Мобільність і доступність освіти ХХІ століття засобами цифрової трансформації
Факультет педагогіки і психології прагне бути у фарватері підготовки майбутніх педагогів–початківців. Утілюючи стратегічні завдання розвитку університету та факультету щодо діджиталізації освітнього процесу, розробки інноваційного навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців у галузі початкової освіти, за ініціативи завідувача кафедри педагогіки і методики початкового навчання професора Шапошнікової Ірини Миколаївни 12 лютого 2020 року було проведено тренінг для викладачів «G Suite for Education у закладах вищої освіти: інструменти для створення демократичного освітнього середовища».
Участь Факультету педагогіки і психології у розробці стандарту загальної середньої освіти НУШ та професійного стандарту вчителя
Під егідою Міністерства освіти та науки України та міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформ української школи» відбулася чергова зустріч робочих груп розробників державного стандарту загальної середньої освіти для 6-9 класів Нової української школи та професійних стандартів учителів початкової та середньої школи.
На Факультеті педагогіки і психології вміють створити справжню казкову атмосферу!
Творчість, фантазію, мистецтво слова продемонстрували магістранти ІІ-го курсу Факультету педагогіки і психології заочної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта» на заліковому бінарному занятті з навчальних дисциплін «Педагогічна філософія дитинства» (викладач – доцент Раїса Шулигіна) і «Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку» (викладач – доцент Софія Довбня) 13 лютого 2020 року.
Особисті досягнення, результати навчання, перспективи наукової діяльності!
На Факультеті педагогіки і психології відбувся І тур Всеукраїнської студентської олімпіади, у якій щороку беруть участь студенти-магістри спеціальності «Дошкільна освіта».
Виконуючи завдання олімпіади, здобувачі освіти повинні були не лише продемонструвати свої набуті за роки навчання знання, але й проявити індивідуальність та неповторність у викладі матеріалу, креативність і здатність бачити перспективи розвитку дошкільної галузі у майбутньому.