Ви тут:  Головна Події Вебінар зі стейкхолдерами "Вихователь ХХІ століття: освітня діяльність у період воєнного стану"

Вебінар зі стейкхолдерами "Вихователь ХХІ століття: освітня діяльність у період воєнного стану"

Україна надихнула весь світ. Ми живемо в епоху україноцентризму!

Дж. Байден

Війна перевернула світ. Як вважає Георгій Філіпчук: «Війна остаточно показала, хто є хто, які цінності сприймає цивілізація і хто насправді їх здатен захистити. Наше завдання – наповнювати та збагачувати цю ідею, яка стала універсальною в глобальному світі. Чинити так, як це роблять наші героїчні Воїни, Добровольці, що зуміли наповнити величезною морально-етичною енергією священне гасло "Слава Україні!"».

 

вебінар до 28.04.22 2

 

За цих умов обмін досвідом та науковими надбаннями мають непересічне значення для врівноваження психо-емоційного стану педагогів і пошуку шляхів вирішення актуальних проблем дошкільної освіти. Педагогічний факультет, кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти продовжує ефективно співпрацювати зі своїми стейкхолдерами. Організатором вебінару, який відбувся 28 квітня, стала доцент кафедри Войтюк Ірина Вікторівна, яка своєю енергією та активністю надихає колег і педагогів. Викладачі кафедри педагогіки і психології  дошкільної освіти педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (організатор – доц. Войтюк І.В.; спікери: зав.каф.  проф. Цвєткова Г.Г., доц. Ступак О.Ю., доц. Довбня С.О., асист. Шелепко Г.В., викл. Савлук Г.І.). провели для педагогів Першотравенського закладу дошкільної освіти «Мрія» Баранівської міської ради (директор ЗДО – Мельник О.С.) креативну зустріч.

 

У рамках зустрічі професором Цвєтковою Ганною Георгіївною презентована тема «Як вихователю подолати стреси та спілкуватися з дітьми в умовах війни», за якою спікером продемонстровані практичні поради та корисні техніки для психо-емоційної підтримки педагогів у стресі, запропонована ізраїльська терапія ДДДПП для дітей, які пережили сильну стресову подію. «Для того, щоб ефективно працювати з дітьми й зберігати себе від усіх стресових ситуацій, необхідно обов’язково берегти свою «внутрішню дитину», свій внутрішній потенціал, працювати над собою. Якщо ми заспокоїли себе, привели себе в нормальний стан, ми ефективно співпрацюємо з дітьми»  ̶ ‌ стверджує Ганна Георгіївна. «Родзинкою» виступу Цвєткової Г.Г. став майстер-клас релаксаційних ігор-вправ «фортепіано», «ваза», «сова», «королева», «шейк радості», що об’єднав всіх учасників, створив позитивний настрій та приніс задоволення.

 

вебінар до 28.04.22 2

 

У свою чергу доцент Ступак Оксана Юріївна звернула увагу присутніх на використання корисних ресурсів для створення online вікторин для дітей старшого дошкільного віку, як-то: Wordwall та LearningApps.org. Оксана Юріївна продемонструвала, що створювати вікторини, кросворди та інші інтерактивні ігрові вправи на цих сервісах легко, достатньо обрати потрібний шаблон для вправи і додати вміст (текст, зображення, посилання, відео тощо), або використати вже готові вправи. Відповідно до освітніх цілей на сервісі LearningApps.org можна ще й обрати рівень складності вправ (від дошкільної до післядипломної освіти).

 

Спікер доцент Довбня Софія Олегівна глибоко розкрила тему «Інноваційні ЕКО-технології як основа формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку». У межах проблеми Софія Олегівна проаналізувала зміст і завдання освітнього напряму Базового компоненту дошкільної освіти «Дитина в природному довкіллі»; описала сучасні підходи щодо організації форм активності дітей у природничо-інтегрованому середовищі закладу дошкільної освіти; змоделювала природничо-розвивальне середовище формування природничо-екологічної компетентності у дітей, куди ввійшли екологічна стежина, екологічна кімната, мінімузей природи, дослідницька лабораторія, метеомайданчик; надала поради щодо участі батьків у розвитку природничо-екологічної компетентності дитини.

 

У завершальному виступі асистент Шелепко Галина Володимирівна показала учасникам вебінару можливу модель створення казкового світу ландшафтного дизайну в закладі дошкільної освіти на прикладі японської садово-паркової культури та особливостей виховання дітей «країни вранішнього сонця».

 

Доброзичливу атмосферу спілкування та позитивний настрій гарантували організатори, спікери та учасники заходу.

 

Щиро дякуємо за участь й плекаємо надію на подальшу тісну співпрацю.