🎓 Школа як територія довіри – нова освітня парадигма для післявоєнної України
«Учитель – не лише викладач, а фасилітатор зцілення, людина, яка щодня дарує дітям відчуття: ти не один. Сьогодні педагог – це той, хто підтримує, хто бачить за мовчанням», – пише Олена Матвієнко, професорка УДУ імені Михайла Драгоманова, у колонці на Освіта.UA про головну місію учителя і школи після війни.
🔹 У 2024 році на Педагогічному факультеті стартував новий курс «Проєктування та реалізація безпечного освітнього середовища в початковій школі».
🔹 Курс створено в межах міжнародного проєкту «EU4Youth – Постконфліктна освіта та педагогіка з урахуванням травми», що реалізується за підтримки Європейського Союзу та МЗС Литви в партнерстві з Університетом Вітаутаса Великого (Каунас, Литва).
Мета – навчити майбутніх педагогів створювати простір, у якому дитина почуватиметься в безпеці, а вчитель – матиме ресурси для підтримки.
🕊 Повний текст – osvita.ua/blogs/95053/