Шевченківські дні на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова
У рамках проведення Шевченківських днів на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова студенти і викладачі долучилися до відзначення 210-річчя від дня народження видатного українського поета, художника Тараса Григоровича Шевченка та відвідали гостьову лекцію «Чи можливі відкриття у шевченкознавстві?» доктора філологічних наук, заступника директора з наукової роботи, завідувача відділу шевченкознавства Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України, лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки – Олександра Вікторовича Бороня.
На зустрічі всі охочі мали змогу комплексно нагадати собі життєпис та важливі віхи творчості Великого Кобзаря. Лектор Олександр Боронь повідав аудиторії про цікаві та суперечливі моменти біографії поета, містифікації, які він сам, спеціально, чи випадково створював, початки творення міфології довкола постаті Кобзаря та складні моменти інтерпретацій творчості митця.
Нова інформацію про життя та творчість Шевченка сприятиме зміцненню розуміння внеску поета і митця в українську культуру та історію. Представлення нових досліджень та ідей стимулюватиме подальші наукові пошуки в галузі шевченкознавства, відкриваючи нові напрямки для дослідників. Висвітлення менш відомих аспектів творчості та біографії Тараса Григоровича мотивуватиме учасників до самостійного вивчення шевченкового спадку та його впливу на українську культуру.
Олександр Боронь подарував кафедрі української й іноземних мов та методик викладання в початковій та дошкільній освіті Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова свої монографії, в яких розкриваються менш відомі аспекти творчості Шевченка. Студенти мають чудову можливість самостійно вивчати матеріал та шукати відповіді на питання, які виникли під час лекції.
Вдячні лекторові та організаторам культурно-просвітницького заходу за залучення до цікавої дискусії, що є важливим кроком у популяризації наукових знань, вихованні поваги до національної спадщини та стимулюванні розвитку критичного мислення нашої студентської молоді.