Спільна наукова робота викладачів кафедри та стейкхолдерів у роботі наукової конференції (Вінниця, 17-18.11.21)
17-18 листопада 2021 року викладачі кафедри педагогіки та методики початкового навчання педагогічного факультету НПУ імені М. П. Дрангоманова на чолі із завідувачкою професором Оленою Матвієнко взяли участь у роботі V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами» (V школа технологій інклюзивної освіти), яка відбулася у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського у рамках проєкту програми Erasmus + Jean Monnet Module (620252-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).
Важливою для нас була спільна участь у цьому потужному науковому заході разом із нашими стейкхолдерами: Корніцькою Ю.В. – заступником директора з навчально-виховної діяльності ЗЗСО № 106 з поглибленим вивченням англійської мови, вчителем-методистом; Семенухою А. М. – заступником директора з навчально-виховної діяльності ЗЗСО № 17 з поглибленим вивченням математики; Гуменюк О.Д. – заступником директора з навчально-виховної роботи в початковій школі НВК "Школа І-ІІ ступенів – ліцей №38 ім. В.М. Молчанова"; Порадюк О.М. – заступником директора з навчально-виховної діяльності ЗЗСО № 61 з поглибленим вивченням інформатики, вчителем-методистом; Хомич О.О. – учителем-методистом ТОВ НВК «Новопечерська школа»; Дорошенко Д. В. – вчителем початкових класів НВК "Школа І-ІІ ступенів – ліцей №38 ім. В. М. Молчанова".
Робота конференції була окреслена надзвичайно актуальними і потрібними у сучасній освіті напрямами:
- Нормативно-правові, управлінські та організаційні засади роботи фахівців соціономічного профілю в умовах інклюзивної освіти.
- Соціальна інтеграція дітей з особливими потребами у середовищі різноманітності та інклюзії: європейські підходи й український досвід.
- Соціально-виховна робота і навчання дітей з інвалідністю у Новій українській школі: реалії та перспективи.
- Педагогічні технології роботи з різними категоріями дітей з особливими освітніми потребами в сучасних умовах (з інвалідністю, обдарованими, малозахищеними, груп ризику тощо).
- Розвиток soft skills дітей з особливими освітніми потребами засобами театралізованої діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору.
- Нормотипові діти дошкільного і молодшого шкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі: особливості розвитку і психолого-педагогічний супровід.
- Громадські й волонтерські організації як суб’єкти створення інклюзивного освітнього простору.
Дякуємо організаторам за запрошення і чудові змістовні виступи!