Протокол засідання кафедри практичної психології № 1 від 30.08.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 1 від 30.08.2023 р. ↓PDF
Протокол № 1
засідання кафедри практичної психології
від 30 серпня 2023 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф. Митник О.Я., канд. психол. н., доц. Дубініна К.В., ст. викл. Халько М.С., канд. психол. н., доц. Каськов І.В., ст. викл. Матвієнко І.А., викл. Бакка Ю. В., кандидати психолог. наук: Хлонь О.М., Ортікова Н.В., Чанчиков І. К., викл. Сергата І. О.
Відсутні: Унінець І. М,
Порядок денний
1. Організація освітнього процесу у першому семестрі 2023 – 2024 навч. року
Митник О.Я.
2. Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік.
Митник О.Я.
3. Про розподіл навантаження
Халько М.С.
4. Затвердження типових і робочих навчальних програм
Митник О.Я.,
викладачі кафедри
5. Розподіл доручень та їх затвердження
Митник О.Я.
6. Про рекомендацію до друку рукопису колективної монографії «Теоретичні і технологічні засади професійної підготовки здобувача вищої освіти до формування соціально успішної особистості у дитинств (за загальною редакцією дійсного члена НАПН України, професора Андрущенка В.П.)».
Митник О.Я.
Хід засідання
1. Організація освітнього процесу у першому семестрі 2023 – 2024 навч. року
Слухали: проф. Митника О. Я., який доповів, що навчальний процес для студентів-бакалаврів 1 курсу починається з 1 вересня 2023 року в офлайн форматі, для 3-4 курсів – з 1 вересня 2023 року в змішаному режимі, магістри першокурсники починають навчання з 6 вересня 2023 року в офлайн форматі.. Звернено увагу, що у гуманітарному корпусі УДУ імені Михайла Драгоманова є два цокольних поверхи, які слугують укриттям у разі повітряної тривоги. Було вказано, що, якщо студент має академічну заборгованість з минулого навчального року, її можна здати до 15 вересня 2023 року.
Ухвалили: взяти інформацію до відома; кураторам організувати процес здачі академічної заборгованості.
2. Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік.
Слухали: проф. Митника О. Я. Завідувач кафедри запропонував підготувати методичні семінари викладачам: Сергаті І.О. та Лелюх-Степанчук О.О., які завершують підготовку дисертаційних досліджень. Також, кожному викладачу спрогнозувати свій внесок у наукову роботу кафедри, спланувати створення навчально-методичного посібника з дисципліни, яку викладає.
Ухвалили: взяти інформацію до відома; подати пропозиції у план роботи кафедри до 01.09. 23 р. на кафедральну пошту; скласти план роботи кафедри на 2023-2024 навчальний рік.
3. Про розподіл навантаження
Слухали: викл. Халько М.С., яка доповіла, що на сьогоднішній день немає навантаження на 1 курс магістрів. Години, які є у базі розподілено у картки навантаження відправлено на електронні пошти кожному викладачу.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
4. Затвердження типових і робочих навчальних програм
Слухали: проф. Митника О. Я, який повідомив, що в цьому році не створювалися нові навчальні плани. Митник О.Я. нагадав, що 1 і 2 курс вчаться по плану 2022 року, 3 курс по плану 2021 року, 4 курс по плану 2020 (бакалаври). Всі магістри вчаться по планам 2022 року. Було звернено увагу викладачів, що із списку літературних джерел, на основі яких будувалася програма, треба вилучити всі російські джерела. Треба оновити і, за потреби, розмістити навчальні матеріали усіх дисциплін, включаючи вибіркові дисципліни, на платформу Moodle.
Ухвалили: затвердити робочі навчальні програми з усіх дисциплін кафедри; оновити і, за потреби, розмістити навчальні матеріали усіх дисциплін, включаючи вибіркові дисципліни, на платформу Moodle до 15.09.2023р.
5. Розподіл доручень та їх затвердження
Слухали: проф. Митника О.Я., який вніс пропозиції щодо розподілу доручень між викладачами кафедри.
Ухвалили: затвердити доручення між викладачами кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік (додаток 1).
