Ви тут:  Головна Аспірантові Наукове середовище Наукова школа «Педагогічні засади та закономірності  технологізації соціально-виховної роботи» (Р.Х.Вайнола)

Наукова школа «Педагогічні засади та закономірності  технологізації соціально-виховної роботи» (Р.Х.Вайнола)

Педагогічні засади та закономірності  технологізації соціально-виховної роботи

(наукова школа)

 

Рік заснування наукової школи : 2005

 

Керівник наукової школи: Вайнола Ренате Хейкіївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки факультету соціально-економічної освіти.

 

Коло наукових інтересів: теорія та методика виховної роботи, соціальна педагогіка, теорія і методика професійної освіти.

Кандидатська дисертація: Формування творчої особистості школяра в системі виховної роботи: дис. …канд. пед. наук; спеціальність 13.00.01 – теорія та історія педагогіки; науковий керівник професор Сисоєва світлана Олександрівна ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ, 1998. – 222 с.

 

Докторська дисертація: Педагогічні засади особистісного розвитку майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки : дис. ... докт. пед. наук ; спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; наук. консультант С.О.Сисоєва; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 386 с.

 

Вайнола Р.Х. є заступником голови спеціалізованої вченої ради К.26.053.09 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова; членом спеціалізованої вченої ради К 26.133.01 у Київському університеті імені Бориса Грінченка; член редакційної колегії видання «Науковий журнал Хортицької національної академії. Scientific Journal of Khortytsia National Academy» (Серія: Педагогіка. Соціальна робота) м.Запоріжжя, член редакційної колегії збірнику наукових праць «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді» Інституту проблем виховання НАПН України.

 

Професор Р.Х.Вайнола брала участь у розробленні освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів «Соціальна педагогіка» та «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю».

 

За науковим керівництвом доктора педагогічних наук, професора Р.Х.Вайноли захистили дисертації:

  1. Малков Д.Ю. Соціалізація підлітків в клубних об'єднаннях за місцем проживання. – Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2005.
  2. Нарійчук М. Д. Соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища у позанавчальній діяльності. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2006.
  3. Хлєстова С. С. Формування деонтологічної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі соціально-виховної роботи. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. − Київ, 2011.
  4. Гевчук Н. С. Виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, 2012.
  5. Осьмак Т.В. Формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва народів світу. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, 2012.
  6. Чернишенко О.І. Організаційно-методичні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціокультурної діяльності зі старшокласниками. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2013.
  7. Неїжпапа Л.С. Професійне самовизначення майбутніх соціальних педагогів в системі навчально-виховної роботи університету. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, 2013.
  8. Красницька О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2015.
  9. Кулінченко О.С. Формування соціальної активності студентів в умовах діяльності органів самоврядування вищого навчального закладу. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2015.
  10. Пидюра І.П. Педагогічне забезпечення ресоціалізації вихованців Центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2017.
  11. Чжан Сяосін. Виховання етнічної толерантності студентів засобами діяльності музичного клубу. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2018.
  12. Бованенко О.О. Формування художньо-естетичної культури студентів педагогічних університетів у процесі декоративно-прикладної діяльності. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2018.
  13. Тріфаніна Л. С. Формування інформаційної культури молодших підлітків в умовах загальноосвітнього закладу. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2018.
  14. Рудкевич Н. І. Етнокультурна соцiалiзацiя студентiв в освiтньому середовищi вищого навчального закладу. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2019.
  15. Розвадовська Т. В. Формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 освітні, педагогічні науки – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова МОН України, Київ, 2021.

 

Під керівництвом доктора педагогічних наук, професора Р.Х.Вайноли здійснюють наукові дослідження:

  1. Сі Цзечень (КНР) Тема дисертаційного дослідження: «Формування соціальної відповідальності студентів засобами проектних технологій» (НПУ імені М.П. Драгоманова).
  2. Кос О.І. Тема дисертаційного дослідження: «Виховання гуманістичних цінностей студентів у поза аудиторній волонтерській діяльності» (НПУ імені М.П. Драгоманова).
  3. Мельнічук В.О. Тема дисертаційного дослідження: Соціальна профілактика залучення підлітків до комерційного сексу (Київський університет імені Бориса Грінченка).

 

школа Цвєткова