7 вересня 2023 року викладачі та студенти кафедри стали учасниками феєричної події відкриття галереї та дебютного арт-проєкту «Емоційний Лабіринт» в мистецькому просторі OCTO TOWER у Києві (Мечнікова, 5). Кураторка проєкту і, водночас, смілива власниця галереї – наша випускниця Анастасія Мороз. Виставка присвячена розвиненню емоційного інтелекту та розширенню уявлень про внутрішній світ кожної особистості. Головною ідею створюваного Анастасією простору є унікальне середовище, де відвідувачі можуть інтенсивно зануритися в світ емоцій та вивчити різноманітні аспекти своїх почуттів через інтерактивну взаємодію з мистецькими елементами. Як підкреслила молода кураторка під час своєї екскурсії: «Виставка зібрала молодих художників, готових нагадати людям про неоціненну важливість розуміння та вираження власних почуттів. Слоган проєкту — “Добре, коли тобі – добре. Добре, коли тобі – погано. Погано, коли тобі – ніяк!”».
Завідувач кафедри професор Олена Шевнюк взяла участь у воркшопі «Як ChatGPT може асистувати під час створення навчальної програми або освітньої траєкторії» від Олександри Тиркалової, Partnership with Universities Lead освітньої платформи Genesis, що активно пропонує цікаві програми навчання від бізнесу для освітян. Предметом навчання стало дослідження впливу ChatGPT на освітній ландшафт, аналіз провідних трендів і гострих дискусії щодо штучного інтелекту в світовому освітньому середовищі. Учасники отримали можливість познайомитись з прикладами використання ChatGPT в освітньому процесі, навчитися на практиці отримувати якісні результати в проєктуванні освітньої траєкторії за допомогою штучного інтелекту, а також уникати типових помилок викладачів закладів вищої освіти у роботі з цим інструментом.
20-21 червня 2023 року проходили захисти кваліфікаційних робіт бакалаврів освітньої програми «Образотворче мистецтво» в змішаному режимі. Голова комісії заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри «Художнього текстилю та моделювання костюма» Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. М.Бойчука Олеся Майданець-Баргилевич і присутній стейкхолдер програми вчитель вищої категорії київської школи мистецтв імені М.Леонтовича Ілля Прима високо оцінили зростання змістовного і технічного рівня кваліфікаційних робіт студентів, а головне – віддзеркалення подій сьогодення в творчості випускників.
Професійна діяльність викладача відрізняється великою відповідальністю, напруженістю та інтенсивністю емоційного стану, що позначається на стані здоров’я та якості педагогічної діяльності. Напруженість роботи, призводить до професійних криз, стресів та професійного вигорання. Емоційне вигорання пов’язане з міжособистісною взаємодією фахівців професій типу «людина-людина». Воно негативно позначається на виконанні професійної діяльності.
Центр психологічної підтримки педагогічного факультету запропонував нашим викладачам цікавий тренінг формування навичок подолання професійного вигорання. Ведучою тренінгу була викладачка кафедри практичної психології Інеса Сергата. Викладачам було запропоновано теоретичний блок навчання, але головне – ефективні практики щоденної роботи з емоційним виснаженням такі, як «Колесо балансу», «Матриця Ейзенхауера» та інші. Особливе задоволення кожен викладач отримав від відпрацювання простих релаксаційних технік, зокрема, «7 дихань». У нагоді кожному з нас стануть також важливі практики соціальної підтримки. Подібні заняття цінуються особливо у наш тривожний і напружений час, коли психологічна професійна рука допомоги від колег має особливе значення.