Протокол засідання кафедри практичної психології № 2 від 04.10.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 2 від 04.10.2023 р. ↓PDF
Протокол № 2
засідання кафедри практичної психології
від 4 жовтня 2023 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф. Митник О.Я., канд. психол. н., доц. Євтушенко І.М., викл. Халько М.С., канд. психол. н., доц. Каськов І.В., канд. психол. н., доц. Хлонь О.М. , канд. Психол. Наук Чанчиков І. К., викл. Бакка Ю. В., ст. викл. Матвієнко І. А., викл. Сергата І. О, викл. Максименко Н. В., лаб. Богданенко К. Б.
Відсутні: доцент, канд. Психол. Наук Ортікова Н. В., доцент, канд. Психол. Наук Дубініна К. В.
Порядок денний
1. Результати вступної кампанії у 2023- 2024 навчальному році. Особливості дистанційної форми навчання
Зав.к. проф. Митник О.Я.
2. Розподіл навчального навантаження у 2023-2024 навч. році станом на першу декаду жовтня 2023 року
викладач Халько М.С.
3. Затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання
проф. Митник О.Я., викладачі кафедри
4. Обговорення стану адаптації першокурсників до навчання у ЗВО
Викладачі кафедри
5. Рекомендації щодо участі у конкурсі на заміщення вакантних посад професорсько-викладацького складу кафедри
Викладачі кафедри
6. Різне
Хід засідання
1. Результати вступної кампанії у 2023- 2024 навчальному році. Особливості дистанційної форми навчання.
Слухали: проф. Митника О. Я., який доповів, що в цьому році набрано значну кількість першокурсників на навчання ОР «бакалавр»: 3 групи, всього 85 студентів денної форми навчання, 26 осіб – на заочну форму навчання; на другий курс молодших спеціалістів: 10 осіб на денну форму навчання та 22 особи – на заочну форму.. На навчання ОР «магістр» набір відбувався у дві хвилі. Разом на ОПП «Практична психологія»: 7 осіб – на денну форму та 58 – на заочну форму. Щодо особливостей форми навчання було підмічено, що 1 і 2 курс навчаються в офлайн форматі, 3-4 курс – у змішаній формі; практичні і семінарські заняття проводяться в очному режимі.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
2. Розподіл навчального навантаження у 2023-2024 навч. році станом на першу декаду жовтня 2023 року.
Слухали: викл. Халько М. С., яка доповіла, що розподіл навантаження ще буде коригуватися через зміни кількості годин. Також, додала, що у зв’язку зі звільненням викладачів Лапченко І.О. та Зінько О.М. триває пошук нових кадрів, і навантаження в подальшому буде змінене.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
3. Затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., викладачів кафедри щодо затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання.
Ухвалили: затвердити теми бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання.
4. Обговорення стану адаптації першокурсників до навчання у ЗВО
Слухали: Сергату І. О., яка підвела підсумки успішної адаптації першокурсників, якому посприяла поїздка на екскурсію «Стежками великого Кобзаря», влаштована студентським парламентом педагогічного факультету. Підмічено, що нові здобувачі знань мають мотивацію та цікавість до навчання, що підтверджує їхня майже 100% присутність на заняттях, студенти охоче здобувають нові знання.
Ухвалили: взяти інформацію до відома, підтримувати очне навчання першокурсників.
5. Рекомендації щодо участі у конкурсі на заміщення вакантних посад професорсько-викладацького складу кафедри
Слухали: проф. Митника О. Я., який наголосив, що у конкурсі на заміщення вакантних посад мають брати участь 9 осіб, а саме: 2 – на посаду професора: Яценко Т.С.; Іванченко А.О.; 3 – на посаду доцента: Євтушенко І.В., Ортікова Н.В., Хлонь О.М.; 2 – на посаду старшого викладача: Матвієнко І.В. та Халько М.С.; 2 – на посаду викладача: Чанчиков І.К. та Бакка Ю.В. Завідувач кафедри підкреслив, що всі викладачі мають необхідні досягнення, які відповідають конкурсним посадам.
Ухвалили рекомендувати для участі у конкурсі названих осіб. Рішення прийнято одноголосно.
Протокол засідання кафедри практичної психології № 3 від 20.10.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 3 від 02.11.2023 р. ↓PDF
Протокол №3
засідання кафедри практичної психології
від 2 листопада 2023 року
Присутні: зав. кафедри, доктор пед.н., канд.псих.н., проф. Митник О.Я., канд.псих.н., доц. Дубініна К.В., канд.псих.н., доц. Євтушенко І.М.,канд.псих.н., доц. Хлонь О.М., канд. псих. н., доц. Ортікова Н. В., ст.викл. Халько М.С., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Сергата І.О., ст. викл. Чанчиков І.К.,
лаб. Раскопіна Т.В.
