asset v1 PrometheusAI1012021 T2typeassetblockimВикладачі кафедри проф.Шевнюк О.Л., доц.Сова О.С., доц.Руденко І.В., ст.викладач Шалварова К.С., ст.викладач Труш В.М. успішно завершили навчання на онлайн-курсі Prometheus «Академічна доброчесність». Основним посилом цього курсу для нас стало усвідомлення того, що академічна доброчесність починається саме з викладачів. Цікаві та змістовні відеолекції, практичні завдання, онлайн-тренажери та матеріали для самостійного опрацювання допомогли нам дізнатися про провідні аспекти академічної доброчесності та інструменти, які забезпечують академічну культуру у закладах вищої освіти. Ми оволоділи технологіями, що сприяють доброчесному викладанню та науковому керівництву: як застосовані викладачами методики формують практики доброчесного навчання студентів, як дизайн освітньої програми впливає на фокусуванні всіх зацікавлених сторін на якісному навчанні, а проєктування системи оцінювання дозволяє уникати академічного шахрайства. Ситуативні кейси та тести дозволили нам відчути себе у ролі студентів, а найкращі практичні матеріали ми навіть розмістили на сторінці кафедри з метою їх удоступнення для наших здобувачів. Спільно впровадимо в життя принципи академічної доброчесності!

артек 6Цими серпневими днями завершується літня практика наших другокурсників, які працюють у Міжнародному дитячому центрі АРТЕК. АРТЕК для нас – надійний партнер, порадник, працедавець. Не один випускникнашої кафедри працює у цьому таборі мрії. Культурно-мистецький центр АРТЕКу під керівництвом кандидата педагогічних наук доцента Оксани Смірнової – нашого стейкхолдера, на якого ми завжди орієнтуємося, коли визначаємо перспективи освітніх програм кафедри. Цього року, як і завжди, наші другокурсники провели десятки різноманітних майстер-класів з традиційних технік бісероплетіння, ткацтва, малярства на склі, скульптури, паперопластики, живопису, витинанки. Вони із задоволенням навчили дітей незвичним іноваційним технікам образотворчення – пластиліновому живопису, штемпелюванню, кляксографії, монотипії, картонографії, гратажу тощо. Наші другокурсники організували ряд цікавих виставок, на яких презентували роботи своїх вихованців. Свіже повітря прекрасної лісової Пущі надихнуло наших студентів на щоденні пленери разом із артеківцями. І нарешті, всі разом здійснили великий спільний творчий проєкт розпису полотна до 95-річниці із дня народження АРТЕКУ. З днем народження тебе, наш партнере!
 

нові ОП

На пропозицію керівництва університету, зокрема, проректора з навчально-методичної роботи проф. Р. Вернидуба та навчально-методичної частини кафедра прийняла рішення (протокол №16 від 09.06.2021) погодити відтермінувати затвердження оновлених освітніх програм "Образотворче мистецтво" з метою обговорення і оновлення освітніх компонентів загального циклу протягом 2021-22 н.р., надати відповідні пропозиції на навчально-методичного центру і взяти участь у роботі робочої групи університету, продовжити процедуру обговорення і оновлення освітніх програм. Оновити освітні програми «Образотворче мистецтво» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів за рахунок збільшення переліку пропонованих вибіркових освітніх компонентів циклу професійної підготовки у факультетському каталозі вибіркових дисциплін.

 

школа ДружківкаТравень був плідним на підписання угод нашої кафедри зі стейкхолдерами! 11 травня 2021 року пройшло підписання угоди про співпрацю між Факультетом педагогіки і психології  НПУ імені М. П. Драгоманова в особі декана професора Тараса Олефіренка та Загальноосвітньою школою  І-ІІІ ступенів №6 Дружківської міської ради (Донецька область) в особі директора Тетяни Кулік. Угода підтверджує, що моніторять якість навчання студентів за бакалаврською програмою «023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» не тільки у столичних закладах освіти, але й за її межами. лого ДружківкаПід час підписання угоди пані Тетяна Кулік висловила задоволення рівнем художньо-педагогічної підготовки студентки кафедри образотворчого мистецтва Ганни Гавриліної, яка проходить у школі як педагогічну практику, так і навчально-творчу. Ганна Гавриліна відповідально проводила цікаві заняття з учнями, а також майстерно відтворила монументальний декоративний розпис шкільного приміщення для рекреації.