Проведення занять із використанням ігор за методикою Марії Монтессорі
👩👧👦 Марією Бруєвою, здобувачкою першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету у рамках дисципліни: «Інноваційні технології в дошкільній освіті» (викладачка: кандидатка педагогічний наук, доцентка Софія Довбня) було проведено заняття з використанням ігор за методикою Марії Монтессорі, адаптованих для дітей молодшого та середнього дошкільного віку. З метою розвитку сенсорних навичок, мислення та творчості були обрані дві тематичні гри: «Кольорова мозаїка» для молодшої вікової групи та «Фігури з дерев’яних частинок» для середньої.
🟡🟣 «Кольорова мозаїка» — гра, що передбачає сортування предметів за кольором. На одному щільному аркуші картону були прикріплені вертикально різнокольорові палички, до яких діти мали підібрати та надіти відповідні за кольором резинки. Така форма організації матеріалу не лише привертала увагу дітей, а й сприяла зручності у виконанні завдання. Діяльність розвивала сенсорне сприймання, координацію дрібних рухів, вміння розрізняти та групувати кольори.
🧩 «Фігури з дерев’яних частинок» — гра для дітей середнього дошкільного віку, в якій діти працювали з дерев’яними геометричними формами. Завданням було скласти фігуру відповідно до зображення на картці або створити власну композицію. Така діяльність активізувала просторове мислення, уяву, дрібну моторику та креативність.
👼 Обидві гри були організовані згідно з принципами Монтессорі-педагогіки, які передбачають індивідуальний підхід, вільний вибір дитини, самостійну діяльність та навчання через практичний досвід.