6 квітня 2017 р. в рамках тижня студентської науки магістри, спеціалісти та студенти бакалаврату спеціальності «Дошкільна освіта» мали можливість показати себе на секційних виступах "ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ" та "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ ДОШКІЛЬНИКА", керівниками яких були докт. пед. наук, доцент Цвєткова Г.Г., канд. пед. наук, доцент Довбня С.О., канд. псих. наук, доцент Гальченко В.М., канд. пед. наук, доцент Шулигіна Р.А. Для когось це був дебют, для когось, чергова звітна конференція. Однак, всі присутні отримали масу задоволення та переконались в тому, що наші студенти працюють над широкомаштабними та актуальними проблемами в дошкільній освіті.
Детальніше: Студенти бакалаврату спеціальності «Дошкільна освіта».
"В рамках Тижня студентської науки 5 квітня 2017 року відбулося секційне засідання з проблем початкової освіти та підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. Доповіді студентів продемонстрували їх готовність здійснювати наукові розвідки, глибину та грунтовність досліджень"
Детальніше: Cекційне засідання з проблем початкової освіти...
5 квітня 2017 р. знову коридором спеціальності «Дошкільна освіта» факультету педагогіки і психології розносився приємний запах воску та чулися особливі розповіді про майстерність. І це не випадково, адже сьогодні відбувся 2 етап майстер-класу"Писанкарство: традиції і сучасність", який вкотре провела старший викладача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості Нападій Н.В.
31 березня відбулася звітна конференція студентів 2 курсу щодо проходження психодіагностичної практики. Студенти мали змогу обговорити процес проходження практики, поділитися своїми враженнями, висловити побажання.
30 березня відбулася IV Міжнародна науково-практична конференція кафедри філософської антропології НПУ імені М. П. Драгоманова «ОСОБИСТІСТЬ, СТАТЬ, СІМ’Я: ВИКЛИКИ ТА ВІДПОВІДІ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ, ПСИХОАНАЛІЗУ І АРТ-ТЕРАПІЇ (підхід філософської антропології як метаантропології).