Відсутні: викл. Бакка Ю.В., ст. викл. Матвієнко І.А., канд.псих.н., доц. Каськов І.В.,
Порядок денний
1. Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента-психолога.
ст.викладач Лелюх-Степанчук О.О.
Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобом мульт-терапії
здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти
спеціальності «Психологія» Недашківська А.В.
2. Особливості здійснення навчального процесу на другому курсі заочно форми навчання
проф. Митник О.Я.
3. Стан підготовки документації кафедри та індивідуальних планів роботи. Затвердження графіку модульного контролю знань студентів денної форми навчання.
завідувач кафедри, викладачі
4. Затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання.
завідувач кафедри, викладачі
5. Різне
Хід засідання
1. Доповідь старшого викладача Лелюх-Степанчук О.О.
Слухали: доповідь старшого викладача Лелюх-Степанчук О.О. «Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента-психолога». Інноваційні процеси, що відбуваються у вищій школі потребують зміни освітньої парадигми для підготовки конкурентоспроможного на світовому ринку праці фахівця. Конкурентоспроможність випускника сучасного ВНЗ вимагає не тільки професійних знань, але і спеціальних здатностей особистості, які забезпечують їй динамізм професійної поведінки, самостійність в пошуках та засвоєнні нової інформації, адекватних рішень в «нестандартних ситуаціях». У доповіді Ольга Олександрівна висвітила актуальність, головні завдання та методики, що варто використовувати під час навчального процесу для формування професійного становлення студента та розвитку емоційного інтелекту зокрема.
Ухвалили: доповідь старшого викладача схвалити, використовувати у своїй викладацькій діяльності рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту студентів (додаток А).
Слухали: доповідь здобувачки другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Психологія» Недашківської А.В. «Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобом мульт-терапії». Аліна розкрила зміст поняття «Емоційний інтелект», його складових та актуальність свого дослідження, зокрема наголосила на тому, що дошкільний вік, є сензитивним періодом розвитку ЕІ. Студентка зазначила, що у сучасному світі медіа відіграють ключову роль у нашому житті, а їх потенціал як інструмент розвитку емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку не може бути недооцінений. Мульт-терапія, яка поєднує в собі медійні матеріали та психологічні методи, виявляється ефективним інструментом у розвитку ЕІ дітей.
Доповідачка зазначила, що використання мульт-терапії на заняттях з дітьми дошкільного віку дозволяє досягти кількох важливих цілей. По-перше, це сприяє залученню дітей та підтримує їхню увагу через цікаві та змістовні мультимедійні матеріали. По-друге, мульт-терапія допомагає дітям розуміти та ідентифікувати свої емоції, вчить їх виражати конструктивно та ефективно. По-третє, вона сприяє розвитку співчуття та емпатії, розширюючи уявлення дітей про світ навколо.
Ухвалили: схвалити доповідь здобувачки другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Психологія» Недашківської Аліни Віктовріни (додаток Б).
2. Особливості здійснення навчального процесу на другому курсі заочної форми навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., який коротко описав, що при вступі студентів на другий курс були допущені низка помилок, і за цього виникла затримка з погашенням академічної різниці, звернув увагу, як можна вирішити ці недоліки.
Ухвалили: підписати з кожним студентом заяви на погашення академічної різниці та провести по одній-дві пари з кожної дисципліни.
3. Стан підготовки документації кафедри та індивідуальних планів роботи. Затвердження графіку модульного контролю знань студентів денної форми навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., який окреслив стан документації кафедри. Наголосив на важливості заповнення та приєднання кураторами викладачів до електронних журналів та ведення системи Moodle, про формування та здачі індивідуальних планів на кожного студента.
Ухвалили: заповнення індивідуальних планів кожним викладачем, надати індивідуальні плани кожному студенту. Затвердити рубіжний модульного контролю знань студентів денної форми навчання до 13.11.2023 р.
4. Затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання.
Слухали: проф. Митника О.Я., викладачів кафедри щодо затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання
Ухвалили: затвердити теми магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання та просити Вчену раду педагогічного факультету підтримати рішення кафедри.
