спеціальної підготовки | ||
П.ОК 5 |
Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки |
|
П.ОК 6 |
Сучасні інформаційні технології в науковій сфері |
|
П.ОК 7 |
Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти |
|
П.ОК 8 | Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах | 📚Робоча програма |
Практика | ||
П.ОК 9 | Асистентська практика | 📚Робоча програма |
Цикл вибіркових дисциплін |
||
В.01 |
Академічне письмо |
|
В.02 |
Критичне мислення |
|
В.03 |
Методологія педагогічного дослідження |
|
В.04 |
Наукові основи конструювання та параметризації тестів |
|
В.05 | Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті | 📚Робоча програма |
В.06 | Педагогічне проектування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти | 📚Робоча програма |
В.07 | Професійно-особистісний розвиток науковця | 📚Робоча програма |
В.08 | Психологія сучасної сім’ї | 📚Робоча програма |
В.09 | Стратегії особистісного розвитку | 📚Робоча програма |
В.10 | Сучасні аспекти розвитку теорії навчання | 📚Робоча програма |
В.11 | Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань | 📚Робоча програма |
В.12 | Тренінг особистісного зростання | 📚Робоча програма |
В.13 | Управління соціально-виховними процесами | 📚Робоча програма |
Рецензії стейкхолдерів ↓
Рецензії стейкхолдерів
на освітньо-наукову програму підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Богданов Ігор Тимофійович – ректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор кафедри трудового навчання та технологій факультету фізико-математичної, комп’ютерної і технологічної освіти БДПУ, голова спеціалізованої вченої ради БДПУ (К 18.092.01).
Гедзик Андрій Миколайович – доктор педагогічних наук, професор, перший проректор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Олексюк Наталія Степанівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи, спеціальної освіти і менеджменту соціокультурної діяльності Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка
Розсоха Антоніна Павлівна – кандидат педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогiчний університет iменi Гриrорiя Сковороди
Навчальні та робочі програми освітніх компонентів
Навчальні програми
Цикл загальнонаукової підготовки
З.ОК 1 Навчальна програма Філософія науки
З.ОК 2 Навчальна програма Іноземна мова
З.ОК 3 Навчальна програма Методи планування та обробки наукових досліджень
З.ОК 4 Навчальна програма Наукометрія та науково-організаційна діяльність
Цикл дисциплін спеціальної підготовки
П.ОК 5 Навчальна програма Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки, рецензія, рецензія
П.ОК 6 Навчальна програма Сучасні інформаційні технології в науковій сфері, рецензія, рецензія
П.ОК 7 Навчальна програма Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти, рецензія, рецензія
П.ОК 8 Навчальна програма Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах, рецензія, рецензія
Дисципліни за вибором аспіранта (на основі обраної спеціальності)
В.01 Навчальна програма Академічне письмо, рецензія, рецензія
В.02 Навчальна програма Критичне мислення, рецензія, рецензія
В.03 Навчальна програма Методологія педагогічного дослідження, рецензія, рецензія
В.04 Навчальна програма Наукові основи конструювання та параметризації тестів, рецензія, рецензія
В.05 Навчальна програма Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті, рецензія, рецензія
В.06 Навчальна програма Педагогічне проєктування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти, рецензія, рецензія
В.07 Навчальна програма Професійно-особистісний розвиток науковця, рецензія, рецензія
В.08 Навчальна програма Психологія сучасної сім’ї, рецензія, рецензія
В.09 Навчальна програма Стратегії особистісного розвитку, рецензія, рецензія
В.10 Навчальна програма Сучасні аспекти розвитку теорії навчання, рецензія, рецензія
В.11 Навчальна програма Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань, рецензія, рецензія
В.12 Навчальна програма Тренінг особистісного зростання, рецензія, рецензія
В.13 Навчальна програма Управління соціально-виховними процесами, рецензія, рецензія
Робочі програми
Обов'язкові компоненти ОП |
||
Цикл загальнонаукової підготовки |
||
З.ОК 1 |
Філософія науки |
|
З.ОК 2 |
Іноземна мова |
|
Іноземна мова (французька) | 📚Робоча програма | |
З.ОК 3 |
Методи планування та обробки наукових досліджень |
|
З.ОК 4 |
Наукометрія та науково-організаційна діяльність |
|
Цикл спеціальної підготовки | ||
П.ОК 5 |
Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки |
|
П.ОК 6 |
Сучасні інформаційні технології в науковій сфері |
|
П.ОК 7 |
Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти |
|
П.ОК 8 | Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах | 📚Робоча програма |
Практика | ||
П.ОК 9 | Асистентська практика | 📚Робоча програма |
Цикл вибіркових дисциплін |
||
В.01 |
Академічне письмо |
|
В.02 |
Критичне мислення |
|
В.03 |
Методологія педагогічного дослідження |
|
В.04 |
Наукові основи конструювання та параметризації тестів |
|
В.05 | Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті | 📚Робоча програма |
