Рішення кафедри педагогіки і методики початкового навчання (2020/2021 н.р.)
Рішення засідання кафедри ПМПН від 18.03.2020 р.
Рішення засідання кафедри ПМПН від 18.03.2020 р.
Відповідно до наказу ректора від 11.03.20 № 187-П та розпорядження декана Факультету педагогіки та психології № 11 від 16.03.20, в умовах продовження карантинних заходів до 24.04.20, кафедра прийняла такі рішення.
1. Усім викладачам кафедри до 19.03.20 р. подати кураторам ЄКТС академічних груп денної та заочної форм, де вони читають дисципліни, такі документи з подальшим їх розміщенням на сайті Факультету:
- робочі програми навчальних дисциплін другого півріччя 2019/2020 н. р.;
- відповідне навчально-методичне забезпечення;
- картки забезпечення дистанційного навчання з дисциплін кафедри на період карантину.
2. Кураторам ЄКТС академічних груп, укомплектувати подані пакети документів відповідно до навчальних планів підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» усіх освітніх ступенів і форм навчання та передати їх модератору сайту Факультету педагогіки та психології.
3. Усім викладачам кафедри розробити план методичної та наукової роботи із зазначенням виду роботи та очікуваним результатом, відповідно до додатка 2.
Завідувач кафедрою
проф. Шапошнікова І.М.
Секретар
доц. Васютіна Т.М.
Рішення засідання кафедри ПМПН від 15.04.2020 р.
Рішення засідання кафедри ПМПН від 15.04.2020 р.
Відповідно до наказу ректора НПУ імені М. П. Драгоманова від 31.03.20 № 129 «Про продовження карантинних заходів та підготовку до завершення 2019/2020 н. р.» та наказу декана Факультету педагогіки та психології від 3.04.2020 № 13 з метою виконання освітніх програм та забезпечення якості підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта», кафедра прийняла такі рішення.
1.Кураторам ЄКТС академічних груп:
1.1. Забезпечити контроль за виконанням студентами індивідуальних навчальних планів, розроблених на основі відповідної освітньої програми та навчального плану, з урахуванням особливостей організації освітнього процесу в період карантину. Встановити осіб, які не виконують завдань з дисциплін, з’ясувати причини такої ситуації.
1.2. Нагадати виконання студентами фінансових зобов’язань відповідно до договору про навчання.
1.3. Проконтролювати ведення електронних журналів викладачами з дисциплін, що викладаються у групах.
2.Кураторам ЄКТС випускних курсів:
2.1. Довести до відома студентів терміни попередніх слухань результатів наукових досліджень (бакалаврських та магістерських) засобами електронного зв’язку в он-лайн режимі, дати подачі рукописів магістерських робіт на антиплагіатну перевірку проф. Матвієнко О.В. та розкладу державної атестації і захисту наукових робіт.
2.2. Привести у відповідність електронні дані про студентів-випускників у «ПС-студент» та спільно з відповідальними особами за підготовку документів про вищу освіту розпочати процедуру формування додатків до дипломів про вищу освіту.
3.Довести до відома викладачів та керівників практик про внесення змін до графіків навчального процесу для студентів невипускних курсів в частині перенесення навчальних та виробничих практик, обов’язкових аудиторних (лабораторних) занять, захистів курсових робіт, проведення заліково-екзаменаційної сесії на післякарантинний період. Зокрема, виробнича практика студентів 3-го курсу вважається завершеною, термін проходження науково-виробничої практики магістрів денної форми залишається без змін, а пропедевтична і польова практики переносяться на осінній семестр 2020-2021 н.р.
4.Викладачам кафедри розробити тестові завдання для проведення підсумкової семестрової атестації (іспитів) у дистанційному режимі в середовищі системи дистанційного навчання Moodle НПУ імені М. П. Драгоманова. Тестові завдання мають бути розроблені відповідно до навчальних програм та затверджених в установленому порядку не пізніше 10 днів до початку сесії. Заліки виставляються студентам за результатами оцінювання виконаних протягом семестру поточних завдань.
5.Неухильно виконувати план науково-дослідної та методичної роботи професорсько-викладацького складу кафедри на період карантину із підготовкою до звіту та рейтингового оцінювання.
Завідувач кафедрою
проф. Шапошнікова І.М.
Секретар
доц. Васютіна Т.М.
Порядок денний засідання і рішення кафедри ПМПН (протокол №13 від 22.04.2020)
Порядок денний засідання і рішення кафедри ПМПН (протокол №13)
від 22.04.2020
1. Підготовка до організації і проведення курсових екзаменів у системі Moodle.
Рішення.
1.1. Усім викладачам кафедри розпочати підготовку до проведення перевідних іспитів у дистанційній формі.
1.2. Використовуючи відповідні посилання на сторінці факультету, опрацювати відеоматеріали з підготовки викладача до роботи в системі Moodle.
1.3. Забезпечити розробку екзаменаційних матеріалів у тестовій формі. Подати їх на розгяд і затвердження кафедри за 10 днів до початку сесії.
2. Організація роботи зі студентами-випускниками спеціальності «Початкова освіта» освітнього ступеня «Бакалавр» і «Магістр».
Рішення.
2.1. Подати на антиплагіатну перевірку проф. Матвієнко О.В. електронні варіанти магістерських робіт студентів денної (1.9) та заочної (1.9 та 1.10 ) форм навчання 23 – 24 квітня 2020 р.
2.2. Призначити внутрішніх рецензентів для бакалаврських і магістерських досліджень відповідно до їх тематики.
2.3. Спланувати дати і формат проведення передзахисту магістерських та бакалаврських робіт з урахуванням розкладу підсумкової атестації та можливостей продовження карантину після 11.05.2020 р.
2.4. Розробити завдання для проведення кваліфікаційних державних іспитів студентами-випускниками спеціальності «Початкова освіта» освітнього ступеня «Бакалавр» і «Магістр» у дистанційному форматі.
3. Про проведення Дня відкритих дверей ФПП і готовність кафедри до проведення вступної кампанії у 2020 році.
Рішення.
3.1. Забезпечити підготовку відеоролика про спеціальність «Початкова освіта» до Дня відкритих дверей факультету і розмістити на каналах і сторінках ФПП в соціальних мережах (відповідальна доц. Тесленко Т.В.).
3.2. Розробити презентацію про Факультет педагогіки та психології (відповідальна доц. Григоренко В.Є).
3.4. Підготуватись до участі в роботі он-лайн Дня відкритих дверей в системах Zoom та трансляції в YouTube.