Протокол засідання кафедри практичної психології № 4 від 06.12.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 4 від 07.12.2023 р. ↓PDF
Протокол № 4
засідання кафедри практичної психології
від 7 грудня 2023 року
Присутні: зав. кафедри, доктор пед.н., канд.псих.н., проф. Митник О.Я., доктор психол.н. проф. Яценко Т.С., канд. псих.н., доц. Дубініна К.В., канд.псих.н., доц. Хлонь О.М., канд. псих. н., доц. Ортікова Н. В., канд.псих.н., доц. Каськов І.В., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Сергата І.О.,
викл. Чанчиков І.К., ст. викл. Матвієнко І.А., лаб. Раскопіна Т.В.,
Відсутні: викл. Бакка Ю.В., доц. Євтушенко І.М., ст.викл. Халько М.С.
Порядок денний
1. Передзахист дипломних робіт ОР «МАГІСТР» денної і заочної форм навчання.
студент 25 мгпрпс (1 особа);
студенти 21 змгбппр (9 осіб)
2. Корекція тем дипломних і магістерських досліджень, захист яких у межах літньої підсумкової атестації
викладачі кафедри
3. Різне
Хід засідання
1. Передзахист дипломних робіт ОР «магістр» денної і заочної форм навчання.
Слухали: проф. Митника О.Я. про допуск до захисту дипломних досліджень студентів за результатами антиплагіатної перевірки програмою UNICHECK. Було наголошено на тому, що за результатами перевірки, всіх студентів допущено до захисту.
У більшості студентів не виявлено академічного плагіату, що дає їм право отримати оцінку відмінно та у 3 частково виявлено академічний плагіат, що можуть отримати оцінку добре чи задовільно за результатами публічного захисту дослідження.
- Слухали: доповідь студентки 25мгпрпс групи Геюка Сергія Сергійовича на тему «Розвиток емоційного інтелекту підлітка у процесі навчання».
Науковий керівник: Хлонь О.М. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте теоретичне значення роботи»
- доц. Каськов І.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту підлітка»
Ухвалили: допустити до захисту магістерської роботи за умови внесення уточнень у вступ, розробити тренінг в результаті виконання четвертого завдання.
- Слухали: доповідь студентки 21 змгбппр групи Германюк Раїси Вячеславівни на тему «Розвиток міжособистісних відносин підлітків-інтровертів».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Розкрийте психологічні особливості міжособистісних відносин підлітків-інтровертів»
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте практичне значення роботи»
Ухвалили: допустити до захисту, зауваження до пункту 1.1., аналіз наукової роботи.
- Слухали: доповідь студентки 21 змгбппр групи Бикової Катерини Сергіївни на тему «Розвиток емоційного інтелекту підлітка у процесі навчання»
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте теоретичне значення роботи»
- проф. Митник О.Я. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту підлітка»
Ухвалили: допустити до захисту магістерської роботи за умови внесення уточнень в роботу враховуючи всі зауваження.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Марченка Юрія Миколайовича «Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами арт-терапії»
Науковий керівник: Лапченко І.О. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- ст. викл. Лелюх-Степанчук О.О. «Які методики Ви використовували при проведенні констатувального дослідження?»
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Попової Наталі Анатоліївни на тему «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі дистанційного навчання».
Науковий керівник: Лапченко І.О. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- проф. Митник О.Я. « Які рекомендації Ви можете назвати для здобувачів вищої освіти?»
- доц. Каськов І.В. «Розкрийте зміст пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Харченко Аліни Олегівни на тему «Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами візуалізації».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Назвіть діагностичні методики, які використано для дослідження пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку»
- проф. Митник О.Я. «Охарактеризуйте особливості розвитку пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Захаренко Анастасії Костянтинівни на тему «Розвиток іміджу сучасного вчителя у професійній діяльності».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Чанчиков І.К. «Яке практичне значення роботи?»
- доц. Дубініна К.В. Розкрийте складові іміджу сучасного вчителя
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Яхно Дар’ї Андріївни на тему «Розвиток свідомого професійного самовизначення старшокласника в процесі навчання».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Чанчиков І.К. «Охарактеризуйте систему самовизначення старшокласника в процесі навчання»
- доц. Ортікова Н.В. «Яке практичне значення роботи?»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Яковенко Дарину Юріївну на тему «Розвиток емоційної сфери дитини старшого дошкільного віку».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Які методики Ви використовували при проведенні констатувального етапу дослідження?»
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційної сфери дитини старшого дошкільного віку?»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Буринську Олександру Володимирівну на тему «Розвиток професійно-значущих якостей практичного психолога у процесі навчання у ЗВО».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте професійно-значущі якості практичного психолога?»
