Наукова школа "Соціально-педагогічні засади виховання і навчання особистості в сучасних умовах" (В.І.Тернопільська)
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
(наукова школа)
Рік заснування наукової школи: 2008
Керівник наукової школи: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії і технології соціальної роботи.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ НАУКОВОГО ПОШУКУ: соціально-педагогічні умови реалізації компетентнісної парадигми освіти у ВНЗ; науково-методичні основи розробки і впровадження інтерактивних технологій у навчально-виховний процес освітніх закладів; технологічні засади морально-духовного виховання школярів і студентської молоді.
КАНДИДАТИ НАУК, ЯКІ ЗАХИСТИЛИ ДИСЕРТАЦІЙНІ РОБОТИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА Тернопільської В.І.
1. Додурич С. М. Формування патріотичних цінностей у студентів коледжів засобами краєзнавчо-пошукової діяльності: Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 / Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2010.
2. Малинівська Л. І. Формування відповідального ставлення до природи в учнів 5-9 класів сільської школи у процесі позакласної виховної роботи, спеціальність: Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 / Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2011.
3. Свириденко І.М. Педагогічні умови виховання вірності в особистісних взаєминах студентів вищих навчальних закладів, спеціальність: Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2012.
4. Дерев’янко О.В. Формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін: Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 /Житомирський державний університет імені І.Франка, 2012.
5. Лю Сінтінь Формування естетичної культури майбутніх хореографів у позаудиторній діяльності університету:Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 /Міжрегіональна академія управління персоналом), 2017.
6. Пєчка Л. Є. Формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії дошкільного закладу і початкової школи:Дис. канд.пед.наук: 13.00.07 /Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018.
7. Лаппо В. В. Теоретико-методичні засади формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу :Дис. докт.пед.наук: 13.00.07 /спеціальність Інститут проблем виховання АПН України).
КАНДИДАТСЬКІ ТА ДОКТОРСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА Тернопільської В.І.
ДОКТОРСЬКІ ДИСЕРТАЦІЇ:
- Федорова М. А. Теоретико-методичні засади виховання моральних цінностей у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
- Ковалинська І. В. Тенденції розвитку мультикультурної освіти вчителів у західноєвропейських країнах, спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
КАНДИДАТСЬКІ ДИСЕРТАЦІЇ:
1. Андрущенко І. С. Формування технічної компетентності майбутніх офіцерів радіоелектронного профілю у процесі професійної підготовки, спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
2. Тимчук Т. В. Педагогічні умови гуманізації взаємин студентської молоді у вищому навчальному закладі, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
3. Шпаківська О. В. Формування колективу студентів вищого навчального закладу засобами самоврядування, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
4. Пономарьова О. Ю. Виховання толерантності старшокласників засобами самоврядування, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
5. Литвиненко О. Г. Формування соціальної активності молодших школярів у позаурочній виховній діяльності, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
6. Чижова Н. В.Формування особистісної мобільності студентів вищих технічних навчальних закладів, спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.
7. Бровко К. А. Педагогічні умови виховання толерантності в особистісних взаєминах студентів вищих навчальних закладів, спеціальність13.00.07 – теорія і методика виховання.