Підготовка PhD за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Перелік програм (2023) ↓
Обов'язкові компоненти ОП |
||
Цикл загальнонаукової підготовки |
||
З.ОК 1 |
Філософія науки |
|
З.ОК 2 |
Іноземна мова |
|
Іноземна мова (французька) | 📚Робоча програма | |
З.ОК 3 |
Методи планування та обробки наукових досліджень |
|
З.ОК 4 |
Наукометрія та науково-організаційна діяльність |
|
Цикл спеціальної підготовки | ||
П.ОК 5 |
Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки |
|
П.ОК 6 |
Сучасні інформаційні технології в науковій сфері |
|
П.ОК 7 |
Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти |
|
П.ОК 8 | Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах | 📚Робоча програма |
Практика | ||
П.ОК 9 | Асистентська практика | 📚Робоча програма |
Цикл вибіркових дисциплін |
||
В.01 |
Академічне письмо |
|
В.02 |
Критичне мислення |
|
В.03 |
Методологія педагогічного дослідження |
|
В.04 |
Наукові основи конструювання та параметризації тестів |
|
В.05 | Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті | 📚Робоча програма |
В.06 | Педагогічне проектування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти | 📚Робоча програма |
В.07 | Професійно-особистісний розвиток науковця | 📚Робоча програма |
В.08 | Психологія сучасної сім’ї | 📚Робоча програма |
В.09 | Стратегії особистісного розвитку | 📚Робоча програма |
В.10 | Сучасні аспекти розвитку теорії навчання | 📚Робоча програма |
В.11 | Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань | 📚Робоча програма |
В.12 | Тренінг особистісного зростання | 📚Робоча програма |
В.13 | Управління соціально-виховними процесами | 📚Робоча програма |
Рецензії стейкхолдерів ↓
Рецензії стейкхолдерів
на освітньо-наукову програму підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Богданов Ігор Тимофійович – ректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор кафедри трудового навчання та технологій факультету фізико-математичної, комп’ютерної і технологічної освіти БДПУ, голова спеціалізованої вченої ради БДПУ (К 18.092.01).
Гедзик Андрій Миколайович – доктор педагогічних наук, професор, перший проректор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Олексюк Наталія Степанівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи, спеціальної освіти і менеджменту соціокультурної діяльності Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка
Розсоха Антоніна Павлівна – кандидат педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогiчний університет iменi Гриrорiя Сковороди
Рейпольська Ольга Дмитрівна – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України
📔 Правила прийому на навчання до аспірантури у 2020 році
1️⃣→Додаток 1 2️⃣→Додаток 2 3️⃣→Додаток 3
📚 Програми вступних випробувань для аспірантів у 2020 році
➡️ Детальніше про навчання в аспірантурі у 2020 році
Навчання в аспірантурі 2019 ↓
- Правила прийому на навчання до аспірантури у 2019 році
- Індивідуальний план роботи аспіранта (завантажити)
- Програма вступного випробування з філософії
- Робоча програма з філософії
- Робоча програма з інземної мови
- Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наукНаказ №1220 від 23.09.2019
Розклад занять з аспірантами 1-го року навчання (вступ 2020) у ІІ семестрі 2021 р. ↓
Філософія Мозгова Наталія Григорівна |
Іноземна мова
Макухіна Тетяна Володимирівна |
Іноземна мова
Фіз.-мат. + природничий Яременко – Гасюк О.О. |
кожний четвер місяця,
з 11.02.2021 р. по 26.05.2021 р., початок о 19.00 год. |
кожна середа місяця, з 10.02.2021 р. по 26.05.2021 р., початок о 19.00 год. |
🚀 Іспит з філософії науки відбудеться
🔎 РОЗКЛАД у рубриці "Аспірантура" на сайті НПУ імені М.П.Драгоманова 🎓
Освітня програма підготовки докторів філософії
за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Освітня програма підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» ↓
Освітня програма підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» розроблена на основі Закону України «Про вищу освіту», Положення про організацію освітнього процесу, Стратегічного плану розвитку Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на 2018-2024 рр., Стратегії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на 2021-2026 рр., Статуту Національного педагогічного університету імені М.П, Драгоманова.
Освітньо-наукова програма сприяє реалізації ідей корпоративної культури, які зафіксовано у місії (служити людині, громаді, суспільству), візії (ідея формування лідера з високою корпоративною культурою та постійним прагненням досконалості; розвитку інноваційної освіти й актуальної науки) й цінностях Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Драгоманівська родина, Гуманізм і людиноцентризм, національна самосвідомість, академічна свобода, лідерство і креативність, якість і академічна доброчесність, гідність і справедливість), оскільки провідним пріоритетом програми є особистісний розвиток здобувача, його самореалізація й самоактуалізація в науково-викладацькій та дослідницькій діяльності з метою покращення життя людей навколо. Реалізації цілей ОНП також сприяє створення і розвиток відкритого інноваційного освітнього простору університету.
Здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти беруть участь у студентському самоврядуванні як представники Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, які відповідно до «Положення про Наукове товариство студентів та аспірантів імені Григорія Волинки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова» (https://npu.edu.ua/snt) беруть участь в процедурах, пов’язаних із внутрішнім забезпеченням якості вищої освіти, а саме:
- представлення інтересів студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених перед адміністрацією університету та іншими організаціями з питань наукової роботи та розвитку академічної кар’єри;
- підвищення якості наукових досліджень та проектної діяльності студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених університету;
- розвиток співпраці з вітчизняними та зарубіжними закладами вищої освіти, науковими установами, державними й недержавними організаціями;
- сприяння діяльності студентських наукових гуртків, лабораторій, центрів;
- проведення організаційних, наукових та освітніх заходів різних рівнів;
- підтримка наукових проектів, спрямованих на дослідження проблем розвитку університету, міста Києва, а також сприяння їх впровадженню у практичну діяльність.
- Індивідуальний план роботи аспіранта
- Освітньо-наукова програма третього рівня здобуття ступеня доктора наук із філософії за спеціальністю 011 «Науки про освіту» (2016)
- НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН підготовки доктора філософії (011 «Освітні, педагогічні науки»)
- Освітньо-наукова програма третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти для здобуття ступеня доктора наук із філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (2019, 2020, 2022, 2023)