Заслухавши та обговоривши доповідь проф. Шевнюк О. Л., Вчена рада педагогічного факультету відзначає, що інновативний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців художньої освіти реалізовано на кафедрі образотворчого мистецтва в ряді апробованих і впроваджених в практику методичних технологій, що дозволяють студентові індивідуальне просування з метою досягнення оптимального рівня знань, збалансованість і варіативність фахових умінь, зокрема, транспозиції художнього образу доцента І.В. Руденко, творчої майстерні доцента О.С. Красноголовця, апропріації творів видатних митців минулого професора О.Л. Шевнюк, методичного портфоліо пленерної практики доцента Сови О.С.
Викладачі кафедри взяли участь у роботі V Міжнародної науково-практичної конференції «ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН», яка відбулася 28 квітня 2022 року на базі кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
28 квітня 2022 року наші студенти з успіхом виступили на IX Всеукраїнській науково-практичній студентській інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки». Усі тяготи військового супротиву не стали на заваді науковим пошукам наших бакалаврів і магістрів, які активно долучилися до участі в пленарному та секційних засіданнях. З особливим зацікавленням учасники вислухали доповідь бакалавра 4 курсу Олександри Карпенко «Навчання основам малювання портрета дітей з вадами слуху в умовах дистанційного навчання», яка вже багато років досліджує проблематику інклюзивної освіти з використанням потенціалу образотворчого мистецтва. Магістерка Ірина Петрик поділилася досвідом впливу на психо-емоційний стан студентів в умовах воєнного стану засобами традиційного петриківського живопису. Проблематику мистецтва українського розстріляного відродження і творчість художників-бойчукістів презентувала магістерка Єлізавета Заблоцька «Неовізантизм в Україні на початку ХХ століття». Активна дискусія між студентами відбулася також у рамках секційного засідання конференції.
Чорна хмара війни гнала багатьох людей у невідомість життя закордоном. Наш доцент Олександр Красноголовець опинився у гостинній Польщі, яка прийняла мільйони українських біженців. Пройшли перші дні розгубленості у незнайомому середовищі, і наш викладач впевнено прочинив двері у відомі мистецькі навчальні заклади північної частини Польщі. Він активно вивчає досвід викладання скульптури таких знаних закладів, як Дeржавний ліцeй образотворчого мистeцтва ім. Магдалeни Абаканович у місті Гдиня й Акадeмія образотворчих мистeцтв у Гданську, порівнюючи його з практиками нашої кафедри. Пан Олександр зазначає, що його найбільшe вразив широкий спeктр використання пластичних матeріалів, спонукання студeнта до виявлeння власної індивідуальності. Викладачі поєднують навчальні завдання академічного спрямування з креативними стилізаціями та об’ємно-просторовими трансформаціями. В університетах польського Помор’я створeно хороші умови для творчості, пошуку власного художнього стилю. Чекаємо яскравих оновлень програми навчання скульптурі від пана Олександра.