- доц. Ортікова Н.В. «Розкрийте засоби розвитку професійно-значущих якостей практичного психолога у процесі навчання у ЗВО?»
Ухвалили: допустити до захисту.
Ухвалили: 10 студентів-магістрів, які навчаються за ОПП «Практична психологія» на денній та заочній формі навчання допустити до підсумкової атестації.
4. Корекція тем дипломних і магістерських досліджень
Слухали: проф. Митника О.Я., який висловив прохання викладачів щодо корекції тем дипломних і магістерських досліджень студентів, захист яких у літню сесію 2023-2024 н.р.
Наукові керівники внесли такі пропозиції:
1. У студента Марченко Юрія Миколайовича була тема «Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів (інша вікова група) засобами арт-терапії», стала: «Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів засобами арт-терапії» (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
2. У студентки Мітяєвої Анастасії Олександрівна була тема «Соціально-психологічні особливості агресивної поведінки підлітків», стала: «Соціально-психологічні особливості агресивної поведінки осіб юнацького віку» (науковий керівник: канд.псих.н., доц. Ортікова Н.В.)
3. У студентки Попової Наталії Анатоліївни була тема «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі електронного навчання», стала: «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі дистанційного навчання»
(науковий керівник: доктор психологічних наук, професор Максименко С.Д.)
4. У студентки Загородньої Інни Григорівни була тема «Профілактика тривожності у молодшому шкільному віці з різним рівнем самооцінки», стала: «Профілактика тривожності у підлітків з рівним рівнем самооцінки». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
5. У студентки Олійник Ольги Олександрівни була тема «Розвиток мотивації учбової діяльності молодших школярів», стала: «Розвиток мотивації учбової діяльності особистості юнацького віку». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
6. У студентки Шнайдер Поліни Валеріївни була тема «Розвиток стресостійкості особистості в юнацькому віці (або інша вікова група)», стала: «Розвиток стресостійкості особистості в юнацькому віці». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
Ухвалити: взяти інформацію до відома та внести зміни щодо формулювання теми
Протокол засідання кафедри практичної психології № 5 від 19.12.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 5 від 19.12.2023 р. ↓PDF
Протокол № 5
засідання кафедри практичної психології
від 19 грудня 2023 року
Присутні: зав. кафедри, доктор пед.н., канд.псих.н., проф. Митник О.Я., докт. психол.н., проф. Яценко Т.С., канд.псих.н., доц. Дубініна К.В., канд.псих.н., доц. Хлонь О.М., канд. псих. н., доц. Ортікова Н.В., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Сергата І.О., ст. викл. Чанчиков І.К., лаб. Раскопіна Т.В., канд.псих.н., доц. Каськов І.В., ст. викл. Матвієнко І.А., викл. Бакка Ю.В., ст. викладач Максименко Н.В., проф. Рашковська І.В., доц. Унінець І.М., доц. Євтушенко І.М., ст.викл. Халько М.С.
Відсутні: -
Порядок денний
1. Звіт з НДР викладачів за 2023 рік
проф. Митник О.Я.
2. Звіт про діяльність навчально-наукової лабораторії глибинної психокорекції за 2021 – 2023 рр..
проф. Митник О.Я.
3. Звіт про діяльність лабораторії комп’ютерної діагностики
Зав. лаб. Казанцев А.О.
викладачі кафедри
4. Різне
Хід засідання
1. Звіт НДР за 2023 рік
Слухали: проф. Митника О.Я. який звернув увагу на те, що у цьому році вдвічі більше друкованої продукції, ніж у попередньому. Значним доробком є вихід колективної монографії під загальною редакцією академіка НАПН України проф. Андрущенка В.П.. Було підкреслено, що ініціатором даної монографії та відповідальним редактором виступає наша кафедра. Була висловлена подяка викладачам кафедри, які взяли безпосередню участь у написанні монографії. Акцентовано увагу на публікаціях у Scopus та Web of Scіence у викладачів Яценко Т.С., Митника О.Я., Бакки Ю.В., Матвієнко І.В., Чанчикова І.К Було звернено увагу, що звітні матеріали у всіх викладачів заповнені безпомилково. Було вказано на необхідність створення навчально-методичних посібників з дисциплін кафедри та методичних рекомендацій щодо надання першої психологічної самодопомоги.
