🔔 Шановні науковці! 🔔
Триває набір матеріалів до Випуску 7 (2 – 2024) наукового журналу «Освітньо-науковий простір», вихід якого заплановано на листопад 2024 року. Запрошуємо вас долучитися до публікації!
Детальніше: Запрошуємо до публікації у науковому виданні ОСВІТНЬО-НАУКОВИЙ ПРОСТІР!
Шановні колеги!
Маємо честь запросити Вас взяти участь у роботі VI Крайового форуму освітян «Освіта в умовах воєнного стану: адаптація до викликів та перспективи розвитку»
«Перемога – наша спільна справа»
✔️ Захід відбуватиметься в онлайн-форматі.
Вітаємо кафедру початкової освіти та інноваційної педагогіки Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова з початком участі в новому проєкті СЕН «ЗЕРНА», який спрямований на розвиток соціально-емоційних навичок та підтримку благополуччя дітей і педагогів в Україні. Цей проєкт має бути впроваджений в школах нашої країни протягом 3 років на основі Меморандуму про співпрацю між Міністерством освіти і науки України і фондом The LEGO Foundation.
🩵💛 З великою повагою до звитяжних захисників та зі щиросердною вдячністю нашим мужнім оборонцям 9️⃣ жовтня 2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ року студенти та викладачі спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова зібралися дружньою когортою, щоб приготувати «сухі» сніданки для наших незламних воїнів. Благодійний захід відбувся під егідою декана педагогічного факультету, професора Тараса Олефіренка, за підтримки завідувачки кафедри дошкільної освіти, професорки Ганни Цвєткової та за ініціативи й активної участі доцентки кафедри дошкільної освіти, волонтерки Першотравенської громади Ірини Войтюк.
Проєкт «КЕЧ!» має на меті ефективне вирішення проблем, пов’язаних із освітніми втратами, які виникли через складні умови навчання в Україні. Використовуючи ненудні завдання, яскраві ілюстрації та насичену програму, він створює сприятливе середовище для учнів початкової школи. Інтерактивні підходи, зокрема за участі улюблених дитячих героїв з анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», стимулюють інтерес школярів до навчання, що, у свою чергу, сприяє підвищенню їхньої мотивації та навчальних досягнень. Зацікавленість дітей позитивно впливає на їхні результати та надихає вчителів на використання інноваційних методик.