🎓 Освіта під обстрілами: як школа стає простором безпеки та турботи
Війна докорінно змінює роль школи в житті дитини. З освітнього простору вона дедалі більше перетворюється на простір стабільності, підтримки та психологічного відновлення. А вчитель – на точку опори, що може побачити за поведінковими труднощами дитячий біль і тривогу.
У новому блозі для Освіта.UA докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки УДУ імені Михайла Драгоманова Олена Матвієнко розповідає про:
🔹 Шкільне середовище як простір відновлення довіри, безпеки та турботи;
🔹 Вчителя як ключову фігуру стійкості у воєнний час;
🔹 Необхідність психосоціальної підтримки для учнів і педагогів;
🔹 Курс “Благополуччя дітей та педагогів”, створений як відповідь на виклики сьогодення, який уже проходять студенти та освітяни з усієї України.
“Це не курс “для галочки”, а жива відповідь на живу потребу”, – наголошує пані Олена.
📖 Прочитати блог можна за посиланням: https://osvita.ua/blogs/95124/
🟡 Проєкт "EU4Youth – Постконфліктна освіта та педагогіка з урахуванням травми” впроваджується у партнерстві між УДУ імені Михайла Драгоманова та Університетом Вітаутаса Великого (Каунас, Литва) за підтримки Європейського Союзу та МЗС Литви.