3.4. Забезпечити максимальне поширення в соцмережах та особистому спілкуванні інформації з головної сторінки ФПП про День відкритих дверей.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 1 від 31.08.2020
Рішення засідання кафедри ПМПН № 1 від 31.08.2020
1. Про особливості організації освітнього процесу у 2020-2021 н.р.
- Оновити зміст робочих програм усіх дисциплін кафедри і завантажити їх в систему Moodle до 21.09.2020 разом з усіма матеріалами.
- Старші курси можна частково переводити на он-лайн навчання, де буде складено відповідний розклад. Навчання відбуватиметься в три зміни з 8.00 до 21.00.
- При проведенні пари он-лайн посилання на заняття обов’язково пересилати методистам деканату, які вставлять його в електронний розклад.
- Сумісництво на кафедрі оформляти з 15.10.2020 по 30.12.2020.
- Стосовно педпрактики студентів, то слід передбачити можливий карантин і внести відповідні зміни у програми.
- Вчасно інформувати деканат, якщо студенти чи викладачі не виходять на пару он-лайн.
2. Організація наукової роботи викладачів і студентів у 2020/2021 н.р.
- Розпочати підготовку звіту з наукової роботи, оновити тематику наукових робіт студентів, напрями роботи в проблемних групах та наукових гуртках; посилити в наступному році діяльність з написання статей у фахові видання України та іноземні.
- Продовжити роботу над залученням кафедри до міжнародних грантових проєктів.
3. Обговорення і затвердження плану роботи кафедри на 2020-2021 н.р.
- Затвердити план роботи кафедри на поточний навчальний рік.
4. Аналіз кадрового потенціалу кафедри та розподіл навантаження на 2020/2021 н.р.
- У зв’язку із зміщенням термінів вступної кампанії, кафедра ще не отримала у повному обсязі годин навчального навантаження. Стосовно кадрового потенціалу, то на кафедрі є потреба у колегах-сумісниках. Остаточне навантаження для колективу і сумісників буде після завершення додаткового набору на спеціальності ФПП.
- Накази на усі види практики та забезпечення робочих програм навчальними матеріалами має відбуватись без шкоди для освітнього процесу.
5. Затвердження нормативної документації кафедри на 2020-2021 н.р.
- Завершити заповнення документації, яка потребує щорічного оновлення і затвердження з урахуванням можливого дистанційного навчання (екзаменаційні білети, журнали обліку виконання навчального навантаження викладачами, графіки консультацій, журнали взаємовідвідування занять викладачами кафедри, графік проведення відкритих занять викладачами кафедри, плани роботи кураторів академічних груп, культурно-виховної роботи в гуртожитку, графік підвищення викладачів кафедри).
- Затвердити нормативну документацію кафедри.
7. Різне.
- Рекомендувати кандидата педагогічних наук, доцента Романчук Аллу Іллівну на присвоєння вченого звання доцента кафедри педагогіки та методики початкового навчання факультету педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 2 від 9.09.2020
Рішення засідання кафедри ПМПН № 2 від 9.09.2020
1. Про рекомендацію в.о. декана Факультету педагогіки і психології проф. Т.О.Олефіренка на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади декана.
Рекомендувати проф. Т.О. Олефіренка в.о. декана ФПП до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади декана цього ж факультету.
2. Конкурсні справи членів кафедри.
Рекомендувати до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади завідувача кафедри ПМПН та у конкурсі на заміщення вакантних посад професорів (В. І. Бондаря, Телецької Л.І.) та доцентів (Кондратюк О.М., Янковська І.М.) кафедри ПМПН.
3. Різне.
Дозволити стажування Черненко Галині Миколаївні та Сарієнку Володимиру Владиславовичу на базі кафедри ПМПН і призначити їм керівниками Васютіну Т.М. та Чайченко В.Ф. відповідно.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 3 від 7.10.2020
Рішення засідання кафедри ПМПН № 3 від 7.10.2020
1. Затвердження навантаження викладачів на 2020-2021 н.р.
Особливості формування навантаження у цьому навчальному році пов'язане з відтермінуванням вступної кампанії через COVID-19. Тож, остаточно воно ще не затверджено, оскільки немає наказів на студентів магістратури денної, заочної та дистанційної форм. При цьому, години з дисциплін по 2-4 курсах є і навантаження слід виконувати згідно затвердженого розкладу.
2. Про розподіл бакалаврських робіт студентів денної і заочної форм навчання на 2020/2021
Визначитись з тематикою бакалаврських досліджень до засідання № 5 для студентів усіх форм навчання. Подати список за встановленою формою завкафедрою для затвердження.
3. Затвердження індивідуальних планів роботи викладачів кафедри.
При отриманні кінцевого варіанту навантаження завершити заповнення індивідуальних планів. Виховну та організаційну роботу планувати з урахуванням плану роботи ФПП та дистанційного/змішаного навчання.
4. Про участь членів кафедри у конкурсному відборі на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників ФПП.
- Просити Вчену раду Факультету педагогіки і психології розглянути кандидатуру доктора педагогічних наук, академіка Бондаря Володимира Івановича на заміщення вакантної посади професора кафедри педагогіки та методики початкового навчання і обрати його терміном на 5 років.
- Просити Вчену раду Факультету педагогіки і психології розглянути кандидатуру кандидата біологічних наук, доцента Телецької Людмили Іванівни на заміщення вакантної посади доцента кафедри педагогіки та методики початкового навчання і обрати її терміном на 5 років.
- Просити Вчену раду Факультету педагогіки і психології розглянути кандидатуру кандидата педагогічних наук, доцента Янковської Інни Миколаївни на заміщення вакантної посади доцента кафедри педагогіки та методики початкового навчання і обрати її терміном на 5 років.
- Просити Вчену раду Факультету педагогіки і психології розглянути кандидатуру кандидата педагогічних наук, доцента Кондратюк Олени Михайлівни на заміщення вакантної посади доцента кафедри педагогіки та методики початкового навчання і обрати її терміном на 5 років.
5. Різне.
Рекомендувати кандидата педагогічних наук, доцента Севастюк Мар’яну Степанівну та кандидата педагогічних наук, доцента Васютіну Тетяну Миколаївну на переведення на посаду професорів кафедри педагогіки та методики початкового навчання Факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 4 від 16 жовтня 2020 року
Рішення засідання кафедри ПМПН № 4 від 16 жовтня 2020 року
1. Конкурсні справи.
