23 квітня 2021 року відбулося засідання Круглого столу на тему: «Місія психолога у кризові періоди життя суспільства», присвячене Всеукраїнському дню психолога, в онлайн-форматі.
Із вітальним словом до учасників засідання, викладачів кафедр практичної психології, педагогіки і психології звернувся Олефіренко Тарас Олексійович, декан факультету педагогіки і психології НПУ імені М. Драгоманова, професор.
23 квітня психологи України відзначатимуть своє професійне свято – Всеукраїнський день психолога. Аби привітати шановних колег та підзарядитися святковим настроєм, Факультет педагогіки і психології ініціює проведення низки онлайн-заходів, серед яких:
🎯 Круглий стіл (онлайн) «Місія психолога у кризові періоди життя суспільства» (співорганізатори: кафедра психології та педагогіки і кафедра практичної психології). П’ятниця, 23 квітня, 12.00.
🎯 Випуск збірника «Психологічний і педагогічний дискурс: наукові записки вчених».
🎯 Анкетування студентів-першокурсників усіх спеціальностей факультету щодо забезпечення збереження їх психічного здоров'я в освітньому процесі під час пандемії (Центр психологічної підтримки). З 26 по 30 квітня.
🎯 Студентська вечірка (онлайн) "Посиденьки ФПП", присвячена проблемам психічного здоров'я. Середа, 21 квітня, 18.00.
🎯 Флешмоб «Як пережити карантин і самоізоляцію». З 19 по 26 квітня.
19.03.2021 року в онлайн-форматі було проведено круглий стіл та науково-методичний семінар на тему «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами». Проведені заходи набули всеукраїнського рівня і нараховували 1800 зареєстрованих учасників з усіх регіонів України: психологів, соціальних працівників, педагогів, фахівців медичних спеціальностей, працівників органів державного управління та самоврядування.
Повідомляємо, що 19.03.2021 року з 10.00 у дистанційному форматі розпочне роботу науково-методичний семінар на тему «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами».
Мета – консолідація зусиль фахівців та громадськості щодо впровадження завдань реформи освіти, формування інклюзивного середовища та розбудови інклюзивного суспільства.
Робота здійснюватиметься за такими напрямами:
- Інклюзивна освіта: реалії та перспективи.
- Соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.
- Професійна підготовка фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.