В.06 | Педагогічне проектування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти | 📚Робоча програма |
В.07 | Професійно-особистісний розвиток науковця | 📚Робоча програма |
В.08 | Психологія сучасної сім’ї | 📚Робоча програма |
В.09 | Стратегії особистісного розвитку | 📚Робоча програма |
В.10 | Сучасні аспекти розвитку теорії навчання | 📚Робоча програма |
В.11 | Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань | 📚Робоча програма |
В.12 | Тренінг особистісного зростання | 📚Робоча програма |
В.13 | Управління соціально-виховними процесами | 📚Робоча програма |
Цикл дисциплін спеціальної підготовки
Витяги з протоколу засідань Вченої ради УДУ імені Михайла Драгоманова про затвердження робочих програм (обов'язковий компонент)
Дисципліни за вибором аспіранта (на основі обраної спеціальності)
Витяги з протоколу засідань Вченої ради УДУ імені Михайла Драгоманова про затвердження робочих програм (вибірковий компонент)
Силабуси (2023)
Цикл загальнонаукової підготовки
З.ОК 1 Філософія науки (Силабус)
З.ОК 2 Іноземна мова (Силабус)
З.ОК 3 Методи планування та обробки наукових досліджень (Силабус)
З.ОК 4 Наукометрія та науково-організаційна діяльність (Силабус)
Цикл дисциплін спеціальної підготовки
П.ОК 5 Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки (Силабус)
П.ОК 6 Сучасні інформаційні технології в науковій сфері (Силабус)
П.ОК 7 Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти (Силабус)
П.ОК 8 Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах (Силабус)
Дисципліни за вибором аспіранта (на основі обраної спеціальності)
В.01 Академічне письмо, рецензія, рецензія (Силабус)
В.02 Критичне мислення, рецензія, рецензія (Силабус)
В.03 Методологія педагогічного дослідження (Силабус)
В.04 Наукові основи конструювання та параметризації тестів (Силабус)
В.05 Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті (Силабус)
В.06 Педагогічне проєктування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти (Силабус)
В.07 Професійно-особистісний розвиток науковця (Силабус)
В.08 Психологія сучасної сім’ї (Силабус)
В.09 Стратегії особистісного розвитку (Силабус)
В.10 Сучасні аспекти розвитку теорії навчання (Силабус)
В.11 Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань (Силабус)
В.12 Тренінг особистісного зростання (Силабус)
В.13 Управління соціально-виховними процесами (Силабус)
Силабуси (2024)
Цикл дисциплін спеціальної підготовки
П.ОК 5 Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки (Силабус)
П.ОК 6 Сучасні інформаційні технології в науковій сфері (Силабус)
П.ОК 7 Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти (Силабус)
П.ОК 8 Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах (Силабус)
Дисципліни за вибором аспіранта (на основі обраної спеціальності)
В.01 Академічне письмо, рецензія, рецензія (Силабус)
В.02 Критичне мислення, рецензія, рецензія (Силабус)
В.03 Методологія педагогічного дослідження (Силабус)
В.04 Наукові основи конструювання та параметризації тестів (Силабус)
В.05 Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті (Силабус)
В.06 Педагогічне проєктування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти (Силабус)
В.07 Професійно-особистісний розвиток науковця (Силабус)
В.08 Психологія сучасної сім’ї (Силабус)
В.09 Стратегії особистісного розвитку (Силабус)
В.10 Сучасні аспекти розвитку теорії навчання (Силабус)
В.11 Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань (Силабус)
В.12 Тренінг особистісного зростання (Силабус)
В.13 Управління соціально-виховними процесами (Силабус)
Практика
П.ОК 9 Силабус Асистентська практика (Силабус)
Практична підготовка
- Силабус Асистентська практика
- Програма асистентської практики ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Положення про науково-педагогічну практику аспірантів УДУ імені Михайла Драгоманова
- Витяг з протоколу засідання Вченої ради УДУ імені Михайла Драгоманова про затвердження робочої програми асистентської практики
- Рецензія на програму асистентської практики ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Рецензія на програму асистентської практики ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Довідка про впровадження результатів наукових досліджень
Угоди щодо проведення асистентської практики
Інститут вищої освіти НАПН України, Україна
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Україна
Наукові конференції. Семінари. Тренінги
- ХІІ Всеукраїнська науково-практична студентська конференція з міжнародною участю «Науковий простір студента: Пошуки і знахідки» (25.03.2025)
- Участь факультету в секції «Педагогіка та психологія» ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «PROКИЇВ» (03.12.2024)
- Участь факультету у VІІІ Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (06–07.12.2024; Слов’янськ)
- Участь факультету у Всеукраїнській конференції «Моделювання та практичне забезпечення розвитку складових професіоналізму педагогів закладів освіти» (15-16.10.2024; Запоріжжя)
- Наукова спадщина Володимира Бондаря: обговорення інновацій в освіті в умовах воєнного стану (03.10.2024)