Просити трудовий колектив Факультету педагогіки і психології розглянути і підтримати кандидатуру доктора педагогічних наук, професора Матвієнко Олени Валеріївни на заміщення вакантної посади завідувача кафедрою педагогіки та методики початкового навчання Факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова у зв’язку з оголошенням конкурсу.
2. Про особливості організації навчання студентів у період карантинних обмежень (на виконання розпорядження по ФПП від 12.10.2020 р.)
Забезпечити реалізацію викладачами усіх пунктів розпорядження декана № 12 від 31 березня 2020 «Про застосування дистанційних технологій в організації освітнього процесу Факультету педагогіки і психології згідно з рекомендаціями МОН України» від 11.10.2020 р.
3. Про розподіл магістерських робіт студентів денної і заочної форм навчання та Лубенської філії на 2020/2021 н.р.
При отриманні точного списку закріплених за викладачами студентів, керівникам (разом зі здобувачами освіти) визначитись з темами магістерських робіт і подати їх на затвердження завкафедрою.
4. Про переведення навчання на дистанційну форму та особливості організації освітнього процесу у системі Moodle.
- Завершити наповнення дисциплін у системі Moodle, відстежити, чи всі слухачі приєднані і мають доступ до курсів.
- Надати методисту деканату посилання на заняття у Google Meet відповідно до розкладу.
5. Різне.
Затвердити звіти про стажування на базі КПМПН:
- кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», факультету педагогічної освіти, менеджменту та мистецтва Черненко Галини Миколаївни з теми підвищення кваліфікації (стажування)̶̶ «Професійна підготовка майбутнього фахівця початкової освіти в умовах євроінтеграції».
- кандидата педагогічних наук, доцента кафедри природничо-математичних дисциплін та інформатики у початковій освіті ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» Сарієнка Володимира Владиславовича.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 5 від 4 листопада 2020 року
Рішення засідання кафедри ПМПН № 5 від 4.11.2020
1. Про виконання наказів ректора.
- Забезпечити виконання усіх положень наказу «Про продовження дії карантину в НПУ імені М.П. Драгоманова до 31 грудня 2020 року» від 27.10.2020 р. та «Про проведення ректорських контрольних робіт у 2020-2021 н.р.» від 30.10.2020 р.
- Викладачам, задіяним у ректорському контролі, підготувати пакет тестових завдань і завантажити їх у систему дистанційного навчання Moodle згідно розкладу та озвучених рекомендацій.
2. Про стан готовності кафедри до організації і проведення підсумкової атестації та виготовлення додатків до дипломів магістрів денної, заочної форм навчання та Лубенської філії.
- Підготовка до підсумкової атестації здійснюється у плановому порядку.
- Висловити вдячність усім розробникам програми для підсумкової атестації та кураторам випускових груп.
3. Про стан наповнення дисциплін кафедри матеріалами в системі дистанційного навчання Moodle.
У найкоротші терміни повністю укомплектувати дисципліни кафедри у системі дистанційного навчання Moodle (розробками практичних/семінарських/лабораторних занять, завданнями для поточного контролю, програмою підсумкового контролю).
4. Про результати практичної підготовки бакалаврів та магістрів спеціальності «Початкова освіта».
Взяти до уваги коментарі стейкхолдера (Корніцької Юлії Василівни - заступника директора з навчально-виховної діяльності ЗЗСО 106 з поглибленим вивченням англійської мови) та здобувачів освіти (магістрів) щодо вдосконалення освітньої програми «Початкова освіта» :
- впровадити в підготовку майбутніх учителів початкової школи тренінги або семінари з «Права і обов’язки вчителя» (є потреба бути обізнаному у вирішенні конфліктів між учнями, між батьками, між колегами в школі);
- Переглянути правила вибору спецкурсів, оскільки студенти стають перед вибором якогось одного - або «Робота з батьками», або «Документознавство». Магістри наголосили. що для професійної підготовки обидва спецкурси є важливими, тому варто ознайомитись як з одним так і з другим спецкурсом.
- Посилити підготовку здобувачів освіти з дисципліни «Методика викладання англійської мови».
5. Про створення ради роботодавців на Факультеті педагогіки та психології та електронної бази працевлаштування випускників спеціальності.
1. Для роботи спеціальності «Початкова освіта», запропоновано в раду стейхолдерів таких педагогів як:
- Гуменюк Олена Дмитрівна – заступник директора з навчально-виховної діяльності Ліцея № 38 імені В.М.Молчанова.
- Дорошенко Дар’я – наша випускниця – вчитель початкових класів Ліцея № 38 імені В.М.Молчанова.
- Корніцьку Юлія Василівна – заступник директора з навчально-виховної діяльності сш № 106 з поглибленим вивченням англійської мови.
- Хомич Оксана наша випускниця – методистка Новопечерської школи та вчителька початкових класів, фіналістка Global Teacher Prize Ukraine 2020
- Семенуха Алла Миколаївна – заступник директора з навчально-виховної діяльності сш № 17 з поглибленим вивченням математики.
- Порадюк Оксана Михайлівна – заступник директора з навчально-виховної діяльності сш № 61 з поглибленим вивченням інформатики.
2. Внести зміни у програми практик кафедри з урахуванням дистанційного навчання та організацію роботи кафедри зі стейкхолдерами.
3. Запроваджувати всі види тісної співпраці зі стейкхолдерами.
- Запрошувати їх на настановчі та звітні конференції педагогічних практик.
- Запрошувати стейкхолдерів на ДЕК.
- Запрошувати на засідання кафедри, під час розгляду питань щодо вдосконалення ОП.
- Організувати групи стейкхолдерів у соціальних мережах (вайбері чи телеграм).
- Відвідувати методичні комісії в базових школах педагогічних практик.
- Залучати стейкхолдерів до проведення майстер-класів, тренінгів, зустрічів.
- Організовувати рецензування стейкхолдерами кваліфікаційних робіт студентів випускних курсів.
- Участь у конференціях і публікації статей викладачами кафедри та стейкхолдерами у співавторстві.
- Рецензування методичних посібників випускників та роботодавців науково-педагогічними працівниками кафедри педагогіки та методики початкового навчання.
6. Затвердження тем наукових досліджень бакалаврів та магістрів 1.4, 1.9, 1.10 денної та заочної форм навчання.
Керівниками наукових робіт простежити за написанням студентами планів-проспектів та вчасним поданням їх на кафедру.
7. Про роботу з базою ЄКТС та ведення електронних журналів викладачами кафедри.
Кураторам ЄКТС завершити формування електронних журналів викладачам.
8. Про внесення змін до плану виховної роботи зі студентами кафедри педагогіки і методики початкового навчання.
