Відповідь на це запитання добре знають студенти 4-ПН групи Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
Нещодавно відбулася їхня поїздка до Боярської школи-інтернату (м. Боярка, вул. Піщана, 1). Мета візиту — практичне застосування теоретичних знань з курсу, безпосереднє спілкування та робота з дітьми з особливими освітніми потребами, розвиток навичок спостереження, аналізу й, головне, – щире бажання подарувати дітям увагу та любов.
23 травня 2025 року в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова відбулося пленарне засідання Міжнародної науково-практичної конференції «Професійна підтримка в умовах постконфлікту: європейський досвід для українських фахівців» у межах проєкту EU4YOUTH – Post-conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme.
Організаторами події виступили:
У контексті триваючих змін в українському суспільстві та освіті, Український державний університет імені Михайла Драгоманова у партнерстві з Університетом Вітаутаса Магнуса (Литва) продовжує реалізацію важливого міжнародного проєкту «EU4YOUTH – Post-conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme», що впроваджується за підтримки Європейського Союзу.
На кафедрі початкової освіти та інноваційної педагогіки Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова завершився цикл тренінгів у межах міжнародного проєкту «EU4YOUTH – Post-conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme», що реалізується у партнерстві з Університетом Вітаутаса Магнуса (Литва). Програма спрямована на розвиток практичних навичок роботи з дітьми, які зазнали травматичних подій, а також на впровадження постконфліктної освіти у професійну підготовку педагогів.
Як перетворити навчання на пригоду?
Студенти Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова знають відповідь.
У відео представлено досвід проведення занять зі студентами спеціальності "Початкова освіта" на кафедрі початкової освіти та інноваційної педагогіки на базі музеїв та інтерактивних виставок — як ефективної альтернативи традиційним форматам. Такий підхід:
🔹 розкриває теми сталого розвитку, природи, культури та суспільства;
🔹 формує екскурсійні навички для майбутніх учителів;
Детальніше: 🎥 Освіта поза аудиторією: музей як простір інтерактивного навчання