«Моя історія війни...» – виставка до Дня Збройних сил України
Сьогодні, 6 грудня 2022 року, наша країна відзначає важливе державне свято – День Збройних сил України – свято справжньої мужності, героїзму і відваги. На ЗСУ, як відомо, покладаються оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності. Тому у цей день ми вшановуємо всіх, хто причетний до високого і почесного звання військовослужбовця, хто обрав для себе нелегку, але достойну професію – захищати рідну землю. Захист Батьківщини – святий обов’язок кожної людини. І кожен із нас, і всі ми разом – єдині у прагненні захистити рідну Україну та забезпечити мирне життя свого народу. Ми є непереможною та незламною силою великої Держави. І в кожного свій шлях, своє життя, своя історія війни…
Студенти Педагогічного до 300-річчя Григорія Савича Сковороди!
3 грудня 2022 року виповнюється 300 років від дня народження Григорія Савича Сковороди, оригінального і самобутнього українського мислителя і філософа. Сьогодні його духовна спадщина набуває особливої ваги, адже питання формування української національної ідентичності, становлення цілісної особистості свідомого громадянина набули надзвичайної актуальності.
Студенти Педагогічного факультету взяли активну участь у заходах з нагоди 300-річчя Григорія Сковороди.
Відзначення 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди на Педагогічному
Колектив кафедри педагогіки та методик навчання української й іноземних мов Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова на виконання Постанови Верховної Ради України «Про відзначення 300-річчя з дня народження Григорія Сковороди» від 4 листопада 2020 року № 973-IX та Плану заходів з підготовки та відзначення 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 899-р., протягом листопада-грудня 2022 року проводить низку навчально-пізнавальних, виховних і наукових заходів із відзначення ювілею Г. С. Сковороди 3 грудня 2022 року.
VII Морозівські читання «Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє»
18-19 листопада 2022 р. кафедрою педагогіки педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова було організовано і проведено VII Морозівські читання «Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє». Серед співорганізаторів науково-комунікативного заходу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Фундація Central European Academy Studies and Certification (CEASC), Міжнародний Освітній Проєкт «Quality of Education through Open Learning Process», Міжнародний Інтегрований Проєкт «Освітня геронтологія», Всеукраїнський Освітній Проєкт «Розвиток соціально-особистісних компетентностей в інформаційно-цифровому суспільстві», Всеукраїнська газета «Освіта і суспільство», Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова «Історико-педагогічні студії».
Виставка абстрактного живопису від магістрів-випускників кафедри образотворчого мистецтва
Магістри-випускники 20мгом групи кафедри образотворчого мистецтва педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова подарували нам у цей складний напружений час чудову виставку абстрактного живопису, яка стала фінальним творчим проєктом їхнього навчання на кафедрі образотворчого мистецтва. Проєкт створено під кураторством керівника майстерні старшого викладача Любомира Цебенка. Презентація робіт відкрита для всіх бажаючих в артпросторі СКЛО університету в рамках роботи Міжфакультетського мистецького центру нашого університету.
Особливості організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану
22 листопада 2022 року, в рамках поглиблення співпраці НПУ імені М.П.Драгоманова зі стейкхолдерами, на базі СЗОШ I–III ступенів №4 Дніпровського району м.Києва відбувся спільний захід кафедри педагогіки та методики початкового навчання Педагогічного факультету і СЗОШ № 4 – НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ».