Як створити умови для продовження навчання дітей у воєнний час? Як сприяти здоровому психологічному розвиткові молодих особистостей, попри негативні обставини й наслідки воєнного стану?
Сміливе і зважене рішення про створення на базі університету Освітнього хабу з метою проведення дистанційних занять для дітей України було прийнято колективом кафедри педагогіки та методики початкового навчання педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова вже на початку березня.
Студенти і викладачі своїм творчим запалом та педагогічною майстерністю зуміли вже з перших занять залучити до навчання сотні дітей з усієї України.
Щиро дякую професору Олені Валеріївні Матвієнко, завідувачеві кафедри педагогіки та методики початкового навчання, а також викладачам і студентам кафедри за той цінний професійний внесок, який ви робите щодня щиро та безкорисливо на благо нашої держави, піклуючись про наше майбутнє – наших дітей!
З повагою
декан Тарас Олефіренко
Cтаття на сайті Освіта.UA
Навчання у воєнний час: досвід освітнього хабу
http://osvita.ua/school/86168/
Від початку введення воєнного стану десятки тисяч людей в Україні частково або повністю змінили свої мирні професії. Художники, вчителі, вихователі, психологи, викладачі – усі ми стали волонтерами та робимо те, що потрібно саме зараз – сортуємо гуманітарку, допомагаємо тим, хто залишився без їжі та ліків. І драгоманівські студенти не є виключенням. Когось із них війна застала в ліжку, частина з них зі своїх причин вирішили не їхати та бути корисними в рідному місті, кожен мріє про перемогу та мир. Вони розповідають свої історії, адже волонтерство й справді рятує від паніки під час війни, а те, про що мрієш, важливо робити вже сьогодні.
Детальніше: Волонтерство як порятунок від паніки під час війни
Джерело: https://www.facebook.com/groups/896221894170071/permalink/1439694929822762/
У ці скрутні для нашої країни часи студенти й викладачі кафедри педагогіки і методики початкового навчання педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова постійно підтримують один одного. Кафедрі вдалося зберегти тісний зв'язок зі здобувачами та викладачами й встановити міцну позанавчальну комунікацію. Також було евакуйовано студентів з міста Києва та створено сприятливі умови тим студентам, хто залишився в гуртожитку.
Детальніше: Майбутні вчителі початкової школи на захисті дітей під час війни