Розробити план виховної роботи студентів спеціальності «Початкова освіта» на основі плану роботи ФПП з орієнтуванням на державні та релігійні свята, події на факультеті/кафедрі, з ураховуванням особливостей дистанційного/змішаного навчання.
9. Профагітаційна робота викладачів кафедри на період 2020-2021 н.р.
- Забезпечити поширення та рекламу інформаційних буклетів (брошур) про День відкритих дверей у НПУ імені М.П.Драгоманова засобами електронної пошти по школам, а також в соц.мережах (фб).
- Затвердити план профорієнтаційних заходів кафедри і на його основі створити план проведення Дня відкритих дверей на ФПП.
10. Різне.
- Замінити гаранта ОПП «Початкова освіта та дошкільна освіта» здобувачів другого ступеня вищої освіти «Магістр» (1,10) д.п.н., проф. Луценко І.О. на кандидата психологічних наук Товкач І.Є., старшого викладача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти.
- Надати позитивний відгук на автореферат дисертаційного дослідження Шевченко Юлії Михайлівни «Теоретико-методичні засади готовності студентів вищих навчальних закладів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі», подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання.
- Дозволити стажування викладачів Кам’янця-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Ковальчук Олени Вікторівни, Гудими Наталії Василівни, Мєлєсцевої Наталії Василівни на базі КПМПН з 2.11.2020 по 3.02.2021. Керівником стажування призначити проф. Матвієнко О.В.
- Затвердити тему дисертаційного дослідження Малик Юліани Ігорівни на тему «Формування культури професійно-комунікативного спілкування майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі фахової підготовки» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 6 від 2.12.2020
Рішення засідання кафедри ПМПН № 6 від 2.12.2020
1. Про загальну готовність кафедри до організації підсумкової атестації здобувачів другого рівня вищої освіти «Магістр». Результати антиплагіатної перевірки магістерських досліджень.
- Вважати готовність кафедри до підсумкової атестації задовільною.
- Забезпечити термінову подачу робіт студентів на антиплагіатну перевірку студентам, які ще цього не зробили. Ті особи, які її не пройдуть, не допускаються до передзахисту та захисту магістерських досліджень;
- Провести консультації та тренування випускникам в системі Moodle за тиждень до ДІ.
2. Про результати рубіжного контролю бакалаврів та магістрів спеціальності «Початкова освіта».
- Вважати результати рубіжного контролю задовільними.
- Дати можливість студентам, які не атестовані, до 15.12 виправити ситуацію. Розпочати гототовку викладачам і здобувачам освіти до проведення екзаменів.
3. Внесення уточнень у робочі програми з дисциплін кафедри з урахуванням змін у оцінюванні поточних навчальних досягнень студентів.
- Усім викладачам опрацювати «Пам’ятку» зі змінами в критеріях оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
- У січні здійснити перевірку стану внесення змін з критеріїв оцінювання у робочі програми з дисциплін кафедри.
4. Про результати впровадження заходів соціального супроводу студентів під час карантину в контексті плану виховної роботи кафедри педагогіки і методики початкового навчання.
- Здійснювати контроль за фізичним і психічним станом студентів в умовах карантину.
- Надавати соціальний супровід, за потреби залучати колег з кафедри практичної психології.
5. Затвердження плану профагітаційної роботи викладачами кафедри на період 2020-2021 н.р.
- Затвердити план профагітаційної роботи викладачами кафедри на період 2020-2021 н.р.
- Відповідно до нього слід готуватись до проведення Дня відкритих дверей у 2-му семестрі.
6. Про результати педагогічної практики «Шкільний день».
- Пропедевтичну практику студентів 3 ПН курсу та навчально-педагогічну практику 2 ПН курсу зарахувати як проведену в повному обсязі з виконанням всіх календарних строків.
- Всім студентам зарахувати практику. Установчі та підсумкові конференції з цього виду практики проведені згідно графіку, задокументовані, записані на відео в режимі он-лайн.
7. Про зміни у програмах практик кафедри з урахуванням дистанційного навчання та організацію роботи кафедри зі стейкголдерами.
- Педпрактика. До кінця лютого виконати таке: 1. Осучаснити робочі програми практик, додавши інформацію про особливості їх організації в умовах пандемії та дистанційного навчання. 2. Переглянути систему оцінювання практики студентами. 3. Систематизувати матеріали практик та розмістити на корпоративній пошті кафедри. 4. Оновити методичні рекомендації до проведення практики.
- Робота зі стейкголдерами. Максимально організовувати усі види співпраці з роботодавцями та опубліковувати результати співпраці у цифровому просторі.
8. Стан підготовки студентських наукових робіт до участі в І турі конкурсу з педагогіки та фахових методик.
Визначити три кращі наукові роботи та до 15.02.2021 надіслати їх на II тур Конкурсу до базового закладу, визначеного МОН України, у Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського.
9. Про стан наповнення сайту кафедри сучасними матеріалами.
- До лютого подати всю інформацію для наповнення складових сайту: інформації про викладачів, рішення кафедри, публікації викладачів (титульна сторінка та зміст).
- Відповідно до положення про акредитацію слід ввести рубрику «нормативні документи», відповідно до якої поміщати робочі програми з дисциплін кафедри, методичні рекомендації, оновлення списку джерел.
10. Про роботу з базою ЄКТС та ведення електронних журналів викладачами кафедри.
- Заповнити електронний журнал в тижневий термін.
- Звернутись до викладачів загальноуніверситетських кафедр щодо заповнення їхніми викладачами електронних журналів з дисциплін кафедри, які вони читають, для вчасного виставлення стану відвідування та оцінок.
11. Про підготовку бакалаврів 4 курсу до ЗНО з іноземної мови при вступі у магістратуру.
- Запланувати систематичні зустрічі студентів-випускників бакалаврату з кураторами ЄКТС, особами, відповідальними за вступ у магістратуру, викладачами кафедри іноземної мови для вирішення поточних питань і підготовки майбутніх учителів до ЗНО з іноземної мови.
12. Різне.
- Рекомендувати Пєчку Л.Є. на отримання вченого звання доцента кафедри ПМПН.
- Питання для зимової атестації до іспитів з дисциплін кафедри (січень 2021) завантажуються у систему Moodle і затверджуються цим протоколом.
- Рішення кафедри про допуск магістрів 1.4 р.н. денної/заочної/дистанційної форм до захисту (витяги з протоколів) видаємо цим же протоколом за наявності усіх супровідних документів до магістреських досліджень.
