22 грудня 2020 року успішно пройшов захист кваліфікаційних робіт магістрів освітньої програми "Образотворче мистецтво". Роботи магістрів оцінював голова комісії підсумкової атестації відомий український графік заслужений працівник культури України доцент кафедри графічних мистецтв Національної академії образотворчого мистецтва Іван Кириченко, член Ради роботодавців факультету педагогіки і психології, художник-педагог, який доклав багато зусиль для вдосконалення магістерської освітньої програми кафедри образотворчого мистецтва. Цього року до захисту доєдналася головна редакторка журналу "Мистецтво і освіта" Національної академії педагогічних наук України Вікторія Рагозіна, яка як стейкхолдер багато років співпрацює з кафедрою образотворчого мистецтва, відкриваючи дорогу в науку для нових молодих науковців кафедри. Особливу увагу стейкхолдерів привернули диплом Світлани Коваль, яка розробила оригінальний дизайн для навчального посібника з акварельного живопису, професійні пейзажні твори Олександри Падушиної, Ольги Сас, Олександри Пліс, а також сміливе поєднання друкованих технік у роботі Анастасії Морозової. Захист кваліфікаційних робіт став ґрунтовною дискусією щодо перспектив художньої освіти, її розвитку в нашому університеті.

Знімок екрана о 09.35.23

У міжнародних досягненнях наші викладачі не відстають від студентів. Протягом останіх місяців одна з відомих художніх галерей світу ARP (Стамбул, Туреччина), яка об'єднує навколо себе колекціонерів мистецтва з країн Європи, Америки та Близького Сходу, активно презентувала творчість старшого викладача кафедри образотворчого мистецтва Володимира Труша. Свіжий експресивний живописний почерк художника, його погляд, спрямований попри кризи сьогодення на радісні позитивні моменти буття людини, привабив багатьох поціновувачів класичної школи. Неповторна творчість Володимира Труша завжди була і залишається важливим маркером інтернаціоналізації мистецтва і культури України.   

Труш В. 2020 11

Передноворічні дні продовжують приносити кафедрі образотворчого мистецтва та факультету педагогіки і психології щедрі дарунки. Творча робота "Distress: proliferation, indifferense, denial, acceptance" нашої чотирикурсниці Анастасії Мірошниченко увішла до міжнародного каталогу творів художників, що стали асоціативним відображенням 2020 року. Цей каталог багато років видає відома британська галерея King House Gallery. Молода художниця вже давно досліджує соціальні травми суспільства, подорожуючи ними поруч із своїм протагоністом з великими оленячими очима.

В інтерв'ю Анастасія зазначила, що персонажі композиції не слід сприймати буквально як заперечення, гнів, депресію байдужості й прийняття. Кожен персонаж може бути трактований залежно від настрою глядача. І пам'ятаємо, що, коли ми з вами через мистецтво осмислюємо свої проблеми, то завжди знаходими катарсис їх вирішення. Гарного нам Нового року, подолання стресів! А нашим молодим митцям – ще більше міжнародного визнання!

Анастасія Мірошниченко

Міжнародний конкурс творчих робіт "Prime Art", що пройшов під патронатом  Вищої технічної школи в Катовіце в рамках реалізації Міжнародного науково-творчого проекту "Євроінтеграція в освіті, науці, культурі", приніс кафедрі образотворчого мистецтва факультету педагогіки і психології ще одну заслужену міжнародну перемогу. Третьокурсниця Анастасія Зелінська та її викладач доцент Ольга Сова стали переможцями у ще одній номінації "Дизайн декору в інтер'єрі". Як розповіла нам молода художниця, її переможна робота "Дерево життя" уособлює гармонію раю; плоди дивовижного дерева-писанки – є символами безкінечності оновлення; зірки на них – світло надії, сігми – вічність життя, ластівкові хвости – зародження нового, риби – символи здоров'я, качини лапки – влада і пошана, яблуневий цвіт – ніжність, а дубовий листок – чоловіча сила. І дивовижа цього золотого дерева – те, з чого воно зроблено: це оригінальна техніка пейп арту, коли кожна така тонка і вишукана лінія створюється зі звичайних паперових серветок. Отже, інструменти для творчості завжди у нас під руками. Спробуйте і ви створити таке диво у передноворічні дні.

Анастасія Зелінська COLLAGE