Звітна конференція з переддипломної практики магістрів 2 курсу 2 МГПН групи спеціальності 013 Початкова освіта (31.10.2023)
31 жовтня 2023 року проведено звітну конференцію з виробничої переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Метою переддипломної практики була корекція та удосконалення теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення освітніх компонентів загального та фахового циклу дисциплін; формування умінь, навичок та досвіду здійснення професійно-педагогічної та експериментально-пошукової діяльності, формування здатності використовувати засоби партнерства та потенціал педагогічного наставництва та супервізії у взаємодії зі студентам бакалаврату під час їхньої виробничої практики; ознайомлення з технологіями управління освітнім процесом у початковій школі.
Вагомим є той факт, що більшість магістрів проходили практику безпосередньо в тих ЗЗСО, де вони працевлаштовані. Багато з них працюють у інноваційних закладах освіти (INVENTOR школа; приватна школа «ALTERRA SCHOOL»; альтернативна школа «Generation 22» та інш.), що розширює можливості ознайомлення з сучасними педагогічними інноваціями та освітніми технологіями, що впроваджуються у освітній системі України.
Магістри засвідчили, що переддипломна практика була їм корисною. Вони змогли завершити свої експериментальні дослідження в рамках виконання кваліфікаційних робіт та апробували педагогічні технології у освітньому процесі НУШ.
Вже другий рік поспіль студенти позитивно відгукуються про здійснення ними під час практики такого виду роботи як наставництво. Студенти-магістранти під час практики співпрацювали один з одним чи зі студентами-бакалаврами та надавали їх консультативну допомогу під час навчальної практики. Таке наставництво організовувалася на основі партнерських відносин та допомогло здобувачам освіти обох рівнів поглибити свої професійні здатності.
Ще один цікавий вид роботи – це ознайомлення з управлінською діяльністю завуча школи та класного керівника. Студенти навчилися краще будувати класний менеджмент, шукати ефективні форми управління учнівським класом на уроках та у позаурочний час.
Магістри запропонували на майбутнє продумати більш творчі варіанти фіксації планів-конспектів уроків (наприклад, у формі презентації чи відео-звіту).