- Надати позитивний відгук на автореферат дисертаційного дослідження Головченко Оксани Іванівни на тему «Методика організації самостійної роботи майбутніх магістрів фармації з органічної хімії засобами дистанційного навчання» поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни).
- Надати схвальну рецензію на рукопис навчально-методичного посібника (автори: Онищенко І. В., Борисьонок М. О.) «Інформаційно-комп’ютерні технології як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках у початковій школі». Кривий Ріг: КДПУ, 2020. 90 с.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 7 від 29.12.2020
Рішення засідання кафедри ПМПН № 7 від 29.12.2020
1. Підсумки наукової роботи кафедри ПМПН за 2020 рік. Затвердження індивідуальних звітів викладачів.
- Викладачам посилити наукову роботу у напрямі створення статей у журналах, що входять до міжнародних науково-метричних баз Scopus та WoS.
- Науковим керівникам студентів Золотаренко Т.О., Пацина А.Р., Шульга Р.А.), чиї роботи посіли призові місця в І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з педагогіки та фахових методик та керівнику Голінської Т.В., яка перемогла в І турі Конкурсу з галузі «Освітні, педагогічні науки», організувати оформлення відповідних документів та вчасно відправити їх на 2 етап Конкурсу у відповідні ЗВО (до 15 лютого за поштовим штемпелем).
2. Про результати державної атестації здобувачів другого рівня вищої освіти «Магістр» (1,4 р.н.).
- На основі рішень Вченої ради ФПП, внести корективи у процес підготовки кафедри та відповідної документації до підсумкової атестації магістрів 1.9, 1.10, бакалаврів 3.10, 1.10.
- Врахувати пропозиції голів ДЕК, забезпечити участь стейкголдерів у роботі комісій з підсумкової атестації та аналізі матеріалів, що готуються кафедрами для оцінювання рівня професійної готовності випускників до роботи за фахом; забезпечити участь викладачів кафедри у науково-методичних семінарах факультету з метою забезпечення нових ліцензійних вимог до організації і проведення підсумкової атестації згідно з новими Стандартами підготовки фахівців, рекомендацій НАЗЯВО.
3. Розподіл доручень викладачів кафедри ПМПН на 2020-2021 н.р.
- Ознайомитись з переліком доручень по кафедрі, визначитись з вибором і заповнити відповідну таблицю на гугл-диску.
- Не включати у перелік доручень той вид роботи, який входить у картку індивідуального навантаження викладача.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 8 від 3.02.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 8 від 3.02.2021
1. Основні напрями роботи кафедри ПМПН на 2 семестр 2020/2021 н.р. Затвердження доручень викладачів.
- Викладачам, членам груп забезпечення освітніх програм спеціальності, розпочати роботу з вивчення нормативної документації НАЗЯВО, досвіду успішної акредитації ЗВО – партнерів ФПП, розробити план заходів/робіт для вчасного виконання усіх вимог, відповідно до наказу ректора НПУ імені М.П. Драгоманова № 04 від 14 січня 2021 р.
- Інформацію щодо доручень взяти до відома і внести відповідні корективи у таблицю.
2. Стан завантаження програм з дисциплін кафедри в систему Moodle та оновлення їх навчально-методичного забезпечення з урахуванням дистанційного навчання.
- Стан завантаження програм з дисциплін кафедри в систему Moodle вважати задовільним.
- Викладачам, які ще не завершили роботу, терміново наповнити дисципліни.
3. Про результати підсумкової атестації студентів спеціальності «Початкова освіта».
1) провести роботу зі студентами, які мають академічну заборгованість (заяви на бігунок) і до 8.02 скласти сесію;
2) кураторам дооформити залікові книжки для внесення оцінок викладачами до 8.02;
3) викладачам підписати залікові та відомості до 8.02.2021. З цієї ж дати розпочинається сесія студентів заочної форми навчання.
4. Особливості роботи над стипендіальним протоколом: дискусійні питання та пропозиції щодо їх розв'язання в правовому полі.
- Ознайомлювати на початку семестру студентів їх з переліком видів робіт для додаткових балів, щоб вони мали час на їх виконання та збір потрібної документації (участь в конференціях тощо). Це все має бути прозоро, з повним доступом до зведеної таблиці обрахунків, усіх учасників освітнього процесу.
- Кураторам груп подати відповідні пропозиції заступнику декана з виховної роботи доц. Тітяєву.
5. Про результати роботи над програмами з різних видів практик.
- Переглянути робочі програми практик, додавши інформацію про особливості організації практик в умовах пандемії та дистанційного навчання.
- Переглянути систему оцінювання практики студентами.
- Систематизувати матеріали практик та розмістити на гугл-диску кафедри.
- Обновити методичні рекомендації до проведення практик.
6. План роботи зі стейкхолдерами та реалізація завдань профагітації. Попередня підготовка до Дня відкритих дверей на факультеті та в університеті.
- Здійснювати співпрацю зі стейкхолдерами відповідно до запланованих напрямів.
- Роботу з профорієнтації вважати задовільною і забезпечити підготовку до Дня відкритих дверей відповідно до затвердженого плану.
7. Стан готовності студентських наукових робіт до участі в конкурсах. Розподіл керівників наукових робіт на наступні два навчальні роки.
- Стан готовності студентських наукових робіт до участі в конкурсах вважати задовільним.
- Завершити остаточні виправлення наукових робіт на Конкурс і вчасно їх надіслати на 2 етап (до 15 лютого 2021 року).
- На 2021/2022 н.р. викладачам запланувати керівництво конкурсними курсовими по 3 на кожен конкурс (з педагогіки і фахових методик; з педагогіки).
8. Різне.
Затвердити звіти викладачів Кам’янця-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Ковальчук Олени Вікторівни, Гудими Наталії Василівни, Мєлєсцевої Наталії Василівни, які проходили стажування на базі КПМПН з 2.11.2020 по 3.02.2021.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 9 від 5.03.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 9 від 5.03.2021
1. Про заходи з підготовки до акредитації спеціальності «Початкова освіта».
1. Врахувати у власній діяльності виконання видів робіт, які забезпечують успішне проходження акредитації спеціальності:
1) публікації в наукових виданнях (не менше 2 статей на рік) за останні 5 років;
2) видання підручника, навчального посібника, монографії;
3) наукове керівництво студентами/аспірантами;
4) участь у наукових проектах.
