Щиро вітаємо завідувача кафедри педагогіки і методики початкового навчання професора Шапошнікову Ірину Миколаївну з міністерською подякою за вагомий внесок у розвиток сфери освіти і науки в Україні, високий професіоналізм, ефективне сприяння формуванню та забезпеченню реалізації державної політики.
Відзначено почесною грамотою від ректора університету академіка НАПН України В. П. Андрущенка доцента кафедри педагогіки і методики початкового навчання, кандидата педагогічних наук Васютіну Тетяну Миколаївну за підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2018/2019 н.р. (студ. Тимошенко Ганна), який проводився під егідою Міністерства освіти і науки України.
23-26 вересня 2019 р. в м. Києві під егідою Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії проводився інтенсивний тренінг «Педагогіка початкової школи: фінський досвід» організований проектом «Фінська підтримка реформи української школи».
Успішно пройшли тренінг завідувач кафедри педагогіки і методики початкового навчання кандидат педагогічних наук, професор Шапошнікова Ірина Миколаївна та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри Телецька Людмила Іванівна.
14 вересня 2019 р. кафедра педагогіки і методики початкового навчання представляла наш університет на І інноваційному освітньому форумі «GRANI. Місія вчителя сучасності. Vol.2020», який відбувся на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка.
Міжнародний відділ інформує:
19 вересня 2019 р. 16:00-17:00
Міжнародні програми мобільності для студентів (детальніше)
Учасники:
- Навчально-практичний центр психологічних інновацій ІСПП НАПН України
- Рада молодих вчених Інституту соціальної та політичної психології
- Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
- Лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України
12 вересня 2019 року на факультеті педагогіки і психології відбулася заключна конференція зі студентами 3 курсу за підсумками проведення пропедевтичної практики «Перші дні дитини в школі». Такий вид практики було вперше запроваджено саме за ініціативи викладачів кафедри педагогіки і методики початкового навчання.
Детальніше: Перші дні дитини в школі – педагогічна практика майбутніх вчителів початкової школи