Ви тут:  Головна Події Відкрита лекція професора Цвєткової Г.Г.

Відкрита лекція професора Цвєткової Г.Г.

Відкрите заняття Цвєткова 0

   Нещодавно на факультеті педагогіки і психології відбулася відкрита лекція завідувача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості, доктора педагогічних наук, професора Цвєткової Ганни Георгіївни з магістрантами першого року навчання спеціальності «Дошкільна освіта».

   Зовсім в нетрадиційний спосіб була відтворена тема «Студентство як соціальна група» в межах навчальної дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін». Її актуальність і своєчасність є незаперечною, оскільки інтегрує необхідні для майбутнього педагога знання з різних суміжних наук.
  Традиційний процес викладання вказаного курсу пішов у забуття, а використані Г.Г.Цвєтковою методи інтерактивного навчання і прийоми роботи зі студентською аудиторією гідні європейського рівня майстерності. Це мозковий штурм, постановка проблемних питань, банк ідей, технології брейнстормінгу, техніки «навчання шляхом залучення», «активний полілог», «коло думок», метод-прес, мультимедійний пул викладання та ін.

Відкрите заняття Цвєткова 1

  Вільне володіння навчальним матеріалом, цитування ідей і думок видатних вчених, активне використання невербальних засобів комунікації посилювали компетентнісну основу змісту лекції.
  Ганна Георгіївна постійно спонукала студентів до творчого пошуку, реалізації власної світоглядної позиції, наукового підходу до розв'язання суперечливих і, водночас, важливих питань лекції, які включали предметно-професійний та соціальний контексти майбутньої професії. Вона стала фасилітатором, яка забезпечувала успішну групову комунікацію під час навчально-пізнавальної діяльності студентів. Доречною та не менш ефективною була інтерактивна мультимедійна презентація основних питань лекції, що демонструвалася за допомогою проектора і стала ще одним джерелом інформації.
  Ганні Георгіївні вдалося створити неймовірну атмосферу психологічного комфорту, залучити УСІХ присутніх до дієвого співробітництва та виконання творчих завдань на відкритому лекційному занятті. Мету – досягнуто, завдання – виконано. А на завершення – рефлексія!

Відкрите заняття Цвєткова 2 Відкрите заняття Цвєткова 3

  Дякуємо Ганні Георгіївні за унікальну можливість ознайомитися з віртуозною роботою сучасного професора педагогічного університету!