2. З метою вивчення думки роботодавців щодо якості освітніх програм, за якими реалізується підготовка здобувачів освіти на факультеті та необхідністю подальшого врахування рекомендацій і пропозицій висловлених зовнішніми стейкголдерами, провести опитування роботодавців до 05 квітня 2021 року. Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта " ОР БАКАЛАВР https://forms.gle/JbRF7iYibjiH1c51A Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта" ОР МАГІСТР https://forms.gle/KU3Cj72srGMk6V6C6
3. Висунути пропозиції, яким чином можна наповнити кабінети обладнанням з мінімальними фінансовими затратами.
4. Активізувати діяльність робочих груп з розробки освітніх програм спеціальності для освітніх рівнів «Бакалавр» та «Магістр» з різними термінами навчання.
2. Про впровадження змішаного навчання на ФПП з 9.03.2021 р.
- Забезпечити дотримання вимог адаптивного карантину при змішаному навчанні: розклад занять під час змішаного навчання (лекції проводяться дистанційно, практичні - очно в аудиторіях); розміщення студентів у аудиторіях під час проведення практичних занять (кількість місць в аудиторіях вдвічі більша, ніж кількість студентів, студенти сидять на відстані один від одного).
- Обов’язково оформити індивідуальні графіки навчання для студентів, які офіційно працевлаштовані в школах. Важливо проводити пари в аудиторіях зі студентами, які не навчаються на індивідуальному графіку навчання (незалежно від їх кількості).
3. Результати заліково-екзаменаційної сесії студентів спеціальності «Початкова освіта» (в т.ч. Лубенській філії) та ліквідація академзаборгованості.
- Терміново завершити заповнення екзаменаційних відомостей.
- Здійснювати обов’язкове ведення електронних журналів дисциплін 2-го семестру.
- Підготуватись до проведення рубіжного контролю у квітні.
- Кураторам груп простежити про вчасне заповнення індивідуальних планів студентів.
4. Про підготовку кафедри до проведення Дня відкритих дверей на ФПП.
- Кураторам подати списки студентів для відзнаки;
- Забезпечити оптимальне поширення інформації про ДВД у засобах масової інформації.
5. Особливості організації і проведення VIII Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» (24 березня 2021 року).
- Підготувати учасників від кафедри для виступу на пленарному засіданні конференції.
- Активізувати подачу тез студентами спеціальності «Початкова освіта» на конференцію.
6. Про перебіг педагогічної практики у базових школах з урахуванням епідеміологічної ситуації.
Керівникам практик по школах дотримуватись графіка відвідування баз практики, вчасно надавати консультації студентам, контролювати стан заповнення ними документації з педпрактики.
7. Затвердження графіку модульного контролю та стан готовності кафедри до проведення ректорського контролю.
1) створити відповідні рубрики у системі дистанційного навчання Moodle в дисциплінах, обраних для контролю;
2) наповнити їх питаннями;
3) проконтролювати список приєднаних студентів для виконання контрольних завдань.
Різне.
Надати позитивний відгук на автореферат дисертаційного дослідження Євтушенко Наталії Василівни на тему «Системи підвищення кваліфікації учителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 10 від 1.04.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 10 від 1.04.2021
1. Про результати проведення Дня відкритих дверей на ФПП.
Вважати результати проведення Дня відкритих дверей на ФПП задовільними.
2. Стан підготовки документації до акредитації спеціальності «Початкова освіта» освітніх рівнів «Бакалавр» та «Магістр».
- Завершити роботу над ОПП бакалавра початкової освіти відповідно до рекомендацій стейкголдерів за результатами анкетування, яке завершиться 5.04.2021 р. Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта " ОР БАКАЛАВР https://forms.gle/JbRF7iYibjiH1c51A Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта" ОР МАГІСТР https://forms.gle/KU3Cj72srGMk6V6C6
- Членам робочих груп магістрів збирати матеріали для роботи над закріпленими за ними ОПП.
- Організувати анкетування студентів першого курсу спеціальності «Початкова освіта» до 5 травня 2021 р. за посиланнями:
- на АНКЕТУ (гугл-форма): https://forms.gle/d5Z6aKoh2826YUdY9
- на статтю на сайті ФПП: https://fpp.npu.edu.ua/studentu-fpp/oholoshennia-studentu-fpp/uvaha-anketa-dlia-pershokursnykiv
3. Результати роботи з обрання студентами дисциплін за вибором. Про проведення рубіжного та стан підготовки до ректорського контролів на ФПП.
- Затвердити результати попереднього вибору освітніх компонентів студентами денної та заочної форм навчання.
- На вересень запропонувати перелік інноваційних дисциплін для вільного вибору студентів з цікавими назвами.
- Викладачам, задіяним у ректорському контролі, забезпечити нормальний його перебіг.
4. Про результати виробничої практики студентів 3-го курсу.
- Результати педагогічної практики на 3-му курсі вважати задовільними.
- Завершити роботу над створенням методичок з практики для бакалаврів та магістрів 1,9; 1,10. Її зміст має відображатися у програмі підсумкової атестації для бакалаврів.
5. Результати проведення VIII Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» (24 березня 2021 р.) і стан підготовки до звітно-наукової конференції студентів та аспірантів НПУ імені М.П. Драгоманова «Освіта і наука-2021» (5 - 9 квітня 2021 р.)
- Забезпечити подання студентами тези для друку в університетському збірнику.
- Виступ магістрів стаціонару (1,4 та 1,9) в рамках Конференції обов’язковий як один із видів педагогічної практики.
6. Про стан підготовки бакалаврських (3.10; 1.10) та магістерських (1.9; 1.10) досліджень студентів денної, заочної та дистанційної форми навчання. Визначення термінів попередніх слухань результатів наукових робіт.
- Стан підготовки наукових робіт студентів складає 80%.
- Створити графік попередніх слухань для усіх випускових груп, запрошувати членів комісії до попереднього прослуховування робіт.
7. Різне.
- Замінити гаранта ОПП «Початкова освіта та іноземна мова» здобувачів другого ступеня вищої освіти «Магістр» (1,10) к.п.н., доц. Колесник Л.В. (у зв'язку з її звільненням) на кандидата педагогічних наук, доцента Комогорову М.І., доцента кафедри педагогіки та методик навчання української й іноземної мов.
- Години за покійного акад. В. Бондаря розподілити для проф. Васютіної Т.М.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 11 від 11.05.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 11 від 11.05.2021
1. Про особливості роботи кафедри ПМПН у період часткового зняття карантинних обмежень.
- Скласти графік чергувань викладачів на КПМПН на період часткового зняття карантинних обмежень.
- Забезпечити неухильне дотримання розкладу занять.