- Відродження історичної пам'яті: подорож команди Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова до Чигирина і Холодного Яру (виїзна конференція 27.09.2024)
- Європейський досвід для українських педагогів: підсумки тренінгів EU4Youth (Україна – Литва; 26-27.09.2024)
- Педагогічний факультет УДУ імені Михайла Драгоманова на Всеукраїнському форумі в Черкасах: нові тенденції та співпраця (13-14.06.2024)
- Звітно-наукова конференція драгоманівців за підсумками наукових досліджень 2023 року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» (20-24.05.2024)
- «Освіта і наука – 2024»: на пленарному засіданні конференції студентів та аспірантів Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
- На урочистому засіданні Звітної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2024» в УДУ імені Михайла Драгоманова
- На XІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми вищої професійної освіти»
- На XІ Всеукраїнській науково-практичній студентській інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» (2024)
- Урочисте відкриття VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти» (26.03.2024)
- Проведено Міжнародну науково-практичну конференцію «Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження)» (20.03.2024)
- Звітно-наукова конференція Педагогічного факультету за підсумками наукових досліджень 2022 року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» (22-26.05.23)
- Звітно-наукова конференція УДУ імені Михайла Драгоманова за підсумками наукових досліджень 2022 року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» (22-26.05.23)
- На ІІ Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Освіта ХХІ століття: аксіологічний вимір» (19.05.23)
- Підсумки щорічної Звітної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2023»
- На X Всеукраїнській науково-практичній студентській інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» (2023)
- Пленарне засідання щорічної Звітної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2022»
- Підсумки проведення IX Всеукраїнської студентської конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» (2022)
- Молода наука – 2021 (Збірники)
- II Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку дошкільної та початкової освіти: молодь і наука» (квітень 2021)
- Пленарне засідання щорічної Звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2021» (06.04.21)
- Звітно-наукова конференція "Єдність навчання та результати наукових досліджень – головний принцип професійної підготовки в університеті" (2020)
➡️Більше про наукові конференції у рубриці: Наукові конференції (Формальна, інформальна та неформальна освіта/АСПІРАНТОВІ)
Угоди про співпрацю та стейкхолдери
Угоди про співпрацю
🏛 Видавництво "Педагогічна думка" Інституту педагогіки НАПН України
🏛 Волинський національний університет імені Лесі Українки (№182У від 13.12.2023)
🏛 ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
🏛 Державне науково-виробниче підприємство "Картографія" (№28/2023 від 08.05.2023)
🏛 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Дружківської міської ради
🏛 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (№75/24)
🏛 Інститут вищої освіти НАПН України, Україна
🏛 Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Україна
🏛 Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна
🏛 Інститут проблем виховання НАПН України
🏛 Інститут професійної освіти НАПН України, Україна
🏛 Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
🏛 Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
🏛 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
🏛 Комунальний заклад "Балтський педагогічний фаховий коледж" (№26/24)
🏛 Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" (№73/24)
🏛 КЗ Харківська гуманітарно-педагогічна академія
🏛 Національний науково-природничий музей НАН України (№01/24 від 15.04.2024)
🏛 Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (№20с/24)
🏛 Рівненський державний гуманітраний університет
🏛 Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників (№79/24 від 05.02.2023)
🏛 Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Україна
🏛 Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
🏛 Український центр оцінювання якості освіти, Україна
🏛 Факультет психології КНУ ім. Тараса Шевченка
🏛 Хмельницький національний університет
🏛 Центр науково-технічної творчості молоді "СФЕРА" Оболонського району м.Києва
🏛 Центр технічної творчости та професійної орієнтації шкільної молоді Дарницького району
🏛 Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (№78/24 від 14.06.2024)
🏛 Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича
🏛 Школа мистецтв ім. М.Д. Леонтовича
Рецензії стейкхолдерів ↓
Рецензії стейкхолдерів
на освітньо-наукову програму підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Богданов Ігор Тимофійович – ректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор кафедри трудового навчання та технологій факультету фізико-математичної, комп’ютерної і технологічної освіти БДПУ, голова спеціалізованої вченої ради БДПУ (К 18.092.01).
