Викладачі кафедри 3 жовтня 2024 року взяли участь у І Всеукраїнських педагогічних читаннях пам'яті Володимира Бондаря на тему: «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України». Академік В. Бондар вніс значний вклад в дидактику навчання образотворчого мистецтва як складової цілісного освітнього процесу майбутнього фахівця. Наші викладачі активно долучилися до осмислення та осучаснення його наукової спадщини в рамках проведених читань. Цікавими були розвідки щодо особливостей освітнього процесу в умовах військового стану, зокрема, в аспекті арт-терапії (доцент Ольга Сова), навчання живопису у змішаному форматі (старший викладач Володимир Труш), адаптації освітніх стратегій до потреб студентів (аспірантки кафедри з Китаю Чжан Мен). Із зацікавленням було вислухано на секційному засіданні доповіді старшого викладача Катерини Шалварової щодо ефективного використання інформаційно-комунікативних технологій для індивідуалізації та диференціації навчання, професорки кафедри Олени Шевнюк щодо методів формування креативності майбутніх художників у системі професійної підготовки у ЗВО, доцента Миколи Барахтяна щодо впливу педагогічного артистизму викладача на гуманізацію освітнього процесу. До змістовної дискусії долучилися і студенти кафедри – члени наукового товариства.
18 вересня 2024 року відбулася традиційна щорічна зустріч викладацького колективу кафедри зі студентами. Як і завжди, у цій зустрічі активну участь взяли представники студентського самоврядування факультету, зокрема, Олеся Гончарова. Цього року особливу увагу приділили питанням оновленого графіку навчального процесу і тому, як максимально корисно використати робочий час у майстернях. Спробували разом оцінити, чи не буде перевантаження самостійною роботою студентів. Викладачі обіцяли подумати над інтенсифікацією завдань та їх варіативністю.
18 червня 2024 з успіхом пройшов захист кваліфікаційних робіт бакалаврів. Голова комісії підсумкової атестації професор кафедри мистецтва текстилю, вишивки та костюму Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, кандидат мистецтвознавства заслужений художник України Олеся Майданець-Баргілевич та стейкґолдер освітньої програми викладач вищої категорії художнього відділення школи мистецтв Деснянського району м.Києва імені М.Леонтовича Ілля Прима відзначили, що обрані здобувачами освіти теми свідчать про їхнє зацікавлення трагічними проблемами сьогодення сучасної України, зокрема, у творчих роботах В. Гриб, М. Кайданик, Д. Полюхович. У поле зору випускників потрапили й українські пейзажні мотиви – В. Гапонько, Д. Кочура. Вони досить професійно володіють технологіями олійного та акрилового живопису, що засвідчують роботи С. Алєксєєнкової, І. Бєлокуренко, М. Пустовіт, М. Косюк, Р. Омельченко. Комісія відмітила професійні роботи, виконані в техніці комп’ютерної графіки, зокрема, А. Варфоломєєвої, С. Щербанюк.
Широкий спектр опанованих технік дозволить майбутнім фахівцям вільно почувати себе в професії. Особливістю кваліфікаційних робіт цього року стала велика увага до висвітлення подій жорстокої агресії московії та краси рідного українського краю. Рівень виконання дипломних проектів дозволяє стверджувати, що студенти оволоділи основними прийомами передачі глибини простору на площині картини, законами перспективи і композиційної побудови, основними принципами кольорознавства, методами передачі фактури різних поверхонь, а головне – здатністю відчувати та створювати емоційно наснажені художні образи тощо.
18 травня весь світ відмічав День музеїв. Наші студенти-образотворці стали активними учасниками цієї події. Адже всі музеї в цей день гостинно відкрили свої двері для бажаючих надихнутися мистецтвом. У Київській картинній галереї ми посперечалися і обговорили незвичний живопис представника закарпатської художньої школи Аттіли Коприва у його проєкті «Плащаниця». Пленерні замальовки Сергія Шишка, Івана Красного, Слави Лівшиця, Леоніда Чичкана, Леокадія Ляховича, Діни Фруміної, Петра Сулименка, Бориса Рапопорта, Олександра Сиротенка та інших із «Самаркандської епопеї українських художників 1941-1944» ми вивчали як майже недосяжний приклад роботи викладачів і студентів художніх вишів, яких евакуювали під час другої світової війни в Самарканд: ні голод, ні брак матеріалів не заважав їм створювати роботи високого художнього гатунку. Ті, хто з нас захоплюються скульптурою, затримались у залах, де можна було ознайомитись із ювелірним мистецтвом Ігоря Лобортаса: скульптурні композиції «Свята Трійця», «Архістратиг Михаїл з Силами Світла», «Єдина Україна» та багато інших просто заворожували. Ми пишаємося, що у створенні цих робіт брала участь і наша випускниця Катерина Юхновська. Але найбільше зацікавлення викликала експозиція «Невідомий Іван Марчук». Тут ми сперечалися з музейниками, зокрема, і щодо можливості медійного «оживлення» творів художника, представленого в експозиції.