Наприкінці квітня поточного року студенти спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова взяли участь в роботі IX Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки».
Вартим уваги є те, що серед кандидатів-учасників пленарного засідання стали студенти, що навчаються за різними освітніми програмами бакалаврату і магістратури.
Честь відкривати пленарне засідання конференції було надано магістрантці І-го курсу Анастасії Добробабенко на тему «Вітаю, моя Україно: обмін україно-польськими освітянськими традиціями» (науковий керівник: доцент Софія Довбня), яка перебуваючи в евакуації (Польща) продовжує свою освітню діяльність за спеціальністю, вивчає особливості системи освіти Польщі, її культуру, мову, національні традиції тощо. Нестандартна, креативна доповідь стала гарним стартом для подальшої роботи конференції.
Важливим для системи дошкільної освіти дедалі більше стає питання, яке висвітлила у своєму виступі магістрантка ІІ-го курсу Надія Коновалова на тему «Формування іншомовної комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах білінгвального середовища закладу дошкільної освіти» (науковий керівник: проф. Ганна Цвєткова). Дійсно, на шляху нашої країни до євроінтеграції освітнього середовища, важливою є іншомовна комунікація, білінгвальна освіта та інші проблеми, що актуалізуються в дошкільній освіті. Презентований автором матеріал дослідження є практично корисним, оскільки підтверджений позитивними результатами.
Не менш цікаву та актуальну тему власного дослідження представила на конференції студентка IV курсу бакалаврату Юлія Степаненко – «Формування умінь та навичок розв’язування арифметичних задач у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності» (Науковий керівник: ст. викл. Поліщук Катерина Миколаївна). Практичні результати дослідження Юлії були впроваджені в освітній процес експериментального закладу дошкільної освіти. Автор довела, що особливостями формування умінь і навичок розв’язування арифметичних задач у дітей через гру розвивають логічне мислення, творчі здібності та пізнавальний інтерес.
Науково-педагогічний колектив кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти під керівництвом проф. Ганни Цвєткової вітає студентів з успішною участю в конференції!
Пишаємось досягненнями наших талановитих студентів спеціальності «Дошкільна освіта» і бажаємо яскравого й результативного продовження наукових пошуків!