Гедзик Андрій Миколайович – доктор педагогічних наук, професор, перший проректор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Олексюк Наталія Степанівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи, спеціальної освіти і менеджменту соціокультурної діяльності Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка
Розсоха Антоніна Павлівна – кандидат педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогiчний університет iменi Гриrорiя Сковороди
Зустрічі зі стейкхолдерами. Гостьові лекції
➡️Співпраця зі стейкхолдерами |
▶️Цикл гостьових лекцій «Драгоманівські педагогічні студії для молодих науковців» (14-24.03.2025)
Гостьова лекція Вікторії Желанової: Виміри інноватизації сучасної вищої освіти (21.03.2025)
🎤 Лектор: Желанова Вікторія В'ячеславівна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Гостьова лекція Ольги Томченко: Використання супутникової інформації в контексті змін клімату (20.03.2025)
🎤 Лектор: Томченко Ольга Володимирівна – кандидат технічних наук, старший науковий співробітник відділу геопросторового моделювання в аерокосмічних дослідженнях Центру аерокосмічних досліджень Землі ІГН НАН України, методист ІІ категорії лабораторії ГІС та ДЗЗ НЦ «МАНУ».
🎤Лектор: Рощенков Тарас Олександрович – викладач кафедри військового лідерства Військової академії (м. Одеса).
Гостьова лекція Миколи Пригодія «Цифровізація наукових досліджень: інструменти, методи та перспективи» (18.03.2025)
🎤 Лектор: Пригодій Микола Анатолійович – доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту професійної освіти НАПН України, головний науковий співробітник відділу цифрових освітніх ресурсів.
🎤 Лектор: Шевченко Людмила Станіславівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри цифрових технологій і професійної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Гостьова лекція Оксани Онопрієнко: наукові дослідження у сфері освіти – шлях до майбутнього (14.03.2025)
🎤 Лектор: Онопрієнко Оксана Володимирівна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, член-кореспондент НАПН України, завідувач відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України.
Гостьова лекція Роль тьюторингу у підвищенні педагогічної майстерності (17 травня 2023 р.).
Спікер: Тетяна ШВЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, заступник директора програм Міжнародної Академії Тьюторингу,. тьютор ІІ ступеня, тренер, супервізор тьюторів
Спікер: Олександра ШИКИРИНСЬКА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти факультету дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Гостьова онлайн-лекція Прийоми виховної взаємодії (3 квітня 2023 р.)
Спікер: Василь КАПЛІНСЬКИЙ, професор кафедри педагогіки, професійної освіти і управління освітніми закладами Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Онлайн-зустріч із представницею Міжнародної громадської організації “Європейська академія освіти”, директоркою Слов’янських шкіл у Нідерландах пані Оксаною Сміт
Творча зустріч із Риммою Зюбіною в рамках віртуального Івент-центру кафедри педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова (04.04.2022))
Онлайн-зустріч із Риммою Зюбіною – актрисою театру і кіно, телеведучою, громадською активісткою
Цикл вебінарів Критичне мислення під час війни (23 березня 2022 р.)
Спікер: Ірина ХОМЕНКО, доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри логіки КНУ ім. Тараса Шевченка
Відеолекція Освіта людей третього віку: тренд чи необхідність? (6 грудня 2021 р.)
Спікер: Наталія ЧАГРАК, доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов і країнознавства Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Вебінар Технологія тьюторингу в середній школі (30 листопада 2021 р.)
Спікер: Тетяна ШВЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, заступник директора програм Міжнародної Академії Тьюторингу, тьютор ІІ ступеня, тренер, супервізор тьюторів
IV Міжнародний Конгрес Тьюторингу (29-30 листопада 2021 р.), в рамках Всеукраїнського експерименту Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів
Конгрес організовано за підтримки та участі Міжнародної Академії Тьюторингу (International Academy of Tutoring), м. Київ; Приватної школи "Афіни", м. Київ; Collegium Wratislaviense, м. Вроцлав (Польща), Інституту модернізації та змісту освіти, м. Київ, 17-ти державних і приватних шкіл м. Києва, Львівської і Черкаської областей.
