Переваги й недоліки технологій в освіті: погляди Чехії та України
У межах реалізації проєкту «Модернізація освітніх курсів цифровими ресурсами в підготовці майбутніх педагогів» викладачі Педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова 9 листопада 2021 р. взяли участь в онлайн-воркшопі «Переваги і недоліки технологій в освіті».
Проєктна пропозиція «Розвиток трансверсальних компетентностей в освіті» в рамках програми Еразмус+
У зв'язку з оголошеним наприкінці листопада конкурсом в рамках програми Еразмус+ українські проєктні команди з НПУ імені М.П. Драгоманова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», ТНПУ імені В.Гнатюка, СДПУ імені А.С.Макаренка, ПНПУ ім. К.Д. Ушинського 6 грудня 2021 року на координаційній зустрічі обговорювали низку питань щодо підготовки проєктної пропозиції «Розвиток трансверсальних компетентностей в освіті».
Вступ до магістратури 🎓 2022: як успішно скласти ЄВІ з англійської 🧐
Якщо Ви закінчуєте бакалаврат, чи вже маєте диплом бакалавра, але хочете продовжити свої студентські роки та отримати ступінь магістра, Ви можете реалізувати це своє бажання, вступивши до магістратури Педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова!
Пропонуємо обрати одну з таких спеціальностей: «Початкова освіта», «Практична психологія», «Дошкільна освіта», «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація».
Співпраця викладачів кафедри педагогіки і методики початкового навчання з МОН України та фондом Lego Foundation
З 8 грудня 2021 р. розпочинається тренінг для викладачів закладів вищої освіти в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють фахову підготовку за спеціальністю 013 Початкова освіта, що стало можливим завдяки співпраці Міністерства освіти і науки України з Фондом LEGO Foundation та Педагогічним факультетом НПУ ім. М. Драгоманова. Метою такої взаємодії є забезпечення сталих, стійких і тривалих змін в освіті та надання можливості нашому педагогічному університету бути драйвером сучасних освітніх трансформацій.
Підсумки онлайн-воркшопу «Принципи дистанційного навчання» від Університету Масарика (Чехія)
Тенденції глобалізації рухають нас у напрямку пошуку нових шляхів створення колаборації між закладами вищої освіти різних країн. Прикладом такої співпраці можна вважати проєкт «Модернізація освітніх курсів цифровими ресурсами в підготовці майбутніх педагогів», що реалізується у межах індивідуального гранту в сфері освіти Програмою House of Europe. Експертом проєкту виступає Маркета Кошаткова, викладач Університету Масарика, Чехія. Організатором є Оксана Ступак, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені Драгоманова.