👩🏻🎓✅ Останній, 4-ий тиждень навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу бакалаврату групи 2-А Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова спеціальності "Дошкільна освіта" добіг кінця!
👥 Студенти під чітким наглядом керівників практики:
доц.і куратора Вікторії Вільямівни Агіляр Туклер, доц. Козак Тетяни Валентинівни, асист. Кузьменко Ірини Анатоліївни, ст.викл. Поліщук Катерини Миколаївни виконували завдання четвертого модуля, а саме:
🍁Проведення студентами-практикантами однієї форми активності дітей (ранкова зустріч) з протоколом обговорення.
🍁Самоаналіз та аналіз педагогічної діяльності студентів-практикантів.
🍁Підготовка звітної документації навчальної педагогічної практики. Консультування керівника практики.
🍁Підведення підсумків практики разом з педагогічним колективом ЗДО.
💭Ось декілька коментарів-вражень від студентів:
"З одного боку радісно, що всі завдання позаду, а з іншого – вже звикла до діток, буду сумувати за ними. Але тішить думка про те, що я лишаюся працювати в колективі ЗДО та бачитиму вихованців, які вже як рідні, питають після заняття: "Коли Ви ще прийдете?🥺" – Глушко Богдана.
"Мені все сподобалось. На жаль вже практика закінчилась, а так хочеться повернутися в перший тиждень практики… Невід'ємний досвід, море емоцій та хороший досвід для мене, як майбутнього вихователя 🥰" – Баштова Анастасія.
"Про садочок лише найкращі спогади. Гуртки – цікаві, розвиваючі, для загального розвитку дітей гарний варіант. Рекомендую усі, особливо танці, англійську мову. В садку часто організовують свята, все дуже гарно та продумано, дітям і батькам цікаво." – Сергієнко Катерина.
"Практика – це великий крок у професійній діяльності, безцінний досвід та емоції😍" – Сергієнко Катерина.
Наші студенти відмінно проявили свої теоретичні знання, креативність, творчий та педагогічний потенціал💪🏻. Для кожного студента це був незабутній місяць: щастя, дитячих посмішок, набуття та вдосконалення педагогічних навичок!✍️ Студенти висловлюють щиру подяку ЗСУ, керівникам практики, викладачам УДУ імені Михайла Драгоманова, педагогічному факультету та директорам бази практики "Мандаринка"🍊та "Wonderland" за можливість здобуття практичних вмінь, знань та досвіду!
🌟 Віват дошкіллю!
✍️ Авторка статті: студентка групи 2-А, спеціальності "Дошкільної освіти" Глушко Богдана.
💐🏆👏 Колектив кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова щиро вітає к.п.н. доцента кафедри дошкільної освіти Козак Тетяну Валентинівну з отриманням Подяки від Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України за висококваліфікований науковий патронат ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.
🙌🌠 Зичимо й надалі Тетяні Валентинівна продуктивних професійних результатів, творчих злетів, натхнення, успіхів в подальшій роботі!
Глушко Богдана, студентка 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова ділиться своїми набутими знаннями польської мови з дітьми.👩👦
"Одного дня, прийшовши на практику, я побачила в розкладі занять польську мову. Мене це дуже зацікавило, адже я ніколи раніше не бачила, щоб дошкільники вивчали саме цю іноземну мову. Я вирішила запитати про це і отримала відповідь: "Шукаємо викладача". Саме тоді в голові загорілася та сама "лампочка"💡і я зрозуміла: треба.
"Хоч ми ще зовсім молоді студенти, але вже готові підкорити дошкільні континенти!" ⛰🧗♀️🌟
💬 Саме цією цитатою можна описати завершення третього тижня практики студентами 2️⃣ курсу бакалаврату спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.🇺🇦
👥💐 Під чітким наставництвом керівників навчальної педагогічної практики: доц. і куратора Вікторії Вільямівни Агіляр Туклер, доц. Козак Тетяни Валентинівни, асист. Кузьменко Ірини Анатоліївни, ст.викл. Поліщук Катерини Миколаївни студенти сумлінно виконували завдання третього модуля практики, як-от:
📝⁉️ підготовка до проведення бліц-інтерв'ю з батьками щодо важливості сім'ї у розвитку дитини;
👧🏼🧒🏻👶 спостереження за активністю дітей, а саме: ранковим колом;
👨👩👧👦 🏡 вивчення особливостей взаємодії ЗДО з сім'ями, як учасниками освітнього процесу.