Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Оголошення та події кафедри ДО

 

2️⃣6️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року, в рамках проведення місяця турботи про ментальне здоров’я💚, під час вивчення дисципліни «Інклюзивне освітнє середовище в ЗДО»🧩, здобувачі вищої освіти денної форми навчання I і III курсу першого (бакалаврського) рівня (1-А і 3-А груп) спеціальності «Дошкільна освіта», Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова разом із кандидатом педагогічних наук, доцентом Андрущенко Наталією Вікторівною відвідали Національну бібліотеку України для дітей📚.

 

Нац бібліотека України для дітей 26.05.2025 1

 

🎊🎈🤗 🏫 День відкритих дверей Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова


День відкритих дверей Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, який відбувся 22 травня 2025 року о 12.30 в актовій залі центрального корпусу, пройшов під егідою ректора, академіка НАПН України Віктора Андрущенка. Поряд з очільником славетного Університету на святі були присутні проректор з наукової роботи, професор Григорій Торбін, проректор з науково-педагогічної роботи Ростислав Драпушко, декан Педагогічного факультету, професор Тарас Олефіренко, а також завідувачі семи кафедр факультету та професорсько-викладацький склад.

 

ДВД на ПФ 2025 кДО 22.05.2025 01

 

22 травня 2025 року, у рамках проведення Національного тижня безбарʼєрності🧑🏻‍🦽‍➡️, здобувачі вищої освіти денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта», Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова - Калєнцова Даша (1-А), Шарапатюк Марина (3-А) та Шамлій Катерина (3-А) з кандидатом педагогічних наук, доцентом Андрущенко Наталією Вікторівною відвідали освітній тренінг «Інклюзивне освітнє середовище: як врахувати потреби дітей з особливими освітніми потребами» на базі ЗДО № 155 Шевченківського району міста Києва.

 

Тренінг Інклюз ОС ЗДО 155 22.05.2025 4

 

☺️🫶 Враження здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Олександри Верещак про Montessori School.

 

Неймовірний заклад дошкільної освіти за методом Монтессорі! У ЗДО в атмосфері зацікавлення та підтримки вихователі спрямовують дітей на самостійну діяльність. І це неймовірно! Діти самі допомагають одне одному. На мою думку, вони в майбутньому будуть добрими, співчутливими та допитливими, бо розуміють, що можуть помилятися і що завжди можна звернутися по допомогу. Це мене дуже надихає, і я б хотіла в майбутньому працювати в таких закладах або хоча б іноді використовувати такий метод.

 

Відгук студ Монтессорі Скул 3.1

 

Здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2️⃣ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету — Бондаренко Дарина, Шестакова Анастасія — у межах вивчення навчальної дисципліни «Інноваційні технології в дошкільній освіті» (викладачка: кандидатка педагогічних наук, доцентка Софія Довбня) здійснили відвідування закладу дошкільної освіти, що працює за методикою Марії Монтессорі - Montessori School за адресою вулиця Тростянецька, 49 🤗


Зайшовши на територію ЗДО, одразу відчулась приємна атмосфера. Кожен простір організований так, щоб дитина почувалась вільно, але при цьому розвивалась її самостійність. Кожна зона продумана до дрібниць і відповідає принципам Монтессорі.

Ми мали змогу познайомитись із власницею закладу. Видно, що вона розуміє, як важливо надавати дітям особистий простір і не примушувати їх до навчання, а натомість створювати умови для природного розвитку й пізнання.

Похід до цього ЗДО дав мені наочне розуміння, як працює справжня Монтессорі-система у реальному освітньому процесі.

 

📸 На світлинах зображені дидактичні матеріали, що є невід’ємною частиною Монтессорі-середовища. Вони розміщені на відкритих поличках, доступних для дітей, що сприяє розвитку самостійності та вільного вибору. У цьому просторі діти можуть самостійно обирати будь-яку роботу, яка їм цікава, і виконувати її стільки часу, скільки потрібно — допоки не завершать. Матеріали виготовлені з натурального дерева, мають чітко визначену мету та стимулюють сенсорний, логічний і моторний розвиток. Особливе враження справляє продумане розташування: кожен предмет має своє місце, що формує у дітей почуття порядку та відповідальності. Такий підхід допомагає дитині зосередитися, навчатися у власному темпі та природно розвиватися.

 

Відгук студ Монтессорі Скул 2.1

 

Сторінка 1 із 100