2. Про підготовку до проведення звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів університету за підсумками наукових досліджень 2020 року.
Стан підготовки кафедри до проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми освіти XXI століття» (14 травня 2021 року, м. Київ).
- Подати теми виступів викладачів до 22.05.2021 на гугл-диск.
- Проф. Васютініі Т.М. та доц. Коханко О.Г. підготувати доповідачів на пленарне засідання студентської Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми освіти XXI століття».
- До 12.05.2021 заповнити кафедральний список всіх науково-педагогічних та наукових працівників кафедри (із зазначенням штатний чи сумісник) та вказанням індексу Хірша станом на 1 травня 2021 року за наукометричною базою Google Scholar (Google Академія) та наукометричною базою SCOPUS за встановленим зразком.
3. Стан підготовки кафедри до підсумкової атестації студентів першого і другого рівнів вищої освіти «Бакалавр» та «Магістр».
- Стан готовності до Державних іспитів вважати задовільним.
- Скласти графік передзахисту магістерських робіт.
- Організувати залучення випускників бакалаврів та магістрів денної і заочної форм навчання до тренувального тесту в системі дистанційного навчання Moodle.
4. Про стан ведення електронних журналів з дисциплін, що забезпечують підготовку фахівців спеціальності «Початкова освіта».
Звернути увагу на ведення електронного журналу, як основної форми документообігу. До 07.06. закриті всі електронні журнали.
5. Результати проведення ректорських контрольних робіт.
Одержані результати вважати задовільними.
Середнє значення успішності студентів (результати РКР – 97 %, результати заліково-екзаменаційної сесії – 98%), середнє значення якості навчання (результати РКР – 88 %, результати заліково-екзаменаційної сесії – 87%).
6. Про результати засідання круглого столу на тему «Обговорення освітньо-професійних програм «Початкова освіта» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти щодо оновлення, осучаснення та забезпечення наступності» (26 квітня 2021 року).
1. Внести зміни у навчальний план підготовки бакалаврів, відповідно до протоколу засідання круглого столу на тему «Обговорення освітньо-професійних програм «Початкова освіта» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти щодо оновлення, осучаснення та забезпечення наступності» (26 квітня 2021 року).
2. При розробці ОПП спеціальності «Початкова освіта» врахувати результати анкетування роботодавців та студентів, проведеного за посиланнями до вказаних термінів:
Завершилось 5.04.2021
Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта " ОР БАКАЛАВР https://forms.gle/JbRF7iYibjiH1c51A Анкета для опитування роботодавців щодо якості ОП "Початкова освіта" ОР МАГІСТР https://forms.gle/KU3Cj72srGMk6V6C6
Завершилось 5.05.2021
АНКЕТА для опитування студентів (гугл-форма): https://forms.gle/d5Z6aKoh2826YUdY9
3. Розробити рубрики сайту відповідно до вимог НАЗЯВО. Для кожної рубрики призначити відповідального за її наповнення викладача.
7. Організація науково-педагогічної практики студентів другого рівня вищої освіти «Магістр» в умовах дистанційного навчання та її результати.
- Результати практики вважати задовільними.
- Керівникам практики вчасно оцінити документацію і виставити оцінки у відомість на каф. гугл.диску.
8. Про підготовку електронної документації в базі ПС-Деканат для виготовлення документів про вищу освіту бакалаврам (3.10; 1.10) та магістрам (1.9; 1.10) денної, заочної та дистанційної форм навчання. Стан наповнення комплексних кваліфікаційних екзаменів в системі дистанційного навчання Moodle.
- Просити допомоги в навчальному відділі та відділі ліцензування щодо наповнення структурних елементів шаблонів додатків до диплому за новим зразком.
- Відправити на переклад назви спеціальності та спеціалізацій Вікторії Романюк.
- Створити централізований список від усіх кураторів щодо їх роботи в архіві з документами про попередню освіту студентів-випускників.
9. Різне
- В наступні номери журналу «Освітньо-науковий простір», створеного на базі ФПП, подати статті викладачів КПМПН.
- Рекомендувати до захисту магістерську роботу студентки-випускниці спеціальності «Початкова освіта» денної форми навчання (1,9 р.н.) Куліш Ольги Валеріївни на тему "Підготовка майбутніх вчителів до формування екологічної компетентності молодших школярів". Науковий керівник: кандидат біологічних наук, професор Телецька Л.І.
- Схвалити звіти аспірантів різних років Василенко Катерини Сергіївни, Губарєвої Дар’ї В'ячеславівни, Цихмейструк Оксани Миколаївни. Науковий керівник: д.п.н., проф. Матвієнко О.В.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 12 від 24.05.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 12 від 24.05.2021
1. Конкурсні справи.
- Рекомендувати к.п.н. Васютіну Т.М. на посаду професора кафедри педагогіки та методики початкового навчання, як таку, що допущена до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади професора даної кафедри рішенням конкурсної комісії НПУ імені М.П. Драгоманова, терміном на 5 років.
- Рекомендувати к.п.н. Шапошнікову І.М. до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади професора кафедри педагогіки та методики початкового навчання Факультету педагогіки і психології.
- Рекомендувати к.п.н. Чайченко В.Ф. та к.п.н. Романчук А.І. на посаду доцентів кафедри педагогіки та методики початкового навчання Факультету педагогіки і психології терміном на 5 років.
2. Стан готовності кафедри до заліково-екзаменаційної сесії студентів спеціальності «Початкова освіта».
1) забезпечити організацію і проведення літньої заліково-екзаменаційної сесії згідно до наказу № 157;
2) посилити роботу викладачів із завершенням роботи в електронних журналах;
3) забезпечити заповнення викладачами банку тестових завдань в Moodle;
4) забезпечити вчасну реєстрацію викладачів та студентів у літній екзаменаційній сесії;
5) забезпечити роботу академічних кураторів відповідно до наказу № 157;
6) посилити контроль за заповненням документів по заочній формі навчання.
3. Про підготовку магістерських і бакалаврських досліджень до перевірки на унікальність програмою Unicheck.
- Кураторам випускних курсів зібрати роботи за групами і централізовано їх відправляти на антиплагіатну перевірку.
- Координатором роботи кураторів ЄКТС випукних груп з виготовлення додатків до дипломів за новим зразком призначити проф. Васютіну Т.М.
Різне.
- Надати довідку про впровадження результатів дисертаційного дослідження Бескорсої Олени Сергіївнина тему «Теорія і практика формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи» (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) у освітній процес НПУ імені М.П. Драгоманова.