Ухвалили: взяти інформацію до відома. Підготувати навчально-методичний посібник курсу «Психодіагностика» до жовтня 2024 р. (доцент Ортікова Н.Г.); методичні рекомендації населенню України щодо надання першої психологічної самодопомоги до вересня 2024 р. (доцент Євтушенко І.В.).
2. Звіт про діяльність навчально-наукової лабораторії глибинної психокорекції за 2021–2023 навч. роки
Слухали: Яценко Т.С., яка акцентувала увагу на фактичному стані діяльності лабораторії, окреслила здобутки теоретико-методологічного рівня та рівня практичного впровадження. Було презентовано авторські публікації, в яких висвітлено названі здобутки. Окреслено перспективні напрями діяльності лабораторії на найближчі три роки, представлено план діяльності лабораторії на 2024 р.
Ухвалили: схвалити діяльність лабораторії; оновити Положення про діяльність лабораторії, змінивши її статус на навчально-наукову та подати документ на затвердження Вченої ради університету до 01 червня 2024 року. Звіт про діяльність лабораторії подано у додатку А.
3. Звіт про діяльність лабораторії комп’ютерної діагностики
Слухали: Казанцева А.О. , який розкрив фактичний стан діяльності лабораторії, яка займалася технічним забезпеченням професійної діяльності факультету, починаючи з березня 2020 року. Було представлено перспективи діяльності лабораторії на найближчі три роки.
Ухвалили: схвалити діяльність лабораторії; звіт про діяльність лабораторії подано у додатку Б.
Протокол засідання кафедри практичної психології № 6 від 07.02.2024
Протокол засідання кафедри практичної психології № 6 від 07.02.2024 р. ↓PDF
Протокол № 6
засідання кафедри практичної психології
від 07 лютого 2024 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф.Митник О.Я., канд. психол. н., доц. Євтушенко І.М., канд. психол. наук, доцент Ортікова Н. В., канд. психол. наук, доцент Дубініна К. В., канд. психол. н., доц. Каськов І.В.,, канд. психол. наук Чанчиков І. К., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Бакка Ю. В., викл. Сергата І. О, викл. Максименко Н. В., лаборант Раскопіна Т.В.
Відсутні: ст. викл. Матвієнко І. А.,ст.викл. Халько М.С.
Порядок денний
1. Організація роботи Психологічної служби у 2024 році
викл. Чанчиков І.К.
2. Про результати зимової екзаменаційної сесії ОР «бакалавр» та ОР «магістр»
Митник О.Я., завідувач кафедри
3. Про направлення Халько Марини Сергіївни на підвищення кваліфікації (стажування) в Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, на кафедру психології факультету соціальної та психологічної освіти з 19 лютого в онлайн форматі
Митник О.Я., завідувач кафедри
4. Про направлення Каськова Ігоря Васильовича на підвищення кваліфікації (стажування) в Хмельницький національний університет, факультет здоровʼя, психології, фізичної культури, кафедра психології та педагогіки з 19 лютого в онлайн форматі
Митник О.Я., завідувач кафедри
5. Різне
Хід засідання
1. Організація роботи Психологічної служби у 2024 році
Слухали: викладача Чанчикова І.К. який доповів, що у межах роботи Психологічної служби, вже почалась робота над створенням картотеки діагностичних методик, спрямованих на систематизацію ключових аспектів особистості в трьох важливих сферах: мотиваційній, пізнавальній та соціальній. Важливим елементом цієї картотеки є врахування вікових відмінностей: виокремлення молодшого шкільного віку, підліткового періоду та віку раннього юнацтва.
Окремий акцент зробити на виділенні методик, спрямованих на вивчення професійного вигорання та професійної придатності. Це забезпечить створення вичерпної бази діагностичних інструментів, але й сприятиме глибшому розумінню різноманітних аспектів особистісного розвитку в контексті освітнього середовища.
Планується створення програми розвитку соціальної сфери особистості, що охопить бакалаврів з різних спеціальностей. Дану програму будуть реалізовувати магістри першого та другого курсу спеціальності «Психологія», які на практичних заняттях, майстер класах, тренінгах будуть сприяти психологічному відновленні та особистісному росту учасників.
В найближчій час планується проведення тренінгу студентки 2 курсу магістратури «Методи саморегуляції у подоланні стресу» та також студентки 2 курсу магістратури «Воркшоп з арт-терапії».
