Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Наукова робота викладачів кафедри ДО На секційному засіданні «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» (15.09.23)

На секційному засіданні «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» (15.09.23)

 

🤓👥🎓 1️⃣5️⃣ вересня відбулося секційне засідання «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації».

 

 

🎙👩‍💼 Учасників та гостей секційного засідання привітала завідувачка кафедри дошкільної освіти, модератор заходу, д.п.н., проф. Ганна Цвєткова, яка представила співорганізаторів конференції – професорсько-викладацький склад кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, які попри тяжкі і стресові умови військового стану саморозвиваються та самовдосконалюються.
🎓 Із насиченою освітньою діяльністю колективу кафедри дошкільної освіти познайомила у своєму виступі на тему: «Ціннісні детермінанти професійної підготовки педагогів» проф. Ганна Георгіївна, яка презентувала аксіологічний аспект професійної підготовки та підвищення кваліфікації педагогів спеціальності «Дошкільна освіта», суб’єктивацію педагогічних цінностей через створення креативно-розвивального освітнього простору ЗВО; креативну педагогіку вищої школи; орієнтацію на потреби, мотиви студента; насиченість змісту дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта» концепціями професійного самовдосконалення; інтерактивне навчання; залучення до творчої взаємодії здобувачів з дітьми дошкільного віку, батьками, вихователями; ініціацію самореалізації майбутнього фахівця).
🎓 Комунікативний аспект професійної діяльності працівника закладу дошкільної освіти через власний професійно-педагогічний досвід розкрила д.п.н., проф. Лілія Барановська.
🎓 Головний науковий співробітник відділу роботи з обдарованою молоддю Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», д.ф.н. проф. Тетяна Шарова ознайомила присутніх із онлайн-платформою Mr.Leader day: підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти.
🎓 Із напрацьованим ефективним практико-орієнтованим кейсом траєкторії управлінської діяльності майбутніх керівників (директорів) закладу дошкільної освіти через дисципліни «Управління в системі дошкільної освіти», «Проектування та методичний супровід освітнього процесу в ЗДО», практики для здобувачів другого(магістерського) рівня вищої дошкільної освіти поділилися к.п.н.,доц.Софія Довбня та к.п.н.,доц.Раїса Шулигіна.
🎓 На підготовці майбутніх вихователів до виховання ініціативності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО, зокрема у сюжетно-рольовій грі, наголосила доц. Агіляр Туклер Вікторія Вільямівна.
🎓 Технологію організації емоційно-підтримуючої комунікації вихователя з дітьми із родин учасників бойових дій та впо, компонентами якої є ефективне слухання, мовленнєві висловлювання та контакт через оптико-кінестичні засоби презентувала к.п.н., ст.викл. Віра Корх.
🎓 На трансформацію змісту професійної підготовки майбутніх вихователів ЗДО до фізкультурно-оздоровчої діяльності в умовах сучасних викликів звернула увагу к.п.н., доц. Наталія Левінець. Для педагогів у своєму виступі Наталія Валентинівна поділилася цікавими практичними рекомендаціями (діями, що матимуть позитивний ефект) у фізкультурно-оздоровчій діяльності з дітьми дошкільного віку.
🎓 Ст.викл. Катерина Поліщук зупинилася на організаційних особливостях функціонування Освітнього хабу як практико-орієнтованої форми підготовки студентів спеціальності «Дошкільна освіта» до професійної діяльності. Позитивні відгуки дітей старшого дошкільного віку та батьків свідчить про ефективність Освітнього хабу.
🎓 За темою виступу: «Майбутнім вихователям про виховання емпатії та ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку» к.п.н., доц.Ірина Товкач окреслила, що формувати емпатії починається з прояву любові батьками до своєї дитини від її народження. Залежно від змісту ціннісних орієнтацій у дитини дошкільного віку, поруч з цінностями блага повинні бути сформовані цінності-регламенти (співпереживання, самостійність, допитливість, цілеспрямованість, упевненість, сміливість, наполегливість).


💐🙏🇺🇦 Сердечно вдячні за змістовний та цікавий науковий діалог усім учасникам секційного засідання! Ви мотивуєте й надихаєте, збагачуєте й відкриваєте нові обрії наукових досліджень у контексті професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі!