Секційне онлайн-засідання «Національна педагогічна традиція та європейські освітні цінності: факти тотожності» в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору»
22 жовтня 2021 р. кафедрою педагогіки педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору», м. Київ, 21–22 жовтня 2021 року (імплементація проєкту напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT, за підтримки Національного Еразмус+ офісу в Україні (Проєкт ЄС))...
...було проведено секційне онлайн-засідання «Національна педагогічна традиція та європейські освітні цінності: факти тотожності» (керівник секції – доктор педагогічних наук, професор Наталія Дем’яненко, модератор – кандидат педагогічних наук, доцент Валентина Саюк).
Серед 76-ти зареєстрованих учасників секційного засідання – викладачі-науковці й студенти бакалавріату «Педагогіка дозвілля. Івент-освіта», магістерських освітніх програм «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг», «Андрагогіка. Освіта дорослих», «Педагогічне дорадництво» та ін. Робота секції викликала широкий інтерес. Науковим загалом обговорено питання ретроспективи і сучасних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні і світі, формування нових освітньо-парадигмальних напрямів постіндустріального суспільства, проєктивні моделі й технології професійної підготовки фахівців у відкритому освітньому середовищі вищої школи.
Викладачі і студенти кафедри педагогіки виступили з доповідями і повідомленнями: Наталія Дем’яненко «Університет України: минуле і майбутнє у європейському освітньому вимірі», Анатолій Булда «Євроінтеграція вищої освіти як стратегічний напрям розвитку освітнього простору в Україні», Наталія Висідалко «Емоційний інтелект у професійній діяльності викладача», Ірина Дубровіна «Гібридні культурно-освітні проєкти дозвілля в українському івент-просторі», Любов Іванова «Особливості використання ідеї гейміфікації в освіті, Ірина Кравченко «Взаємодія “школа – педагогічний заклад освіти”: актуалізація історичного досвіду», Ольга Купрєєва «Ціннісні аспекти самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі», Олександра Питлюк-Смеречинська «Психолого-педагогічні компоненти професійної готовності викладача вищої школи», Вікторія Смікал «Культурологічний підхід у парадигмі сучасної системи освіти», Оксана Тепла «Вітчизняне та зарубіжне дозвіллєзнавство як провідний напрям підготовки майбутніх івент-педагогів» та ін.