Співпраця закладу дошкільної освіти і сім’ї з питань валеологічного виховання дошкільників
15 листопада 2018 року відбулося відкрите заняття з дисципліни «Валеологічна освіта дітей дошкільного віку» на тему «Співпраця закладу дошкільної освіти і сім'ї з питань валеологічного виховання дошкільників» із студентами IV курсу денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта» (401, 403 групи). Заняття організувала й провела старший викладач кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології Пєчка Лариса Євгенівна.
Заняття було проведено на високому науково-методичному рівні. На занятті реалізовано такі принципи навчання, як проблемність, наочність, врахування індивідуальних особливостей; творчо використано міжпредметні зв'язки. Викладач у процесі заняття узагальнювала та поглиблювала знання студентів щодо співпраці закладу дошкільної освіти та сім'ї з питань валеологічного виховання дошкільників, враховуючи всі компоненти здоров'я: фізичний, психічний, соціальний. Лариса Євгенівна впроваджувала інноваційні форми й методи роботи (кейс-метод, розв'язання проблемних ситуацій, робота в творчих групах, аукціон педагогічних проектів, тренінг, застосування відеозаписів із залученням дітей дошкільного віку, батьків) з метою формування життєвої, професійної, валеологічної компетентності студентів щодо використання здоров'язбережувальних технологій у роботі з дітьми.
На занятті було цікаво проведено мотивацію навчальної діяльності – тестові завдання із взаємоперевіркою, доречно використано народну творчість: прислів'я, приказки; підготовлено фізкультурно-оздоровче обладнання, демонстраційний матеріал. Студенти були активними, творчими, виявляли зацікавлення темою вивчення. Захищаючи свої проекти, студенти демонстрували плакати, фітомішечки, медальйони, доріжки здоров'я, різні методи масажу тощо. Кожний студент був особливий. Студент з Китаю підготував, продемонстрував і прокоментував чайну церемонію. Бай Цзішен захоплююче розповів легенду, підкреслив цілющі властивості чаю для зміцнення й збереження здоров'я, особливості його вживання дошкільниками. Присутні змогли спробувати й оцінити заварений чай, традиційно з любов'ю, Цзішеном.
Заняття пройшло у невимушеній обстановці, в атмосфері здоров'ятворення, співпраці та позитивних емоцій.