- Рейтинг викладачів ще не відкритий, але слід готуватись і визначати свої показники заздалегідь.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 13 від 2.06.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 13 від 2.06.2021
1. Результати перевірки кваліфікаційних робіт студентів-випускників першого та другого рівнів вищої освіти на унікальність програмою Unicheck та допуск їх до захисту.
- Усім студентам, які пройшли антиплагіатну перевірку, видати відповідну довідку та витяг з протоколу засідання кафедри (№ 13 від 02.06.2021 р.) про допуск їх до захисту наукової роботи на підсумковій атестації.
- 16-ти студентам (12 бакалаврів та 4 магістри), які не подали вчасно роботи на антиплагіатну перевірку, терміново їх надіслати та призначити 11.06.2021 р. позачергове засідання кафедри для обговорення можливості їх допуску/недопуску до підсумкової атестації.
2. Про формат проведення державних іспитів у студентів першого і другого рівнів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» у 2020/2021 н.р.
Колектив кафедри педагогіки та методики початкового навчання (з огляду на результати опитування студентів) одноголосно просить декана Факультету педагогіки і психології проф. Олефіренка Т.О. розглянути питання про проведення державних іспитів у студентів випускних курсів спеціальності «Початкова освіта» в режимі он-лайн в системі дистанційного навчання Moodle.
3. Стан наповнення комплексних кваліфікаційних іспитів у системі Moodle та загальна готовність випускників до проведення державних екзаменів.
- Готовність кафедри до проведення ДІ вважати задовільною.
- Завантажити усю документацію, яка регламентує роботу модераторів ДІ та її членів, у теку «ДЕК (весна 2021 р.)» https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1AvYqCVa6ZpubjxLVXxLuPFQXCzA3geS на кафедральний гугл-диск.
- Модераторам створити графік консультацій до ДІ за групами та графік передзахистів наукових робіт.
- Викладачам підготуватись до проведення консультацій до ДІ студентам випускних курсів та проведення передзахистів бакалаврських та магістерських досліджень.
4. Про результати заповнення електронних журналів і підготовку кафедри складання іспитів у системі Moodle у студентів невипускних курсів.
- Підготовку кафедри складання іспитів у системі Moodle у студентів невипускних курсів слід вважати задовільною.
- Завершити заповнення електронних журналів у п’ятницю 3.06.2021.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 14 від 11.06.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 14 від 11.06.2021
1. Остаточні результати перевірки кваліфікаційних робіт студентів-випускників першого та другого рівнів вищої освіти на унікальність програмою Unicheck та допуск їх до захисту.
16-ти студентам, яким було надано додатковий час для подання робіт на антиплагіатну перевірку, видати довідку про задовільне її проходження та витяг з протоколу засідання кафедри (№ 14 від 11.06.2021 р.) про допуск їх до захисту наукової роботи на підсумковій атестації.
2. Стан готовності комплексних кваліфікаційних іспитів у системі Moodle та загальна готовність випускників до проведення державних екзаменів.
Стан наповнення комплексних кваліфікаційних іспитів у системі Moodle матеріалами та загальна готовність випускників бакалаврату та магістратури до проведення державних екзаменів задовільна.
3. Про особливості складання іспитів у системі Moodle у студентів невипускних курсів та стан оформлення документації.
- Викладачам простежити щоб усі студенти, які складають іспити в Moodle, заходили на нього лише з корпоративної пошти. При технічних проблемах під час іспиту, студент пише заяву встановленого зразка і складає іспит повторно.
- Результати іспитів мають бути виставлені у відомість та залікові книжки на наступний день.
4. Про початок роботи над рейтингом викладачів кафедри. Зміни у показниках, особливості наповнення, терміни.
Розпочати роботу над заповненням рейтингу викладачів і завершити її впродовж тижня.
5. Про підготовку кафедри до вступної кампанії.
Скласти графік роботи викладачів, задіяних у організації вступного фахового випробування, відповідно до розкладу, розміщеного на сайті приймальної комісії.
Рішення засідання кафедри ПМПН № 15 від 29.06.2021
Рішення засідання кафедри ПМПН № 15 від 29.06.2021
1. Підбиття підсумків роботи кафедри ПМПН за 2020/2021 н.р. Затвердження індивідуальних звітів викладачів.
- З урахуванням першого місця серед рейтингу кафедр ФПП, роботу кафедри ПМПН за 2020/2021 н.р. вважати задовільною.
- Посилити діяльність викладачів у напрямі публікування статей в журналах, що індексуються в міжнародних наукометричних базах WoS і Sсopus та керівництві аспірантами.
- Для акредитації з наступного року слід кожному підготувати інформацію про неформальну освіту.
- Працювати над:
- наповненням матеріально-технічної бази кафедри;
- осучасненням навчально-методичного забезпечення дисциплін і практик;
- виконанням роботи, пов’язаної з різними ділянками акредитації.
2. Результати весняної заліково-екзаменаційної сесії та підсумкової атестації студентів спеціальності «Початкова освіта».
- Результати сесії та підсумкової атестації вважати задовільними.
- Ліквідацію академзаборгованості двом студентам 1-го курсу призначити у визначені нормативними документами терміни.
3. Стан готовності додатків до дипломів про вищу освіту та заповнення стипендіального протоколу студентів невипускних курсів.
- Заповнити вчасно стипендіальний протокол з дотриманням процедури повної прозорості в обчисленнях додаткових рейтингових балів студентам.
- Кураторам ЄКТС прискорити роботу з виготовлення додатків до дипломів для вручення їх на випуску здобувачам вищої освіти.
4. Результати роботи над рейтингом викладачів кафедри ПМПН. Пропозиції щодо удосконалення показників на наступний навчальний рік.
- Результати рейтингу викладачів вважати задовільними.
- Пропозиції до рейтингових позицій довести до відома Центру моніторингу з проханням урахувати їх на наступний рік.
5. Орієнтовний графік участі викладачів кафедри у вступній кампанії.
Затвердити графік роботи викладачів кафедри ПМПН на вступному фаховому випробуванні відповідно до розкладу приймальної комісії.
6. Про виконання рішень кафедри ПМПН за 2020/2021 н.р.
Рішення кафедри ПМПН за 2020/2021 н.р. вважати загалом виконаними.
7. Різне.
Надати довідку про впровадження результатів дисертаційного дослідження Стахової Інни Анатоліївни на тему «Формування готовності майбутніх учителів до організації природоохоронної діяльності в початковій школі» (на здобуття наукового ступеня доктора PhD філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта) у освітній процес НПУ імені М. П. Драгоманова.