ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
З нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова запрошуємо до участі в Міжнародній науково-практичній конференції «ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: ВІД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (ВІТЧИЗНЯНИЙ І СВІТОВИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ)», яка відбудеться 20 березня 2024 року в УДУ імені Михайла Драгоманова на Педагогічному факультеті, кафедрі дошкільної освіти (м. Київ, вул. Пирогова, 9).
Студенти Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова вітають із Міжнародним днем рідної мови і закликають усіх громадян України завжди розмовляти виключно українською!
Адже рідна мова – це душа народу, у ній закладена історія, традиції й досвід попередніх поколінь. Рідна мова слугує основою духовності народу, втілює його історичний досвід, культурні традиції та прагнення. Вона виконує важливу місію у зміцненні культурних зв'язків, розвитку освіти та науки, а також у забезпеченні міжкультурного діалогу та взаємопорозуміння на міжнародному рівні.
З 29 січня по 3 лютого 2024 у Вашингтоні пройшов Третій щорічний український тиждень, який організовується відразу після Національного молитовного сніданку в Америці. Українська делегація була представлена народними депутатами, урядовцями, представниками Церков, капеланів, поранених військових, дітей, які були визволені з російського полону.
20 лютого 2024 року Україна відзначає десяту річницю подій, які назавжди вписалися у сучасну історію нашої держави як символ нескореності, боротьби за свободу та демократію. Сьогодні ми віддаємо шану пам'яті Героїв Небесної Сотні – героїв Революції Гідності, які пожертвували своїм життям заради майбутнього України під час подій 18–21 лютого 2014 року.
Детальніше: Десяті роковини вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні : Пам'ять, що об'єднує
19 лютого 2024 року на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова відбулась двостороння зустріч керівництва факультету з представником Громадської організації «Освіта 360», координатором проєкту «MentorMe» Владиславом Штегельськиим. У ході візиту було обговорено можливі напрями співпраці, майбутні спільні проєкти й шляхи вдосконалення підготовки майбутніх вчителів через розширення практичної складової та запровадження системи менторства як ключового елементу педагогічної практики.