Спікер: Жаннет ТАЛАНОВА, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач відділу забезпечення якості вищої освіти Інстиутуту вищощї освіти НАПН України, менеджер з аналітичної роботи, координатор Національної команди експертів із реформування вищої освіти Національного Еразмус+ офісу в Україні (проєкт ЄС)
Онлайн-зустріч з директором Університету третього віку (14 березня 2021 р.)
Спікер: Жанна САВРИЛОВА, ректор Університету третього віку
Онлайн-зустріч Підготовка андрагогів у вищій школі Республіки Польщі (30 квітня 2021 р.)
Спікер: Лариса ЛУК'ЯНОВА, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Онлайн-лекція Міжнародні грантові проєкти для вищої освіти (23 квітня 2021 р.)
Спікер: Ксенія ТЮХМЕНЬОВА, керівник Відділу міжнародних проєктів Національного технічного Університету Дніпровська політехніка.
Спікер: Валерія ДЕМ'ЯНОВА, аспірантка ІІ курсу Інституту вищої освіти
В обговорені брали участь: доктор педагогічних наук, доцент, завідувач відділу інтеграції вищої освіти і науки Інституту вищої освіти НАПН України Юрій СКИБА і здобувачі вищої освіти (PhD) О.Гулько, В.Козуля, З.Литвин, В.Повзун, К.Тюхменьова, Н.Чепурна.
Онлайн-конференція з міжнародними партнерами (15 квітня 2021 р.)
Учасники: президентом Міжнародної громадсько-професійної організації “Європейська академія освіти”, Нідерланди (European Academy of Education, Leusden Netherlands) Едуардом Франсом Піетером Смітом і директоркою Слов’янських шкіл Оксаною Сміт.
Онлайн-лекція з проблем освітньої геронтології (14 квітня 2021 р.)
Спікер: Віра ЧАЙКОВСЬКА, доктор медичних наук, професор, керівник лабораторії соціальної геронтології Інституту геронтології імені Д.Ф.Чеботарьова НАМН України, професор кафедри паліативної та хоспісної медицини Національного університету охорони здоров'я України імені П.Л.Шупіка, експерт МОЗ України.
Аспіранту
ГРАФІК освітнього процесу та РОЗПОРЯДЖЕННЯ про перебіг навчання здобувачів PhD
НАКАЗ № 405 (від 18.09.2024)
Про графік освітнього процесу підготовки здобувачів ступеня доктора філософії у 2024/2025 н.р.PDF↓
НАКАЗ № 519 (від 04.11.2024) |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 03 (від 18.02.2025)
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН виконання освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії (ОНОВЛЕНИЙ ЗРАЗОК для аспірантів 2024 року вступу)PDF↓ |
РОЗКЛАД занять з аспірантами 011 Освітні, педагогічні науки
➡️Розклад занять з аспірантами 011 Освітні, педагогічні науки
РОЗКЛАД: Другий рік навчання (2023 рік вступу)
Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти Матвієнко О.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2023 року вступу) починаючи з 28.01.2025 р. ауд. 21 вівторок 15.30-18.20посилання на Moodle: https://moodle.udu.edu.ua/course/view.php?id=9345 |
Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіки та історії педагогіки
Кушнірук С.А. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2023 року вступу) починаючи з 30.01.2025 р. ауд. 21 четвер 17.00-19.50 посилання на Moodle: https://moodle.udu.edu.ua/course/view.php?id=9307¬ifyeditingon=1 |
Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах Коханко О.Г. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2023 року вступу) починаючи з 30.01.2025 р. ауд. 31 четвер 11.00-13.50 посилання на Moodle: |
Сучасні інформаційні технології в науковій сфері Франчук В.М. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2023 року вступу) ауд. 21 вівторок 11.00-13.50 посилання на Moodle: |
РОЗКЛАД: Третій рік навчання (2022 рік вступу)
Методологія та організація наукових досліджень Матвієнко О.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 23.01.2025 р. четвер 14.00-16.50 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Критичне мислення
Тесленко Т.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 27.01.2025 р. понеділок 14.00-16.50 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Інтеграційні процеси в науках про освіту Матвієнко О.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 22.01.2025 р. середа 15.30-18.20 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті Коваль Т.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 28.01.2025 р. вівторок 12.30-15.20 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Сучасні аспекти розвитку теорії навчання Матвієнко О.В. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 23.01.2025 р. п’ятниця 15.30-18.20 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Психологія сучасного батьківства Гальченко В.М. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 28.01.2025 р. вівторок 17.00-19.50 ауд. 31 посилання на Moodle: |
