6 та 8 листопада  2023 р. відбулися настановчі конференції з виробничої практики для студентів 1 курсу денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта». Метою практики є: узагальнення та систематизація теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення освітніх компонентів загального та фахового циклу дисциплін; формування умінь, навичок та досвіду здійснення професійно-педагогічної та експериментально-пошукової діяльності вчителя початкових класів ЗЗСО інноваційного та дослідного характеру.

 

Бажаємо успіхів у реалізації завдань практики керівникам та магістрам!!!

 

6 8.11.23 практ мг по1

 

09.11.2023 о 18.00 відбулась настановча конференція з навчальної педагогічної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта заочної форми навчання (2 ЗПШ, 2 ЗПШМС та 2 зпш_дис). Доцент кафедри Себало Л.І. ознайомила студентів із терміном проведення та програмою практики, розкрила студентам мету, завдання та зміст практики та особливості ведення щоденника з практики. Керівники практики відповіли на запитання студентів, а також побажали успіхів студентам у проходженні практики.

 

09.11.23 Наст конф навч пр 2к зфн 1

 

31 жовтня 2023 року проведено звітну конференцію з виробничої переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Метою переддипломної практики була корекція та удосконалення теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення освітніх компонентів загального та фахового циклу дисциплін; формування умінь, навичок та досвіду здійснення професійно-педагогічної та експериментально-пошукової діяльності, формування здатності використовувати засоби партнерства та потенціал педагогічного наставництва та супервізії у взаємодії зі студентам бакалаврату під час їхньої виробничої практики; ознайомлення з технологіями управління освітнім процесом у початковій школі.

 

31.10.23 Зв передд практ Мг 2к 1

 

25 вересня 2023 року відбулась звітна онлайн-конференція з навчальної педагогічної практики (Адаптація першокласників в умовах НУШ) для студентів 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» денної форми навчання. Керівник практики – доцент Тесленко Т.В. підвела підсумки практики, студенти поділились враженнями, представили свої презентації, відеозвіти, в яких було висвітлено виконання завдань впродовж практики в Українському колежі ім. Сухомлинського № 272, СЗШ № 13 ім. І.Хитриченка, спеціалізованій школі №17 з поглибленим вивченням математики, спеціалізованій школі №65 з поглибленим вивченням іноземних мов, спеціалізованій школі № 106, ЗОШ I-III ступенів № 184 міста Києва.


Практика проходила в офлайн форматі, тому спілкування студентів з першокласниками наживо викликало тільки позитивні емоції і враження. Двоє студенток 3 курсу (Дурицька Вікторія і Костюк Марія) поділились враженнями від проходження практики в Бельгії і Чехії, які в умовах військового стану там тимчасово проживають. Дівчата презентували фотозвіт, коментуючи свої враження від проходження практики, порівнявши адаптацію першокласників в закладах освіти України і в країнах Європи. Це було дуже пізнавально і цікаво, їхні доповіді викликали інтерес і велику кількість запитань від сокурсниць.


Методисти практики – доценти кафедри Себало Л.І, Чайченко В.Ф, Янковська І.М., професор Телецька Л.І, ст. викладачі Губарєва Д.В, Сенчило А.В. поділились своїми враженнями від співпраці зі студентами під час практики.


Вітаємо студентів із вдалим завершенням ще одного етапу навчальної педагогічної практики та бажаємо нових звершень під час наступних видів практик.

 

25.09.23 Зв конф Адапт НУШ 3к 1

 

21 вересня 2023 р. відбулась настановча конференція з виробничої переддипломної практики для студентів 2 курсу денної форми навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності "Початкова освіта". Метою переддипломної практики є корекція та удосконалення теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення освітніх компонентів загального та фахового циклу дисциплін; формування умінь, навичок та досвіду здійснення професійно-педагогічної та експериментально-пошукової діяльності, зокрема, проведення формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту, аналіз їхніх результатів, формулювання висновків та методичних рекомендацій;  формування здатності використовувати засоби партнерства та потенціал педагогічного наставництва та супервізії у взаємодії зі студентам бакалаврату під час їхньої виробничої практики; ознайомлення з технологіями управління освітнім процесом у початковій школі.

 

Бажаємо успіхів у реалізації завдань практики керівникам та студентам!!!

 

П дип пр Мг 2к ПО 21.09.23 1