Дискусійна панель стейкхолдерів освітніх програм кафедри образотворчого мистецтва
3 лютого 2021 року кафедрою образотворчого мистецтва Факультету педагогіки і психології організовано експертну дискусійну панель внутрішних і зовнішних стейкхолдерів в онлайн-режимі щодо завдань оновлення освітніх програм "Образотворче мистецтво". Організаторами виступили гарант програми магістерського освітнього рівня професор Олена Шевнюк і гарант програми бакалаврського рівня доцент Ольга Сова. Завідувач кафедри Олена Шевнюк передала учасникам привітальне слово декана факультету професора Тараса Олефіренка.
Гострі проблеми вдосконалення освітніх програм кафедри поставили внутрішні стейкхолдери – представники студентського самоврядування студентка 2 курсу Софія Ціцірська і студентка 3 курсу Катерина Ткаченко, які наголосили на необхідності дати здобувачам конкретне розуміння застосування практичних навичок художника у майбутній професійній діяльності через систему актуальних майстер-класів, запрошення успішних спікерів, організації дискусій в музеях і виставковому просторі тощо. Студентка 4 курсу Анастасія Мірошниченко і магістр Вікторія Лозниця засвідчили потребу студентів в орієнтації викладачів на сучасні мистецькі тренди та актуальні практики. Позиція здобувачів знайшла відгук у виступах представників академічної спільноти, зокрема, члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук,заступника директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Галини Сотської. Її колега головний редактор наукового журналу НАПН України "Мистецтво і освіта" кандидат педагогічних наук, доцент Вікторія Рагозіна запропонувала видавничу площадку для перших наукових кроків студентів кафедри. У той же час представники закладів вищої освіти, зокрема, кандидат історичних наук, директор Канівського коледжу мистецтв і культури Тихомир Віктор Петрович, зазначили, що сучасна вища освіта покликана закладати фундаментальні академічні уміння студентів, що у подальшій самостійній професійній роботі мають ставати базою для оволодіння трендовими напрямками модерного мистецтва. Доцент кафедри графічних мистецтв Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, заслужений працівник культури України Іван Кириченко проаналізував результати мистецьких навчальних колаборацій кафедр Академії і університету Драгоманова як позитивну практику внутрішньої мобільності студентів однієї спеціальності. До дискусії активно долучилися також представники закладів середньої освіти: так, викладач відділення образотворчого мистецтва школи мистецтв Деснянського району м.Києва імені М.Леонтовича Ілля Прима підняв актуальну проблему художнього плагіату; завідувач відділення образотворчого мистецтва Київської дитячої школи мистецтв №5 імені Л.Ревуцького Данило Синицький наголосив на важливості поступового, з першого-другого курсів, практикування в методиці художнього навчання і виховання. Результати обговорення на експертній дискусійній панелі стануть фундаментом для визначення напрямків оновлення освітніх програм кафедри образотворчого мистецтва.