Чанчиков І.К. нагадав, що індивідуальні психологічні консультації проводяться на факультеті вже 3 рік. З огляду на позитивний вплив індивідуальних консультацій, пропонує розгляд можливості розширення цієї послуги шляхом впровадження групових консультацій.
Створення окремо обладнаного кабінету для групових консультацій у приміщенні 10-6 має на меті забезпечити комфортні умови для проведення таких сесій. Враховуючи інтерактивність та колективний характер групових консультацій, цей кабінет планується обладнати відповідною аудіо- та відеоапаратурою для проведення різноманітних тренінгів, дискусій та групових вправ; м’якими іграшками, різними наборами метафоричних карток
Ухвалили: взяти інформацію до відома, брати активну участь у роботі Психологічної служби, ознайомитися із графіком психологічних консультацій для студентів та співробітників факультету та обрати для себе зручний час; взяти участь в обладнанні каб. 10-6 матеріалами для консультацій.
2. Про результати зимової екзаменаційної сесії ОР «бакалавр» та ОР «магістр»
Слухали: проф. Митника О.Я., який зазначив, щов цілому студенти спеціальності «Психологія» успішно завершили перший семестр та склали зимову екзаменаційну сесію, проте, за наявності у деяких здобувачів академічної заборгованості, необхідно її закрити до 19 лютого 2024 року.
Ухвалили: взятиінформацію до відома.
3. Про направлення Халько Марини Сергіївни на підвищення кваліфікації (стажування) в Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, на кафедру психології факультету соціальної та психологічної освіти з 19 лютого в онлайн форматі
Слухали: проф. Митника О.Я.,який повідомив проте, що з 26 лютого 2024 року ст. викладачем ХалькоМ.С. планується проходження підвищення кваліфікації, терміном на 9 тижнів, в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, на кафедрі психології факультету соціальної та психологічної освіти у онлайн форматі.
Ухвалили: підтримати пропозицію щодо направлення на стажування ст.викладача Халько М.С.Рішення прийнято одноголосно.
4. Про направлення Каськова Ігоря Васильовича на підвищення кваліфікації (стажування) в Хмельницький національний університет, факультет здоров’я, психології, фізичної культури, кафедра психології та педагогіки з 19 лютого в онлайн форматі.
Слухали: проф. Митника О.Я., який повідомив проте, що з 19 лютого 2024 року доц. Каськов І.В. планує пройти стажуванняуХмельницькому національному університеті, на факультеті здоров’я, психології, фізичної культури, кафедра психології та педагогіки, терміном на 9 тижнів, Формат стажування – онлайн.
Ухвалили: підтримати пропозицію щодо направлення на стажування доцента Каськова І.В.Рішення прийнято одноголосно.
5. Різне. Про проведення Конкурсу студентських наукових робіт здобувачів спеціальності «Психологія»
Слухали: проф. Митника О.Я., який повідомив, що у лютому на факультеті відбудеться Конкурс студентських наукових робіт, до участі в якому запрошуються всі студенти, що мають вагомі науково-прикладні дослідження з проблем психології.
Ухвалили: взяти інформацію до відома, підтримати студентів та допомогти оформити їх наукові здобутки згідно з вимог та подати на кафедру до 15 березня.
Завідувач кафедри
практичної психології
проф. Митник О.Я.
Секретар
ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О.
Протокол засідання кафедри практичної психології № 7 від 06.03.2024
Протокол засідання кафедри практичної психології № 7 від 06.03.2024 р. ↓PDF
Протокол № 7
засідання кафедри практичної психології
від 06 березня 2024 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф.Митник О.Я., , канд. психол. наук, доцент Ортікова Н. В., канд. психол. наук, доцент Дубініна К. В., канд. психол. н., доц. Каськов І.В.,, канд. психол. наук Чанчиков І. К., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., ст. викл. Матвієнко І. А.,ст.викл. Халько М.С.,., викл. Сергата І. О, викл. Максименко Н. В., лаборант Раскопіна Т.В.
Відсутні: канд. психол. н., доц. Євтушенко І.М., канд. психол. н., доц. Унінець І.М., викл. Бакка Ю. В
Порядок денний
1. Архетипна символізація глибинних аспектів психіки суб’єкта
викл. Сергата І.О.
2. Затвердження графіків модульного контролю знань, ректорських контрольних робіт, консультацій, відкритих занять, взамовідвідування занять на другий семестр
викладачі кафедри
3. Про рекомендацію до друку методичних рекомендацій та вимог до написання та захисту дипломних, магістерських робіт зі спеціальності «Психологія»
Митник О.Я.
