У рамках проходження конкурсу на посаду доцента кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Гальченко Вікторією Миколаївною, доцентом кафедри дошкільної освіти, 12 лютого було проведено майстер-клас зі стейкхолдерами на тему «Формування життєвих цінностей сучасного педагога в умовах війни».
Сьогодні, 16 лютого 2025 року, Україна вчетверте відзначає День Єднання – свято, що нагадує нам про силу нашої згуртованості, незламності та віри у майбутнє.
Ми разом – у кожному місті й селі, на фронті й у тилу, у навчальних аудиторіях і робочих кабінетах, у серцях і думках. Нас єднає прагнення жити у вільній, мирній та незалежній Україні!
11 лютого 2025 року доцентом кафедри педагогіки педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Лесею Анатоліївною Порядченко було проведено відкриту вступну лекцію для студентів 3 курсу ОПП «Педагогіка дозвілля» групи 3 ПДБз з навчальної дисципліни «Технологія створення і проведення анімаційно-рекреаційних програм та заходів». Лекція була чітко структурована, проходила у змішаному (онлайн-офлайн) форматі.
7 лютого 2025 року на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова доктором педагогічних наук, професором кафедри педагогіки Наталією Миколаївною Дем’яненко було проведено відкриту авторську інтегровану лекцію на тему «Тьюторинг: теоретичне обґрунтування і технологія впровадження». У лекції представлено філософсько-педагогічне обґрунтування наукових позицій тьюторства, виведено поняття: «тьютор», «тьюторинг». Проаналізовано історію виникнення тьюторської діяльності та становлення професії тьютора. Розкрито сутність суспільного і особистісного замовлення на тьюторинг, що дало можливість обґрунтувати науково-теоретичні підходи до проблеми тьюторства (компенсаторний; пов’язаний із дегуманізацією освіти; комплексний). Наголошено на партнерській педагогічно доцільній суб’єкт-суб’єктній взаємодії як основі й головній умові реалізації тьюторингу. Потрактовано дотичні освітньо-наукові категорії: «тьюторський супровід», «тьюторська дія», «індивідуальна освітня програма». Визначено форми організації тьюторської діяльності – індивідуальний, груповий тьюторіали, тьюторська консультація. В практичній частині лекції студентам запропоновано підготовлені до впровадження дві контекстні методики: тьюторингу-модераторства в онлайн-освіті та тьюторингу-коучингу.