10 листопада 2022 року для здобувачів вищої освіти, студентів 4 курсу ОР Бакалавр усіх спеціальностей Педагогічного факультету було проведено міжкафедральний навчально-методичний семінар «Академічна доброчесність як запорука якісної професійної підготовки студентів» онлайн на платформі Zoom. 

 

Семінар АД ПФ 10.11.22 о 12.57

 

 

Шановні здобувачі вищої освіти, студенти 4 курсу ОР Бакалавр усіх спеціальностей Педагогічного факультету!

 

Запрошуємо вас на міжкафедральний навчально-методичний семінар «Академічна доброчесність як запорука якісної професійної підготовки студентів». Зустріч проходитиме онлайн 10 листопада 2022 року о 12:30 на платформі Zoom.

 

семінар Акад доброчесність 10.11.22

21 жовтня 2022 року Україна вже втретє долучається до святкування Міжнародного дня академічної доброчесності.

 

Значення академічної культури та доброчесності для сучасної університетської спільноти є незаперечним. Адже здорова академічна культура є безцінним капіталом закладу освіти. Вона створюється повсякчас і стосується не лише загальної корпоративної культури університету, внутрішньої культури студента, а також включає в себе духовні засади, етичні і моральні принципи.

Академічна Доброчесність кпмпн

 

Академічна доброчесність

 

І. Документи Агентства (НАЗЯВО)

ІІ. Звіти

ІІІ. Корисні матеріали та посилання:

 

Джерело: https://naqa.gov.ua/академічна_доброчесність/

 

 

☝️🧐🎓 Рекомендації для експертів із розгляду внутрішньої політики і процедур забезпечення академічної доброчесності та зовнішньої оцінки їх якості (Додаток до протоколу №9 від 07.06.2022 НАЗЯВО)

 

cropped 1 e1574154367140

 

Дивіться також 🔍:

21 жовтня світова спільнота щороку відзначає Міжнародний день академічної доброчесності. У 2021 році Україна вже вдруге долучається до святкування цього важливого дня. Проєкт сприяння академічній доброчесності стартував в Україні на початку 2016 року за ініціативи Американської ради з міжнародної освіти в партнерстві з Міністерством освіти і науки України та профільним парламентським комітетом і спрямований на якісну зміну ціннісних підходів та орієнтирів у вищій освіті.