Альтернативні системи підготовки фахівців в галузі дошкільної освіти Шулигіна Р.А. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 23.01.2025 р. четвер 17.00-19.50 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Моніторинг якості дошкільної освіти Довбня С.О. (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОНП «Освітні, педагогічні науки» 2022 року вступу) починаючи з 29.01.2025 р. вівторок 18.30-21.20 ауд. 21 посилання на Moodle: |
Інноваційні технології у соціально-виховній роботі Бибик Д.Д. https://meet.google.com/xrk-svcv-wko (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки 2022 року вступу) вівторок 17.00-18.20 |
Методологія наукових досліджень у соціально-виховній сфері Вайнола Р.Х. https://meet.google.com/zyk-xwmm-ttu (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки 2022 року вступу) понеділок 18.30 -19.50 |
Cтратегії особистісного розвитку Неїжпапа Л.С. https://meet.google.com/xrk-svcv-wko (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки 2022 року вступу) п’ятниця 17.00-18.20 |
Управління соціально-виховним процесом Неїжпапа Л.С. https://meet.google.com/xrk-svcv-wko (для аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки 2022 року вступу) п’ятниця 18.30-19.50 |
Вибіркова складова (PhD) (бланки ЗАЯВ) ↓
Заява на вибіркові дисципліни < ↓ >
Заява (з переліком вибіркових дисциплін) < ↓ >
Реєстрація на вибіркову складову (PhD) на 2024/25 н.р. ↓
Реєстрація на вибіркову складову для аспірантів 2022 року вступу
➡️https://forms.gle/oK13jREKChvX2Xcr7
Соціальна інтеграція здобувачів PhD
Міжнародна співпраця. Міжнародна академічна мобільність та стажування ↓
➡️Міжнародне співробітництво |
➡️Міжнародні проєкти |
➡️Міжнародна співпраця (АСПІРАНТОВІ) |
◽️Гостьова лекція американського професора Норма Фрізена «Педагогіки розриву: кризи та зростання»
◽️Підсумки проведення гостьових лекцій зі «Вступу до логотерапії» від рабина, д-ра Шимона Кауена
◽️Гостьові лекції: ВСТУП ДО ЛОГОТЕРАПІЇ від Рабина, Д-ра Шимона Кауена
◽️Підсумки онлайн-воркшопу «Принципи дистанційного навчання» від Університету Масарика (Чехія)
◽️Переваги й недоліки технологій в освіті: погляди Чехії та України
➡️Міжнародна академічна мобільність та стажування (АСПІРАНТОВІ) |
◽️Cтажування з педагогічних та психологічних наук (м. Рига, Латвійська Республіка; весна 2025)
➡️Міжнародне партнерство (УГОДИ) |
Безпечне середовище ↓
➡️Цивільний захист та безпека життєдіяльності (вебсайт МОН України)
◽️Алгоритм дій при сигналі «Повітряна тривога»📢
◽️Рекомендації щодо дій у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації⚠️
◽️Захисні споруди цивільного захисту🏢
◽️Рекомендації учасникам освітнього процесу у разі ядерної загрози☢️
◽️Небезпека переривання імунізації💉
➡️Безпечне середовище: 🛡Безпека та захист 🟢 (рубрика сайту ПФ)
◽️Рекомендації МОЗ України студентам і викладачам УДУ імені Михайла Драгоманова
Психологічна підтримка ↓
Центр психологічної підтримки Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова — це простір довіри та професійної допомоги, створений на базі кафедри практичної психології факультету. Ми працюємо для того, щоб кожен студент, викладач або співробітник університету мав можливість отримати якісну психологічну підтримку у складний момент, відчути себе почутим і зрозумілим.
Вступнику в аспірантуру
◽️До уваги вступників до аспірантури
◽️Вартість навчання в аспірантурі
◽️Положення про відділ аспірантури і докторантури УДУ імені Михайла Драгоманова
◽️Положення про науково-педагогічну практику аспірантів УДУ імені Михайла Драгоманова
◽️Положення про академічну доброчесність в УДУ імені Михайла Драгоманова
ОПИТУВАННЯ
здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
наукового ступеня доктора філософії (PhD)
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
Освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки»