🎥 Освіта поза аудиторією: музей як простір інтерактивного навчання
Як перетворити навчання на пригоду?
Студенти Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова знають відповідь.
У відео представлено досвід проведення занять зі студентами спеціальності "Початкова освіта" на кафедрі початкової освіти та інноваційної педагогіки на базі музеїв та інтерактивних виставок — як ефективної альтернативи традиційним форматам. Такий підхід:
🔹 розкриває теми сталого розвитку, природи, культури та суспільства;
🔹 формує екскурсійні навички для майбутніх учителів;
🔹 сприяє психологічному розвантаженню та професійному зростанню здобувачів;
🔹 реалізує діяльнісній підхід у навчанні через форми і методи музейної педагогіки: «скавінджер-хант», «демонстрація-квест», «квест-рольова гра», «квест-екскурсія».
🎬 Авторка відео — студентка 1 курсу Кристина Висоцька.
🧩 Погляд зсередини: як студенти бачать власне навчання на базі закладів-партнерів та у просторах нової педагогіки.
💡 Ідея впровадження таких форматів активно підтримується деканом факультету професором Тарасом Олефіренком, який не лише заохочує вихід за межі традиційної аудиторії, а й сам ініціює пошук сучасних рішень у формуванні досвіду майбутніх учителів.
📚 Над втіленням працює команда кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки під керівництвом професора Олени Матвієнко, яка ставить акцент на пошук нестандартних рішень у підготовці сучасного вчителя.
ℹ️ Практика використання музеїв та інтерактивних виставок у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи в контексті імплементації окремих цілей сталого розвитку — із досвіду роботи професора кафедри Тетяни Васютіної.