Підготовка здобувачів PhD за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (архів 2020-2022)
Підготовка PhD за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Перелік програм (2022) ↓
Обов'язкові компоненти ОП |
||
Цикл загальнонаукової підготовки |
||
ЗН 01 |
Філософія науки |
|
ЗН 02 |
Іноземна мова |
|
Іноземна мова (французька) | 📚Робоча програма | |
ЗН 03 |
Академічна доброчесність та наукова етика |
|
ЗН 04 |
Наукометрія та науково-організаційна діяльність |
|
Цикл спеціальної підготовки | ||
СП 01 |
Актуальні проблеми дослідження загальної педагогіка та історія педагогіки |
|
СП 02 |
Актуальні проблеми дослідження теорії та практики професійної освіти |
|
СП 03 |
Актуальні проблеми виховання зростаючої особистості в сучасних соціокультурних умовах |
|
СП 04 | Сучасні інформаційні технології в науковій сфері | 📚Робоча програма |
Цикл вибіркових дисциплін |
||
СВ 01 |
Вибіркова дисципліна 1 |
📚Робоча програма |
СВ 02 |
Вибіркова дисципліна 2 |
📚Робоча програма |
СВ 03 |
Вибіркова дисципліна 3 |
📚Робоча програма |
СВ 04 |
Вибіркова дисципліна 4 |
📚Робоча програма |
Практика | ||
П_01 | Науково-педагогічна практика | 📚Робоча програма |
Перелік програм (2020) ↓
Перелік робочих програм для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
№ п/п |
Назва програми |
Примітка |
Обов’язкові навчальні дисципліни |
||
I. |
Дисципліни загальної підготовки |
|
1.1 |
Філософія науки |
📚Робоча програма |
1.2.1 |
Іноземна мова (англійська) |
📚Робоча програма |
1.2.2 |
Іноземна мова (німецька) |
|
1.2.3 |
Іноземна мова (французька) |
|
1.3 |
Методи планування та обробки результатів наукових досліджень |
📚Робоча програма |
1.4 |
Наукометрія та науково-організаційна діяльність |
📚Робоча програма |
II. |
Дисципліни професійної підготовки |
|
2.1 |
Загальна педагогіка та історія педагогіки |
📚Робоча програма |
2.2 |
Теорія і практика професійної освіти |
📚Робоча програма |
2.3 |
Теорія і методика виховання |
📚Робоча програма |
2.4 |
Сучасні інформаційні технології в науковій сфері |
📚Робоча програма |
Вибіркові навчальні дисципліни |
||
III. |
Дисципліни вільного вибору аспіранта |
|
3.1 |
Стратегії особистісного розвитку |
📚Робоча програма |
3.2 |
Інноваційні технології у соціально-виховній роботі |
📚Робоча програма |
3.3 |
Управління соціально-виховними процесами |
📚Робоча програма |
3.4 |
Інтеграційні процеси в науках про освіту |
📚Робоча програма |
3.3 |
Інноваційні технології у галузі дошкільної освіти |
📚Робоча програма |
3.4 |
Психологія сучасної сім’ї |
📚Робоча програма |
3.5 |
Педагогічне проектування освітнього простору сучасних закладів дошкільної освіти |
📚Робоча програма |
3.6 |
Академічне письмо |
📚Робоча програма |
3.7 |
Критичне мислення |
📚Робоча програма |
3.8 |
Стратегії розвитку професійної освіти |
📚Робоча програма |
3.9 |
Альтернативні системи підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти |
📚Робоча програма |
3.10 |
Методологія наукових досліджень у соціально-виховній сфері |
📚Робоча програма |
3.11 |
Тренінг особистісного зростання |
📚Робоча програма |
3.12 |
Захист інформаційних ресурсів |
📚Робоча програма |
3.13 |
Педагогіка гетерогенності та інклюзії в освіті |
📚Робоча програма |
3.14 |
Сучасні аспекти розвитку теорії навчання |
📚Робоча програма |
3.15 |
Актуальні проблеми досліджень |
📚Робоча програма |
3.16 |
Комп'ютерні технології дистанційної освіти та тестування |
📚Робоча програма |
3.17 |
Інтернаціоналізація професійної освіти |
📚Робоча програма |
3.18 |
Грантова політика, міжнародні проекти і програми розвитку професійної освіти |
📚Робоча програма |
3.19 |
Наукові основи конструювання та параметризації тестів |
📚Робоча програма |
3.20 |
Технології збирання та опрацювання результатів освітніх вимірювань |
📚Робоча програма |
3.22 |
Методика викладання та проектування освітньо-наукового процесу у вищій школі |
📚Робоча програма |
IV. | Практика | |
4. | Асистентська практика | 📚Робоча програма |
Рецензії стейкхолдерів ↓
Рецензії стейкхолдерів
на освітньо-наукову програму підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
Богданов Ігор Тимофійович – ректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор кафедри трудового навчання та технологій факультету фізико-математичної, комп’ютерної і технологічної освіти БДПУ, голова спеціалізованої вченої ради БДПУ (К 18.092.01).
Гедзик Андрій Миколайович – доктор педагогічних наук, професор, перший проректор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Олексюк Наталія Степанівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи, спеціальної освіти і менеджменту соціокультурної діяльності Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка
Розсоха Антоніна Павлівна – кандидат педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогiчний університет iменi Гриrорiя Сковороди