4. Питання про відвідування аудиторних занять студентами 3 та 4 курсів спеціальності «Психологія»
Митник О.Я.
5. Різне
Хід засідання
1. Архетипна символізація глибинних аспектів психіки суб’єкта
Слухали: викладача Сергату Інесу Олегівну яка наголосила на актуальності для психолога-практика психопрофілактики особистісних якостей, усвідомлення власних глибинних характеристик психіки, що сприяє адекватному розумінню іншої людини та усуває спотворення дійсності. Інеса Олегівна звернула увагу, що глибинно-психологічна корекція передбачає цілісний підхід до пізнання деструкцій психіки суб’єкта, витоки яких пов’язані з несвідомою сферою. Архетипна символіка сприяє репрезентації витісненого змісту. Особливого значення у процесі об'єктивації несвідомого змісту мають міфи, казки, психомалюнки, репродукції художніх полотен для яких загальною є архетипна символіка.
Сергатою І.О. було окреслено основні методики, які використовуються в груповій психокорекції за методом АСПП а також надано рекомендації викладачам щодо практичного застосування інформації про архетипну символізацію глибинних аспектів психіки суб’єкта на практичних, семінарських та лабораторних заняттях.
Ухвалили: взяти інформацію до відома, залучати основні методики АСПП (психоаналіз малюнків, предметне моделювання (з використанням ліпки, каменів, іграшок, фігурок, свічок), методи невербальної взаємодії, методи вербальної взаємодії) під-час викладацької діяльності викладачами (додаток 1).
2. Затвердження графіків модульного контролю знань, ректорських контрольних робіт, консультацій, відкритих занять, взамовідвідування занять на другий семестр
Слухали: завідувача кафедри, професора Митника О.Я. який наголосив на необхідності заповнення графіку модульного контролю знань, консультацій студентів та взаємовідвідувань занять викладачами, а також графіку відкритих занять. Також Олександр Якович повідомив, що у період з 01квітня – 03 травня 2024 року на факультеті відбудеться ректорський контроль знань студентів спеціальності 053 «Психологія», на якому буде проведено зріз знань студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти із таких дисциплін: вікова психологія, консультативна психологія, психологічна експертиза. А також другого (магістерського) рівня вищої освіти – теоретична і прикладна персонологія.
Ухвалили: Затвердити графік рубіжного модульного контролю знань студентів денної форми навчання, консультацій студентів, графіку взаємовідвідувань занять викладачами та графіку відкритих занять до 10.04.2024 р. Підготувати до проведення ректорського контролю знань студентів спеціальності 053 «Психологія» завдання, згідно вимог, та розмістити їх в Moodle, такими викладачами: доц. Дубініною К.В., доц. Лапченко І.О., доц. Рашковською І.В., викл. Чанчиковим І.К.
3. Про рекомендацію до друку методичних рекомендацій та вимог до написання та захисту дипломних, магістерських робіт зі спеціальності «Психологія»
Слухали: проф. Митника О.Я. щодо рекомендації до друку методичних рекомендацій та вимог до написання та захисту дипломних, магістерських робіт зі спеціальності «Психологія».
Ухвалили: рекомендувати до друку методичні рекомендації та вимоги до написання та захисту дипломних, магістерських робіт зі спеціальності «Психологія».
4. Питання про відвідування аудиторних занять студентами 3 та 4 курсів спеціальності «Психологія»
Слухали: завідувача кафедри, професора Митника О.Я щодо відвідування аудиторних занять студентами 3 та 4 курсів. Олександр Якович наголосив на тому, що у 2 семестрі на Педагогічному факультеті лише офлайн навчання. За індивідувальним графіком мають право навчатися лише ті студенти, які працюють за спеціальність, пред’явили відповідний документ у деканаті та отримали дозвіл, свідченням чого є оформлений індивідуальний план навчання. Таким студентам необхідно надати матеріали для самостійної роботи, завдання для практичних та семінарських занять, які вони мають виконувати та звітувати під час індивідуальних консультацій.
Всі інші студенти зобов’язані бути присутніми на офлайн-парах, виконувати обсяги навантаження. Присутність студентів відмічати у журналі.
Ухвалили: інформацію взяти до відома. Список студентів, яким дозволено навчання за індивідуальним графіком подано у Додатку 2.
Завідувач кафедри
практичної психології
проф. Митник О.Я.
Секретар
ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О.