2 червня відбулася традиційна щорічна зустріч викладачів кафедри образотворчого мистецтва з бакалаврами і магістрами освітньої програми «Образотворче мистецтво». Гаранти програм професор Олена Шевнюк і Ольга Сова розповіли студентам, які з рішень кафедри за результатами опитування студентів у 2019-2020 навчальному році було виконано: налагоджено активний зворотній зв’язок між викладачами і студентами (зустрічі, опитування, спілкування, зокрема і в форматі АМА, оцінювання роботи викладачів на курсі, участь в анонімному обговоренні оновлення освітньої програми тощо), оскільки це було минулого року оцінено найнижчим балом 3,6; студентом відкрито доступ до екзаменаційних переглядів за їх запитом, частково оновлено реквізитний фонд кафедри і придбано 20 нових мольбертів, у дистанційному форматі запрошували цікавих спікерів, у нових навчальних планах зменшено кількість непрофільних дисциплін. До цього спілкування активно долучилася Голова студентського самоврядування факультету Ірина Соловей, яка закликала студентів активно висловлювати свою позицію, надавати конкретні пропозиції для їх просування. 
 
зустріч ом 2.06.21 1
 
 

 

2 червня арт-простір СКЛО нашого університету нарешті відкрито для живих виставок. І тому природньо у ньому буяє літня зелень пленерних робіт наших випускниць бакалаврів Ірини Петрик і Анни Смоляр. Експозицію «Два погляди» спроектувала в рамках кураторської практики наша магістерка Анастасія Чернявська.

 

Арт ОМ 2.06.21 1

Студенти кафедри образотворчого мистецтва під керівництвом викладачів активно залучилися до роботи за програмою Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми освіти XXI століття», яка відбулася 14 травня 2021 року у Київі. 

 

14.05.21 міжнар конф фпп ст

Студенти й викладачі кафедри образотворчого мистецтва стали учасниками тренінгового вебінару «Полегшуємо перевірку на плагіат разом з Unicheck», організованого кампанією Unicheck разом із Національним агенством із абезпечення якості вищої освіти. Під час навчання обговорювалися проблеми академічної доброчесності як цілої сукупності етичних принципів, які формують довіру до результатів навчання. Головним меседжем стали ідея доброчесності як стилю життя та нульової толерантності до плагіату. Водночас слухачі отримали корисну інформацію щодо можливостей технічних інструментів оцінювання текстових збігів. Студентам було цікаво дізнатися про практики формування культури академічної доброчесності, зокрема, квести. Навідповідальніші учасники вебінару успішно пройшли тести і отримали сертифікати.

 

 

Знімок екрана 2021 05 18 о 15.03.59