Ви тут:  Головна Події Підготовка вчителів нового покоління: роль менторства у формуванні професійних компетентностей

Підготовка вчителів нового покоління: роль менторства у формуванні професійних компетентностей


19 лютого 2024 року на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова відбулась двостороння зустріч керівництва факультету з представником Громадської організації «Освіта 360», координатором проєкту «MentorMe» Владиславом Штегельськиим. У ході візиту було обговорено можливі напрями співпраці, майбутні спільні проєкти й шляхи вдосконалення підготовки майбутніх вчителів через розширення практичної складової та запровадження системи менторства як ключового елементу педагогічної практики.

 

Результатом плідної комунікації стало підписання Меморандуму про співпрацю Громадської організації «Українська асоціація педагогів і психологів початкової, дошкільної та позашкільної освіти» (в особі Голови Організації Олефіренка Тараса Олексійовича) із Громадською організацією «Освіта 360» (в особі Голови Організації Семки Ростислава В’ячеславовича).

 

Меморандум ГО Освіта 360 19.02.24

 

Власне саме студенти спеціальності «Початкова освіта», майбутні вчителі початкової школи (завідувачка кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки професор Олена Валеріївна Матвієнко), опановуватимуть нову еру менторства на шляху до практичної майстерності відповідно до Меморандуму, укладеного між УДУ імені Михайла Драгоманова (в особі ректора академіка Андрущенка Віктора Петровича) та Громадською організацією «Освіта 360» (в особі Голови Організації Семки Ростислава В’ячеславовича).

 

Декан факультету професор Тарас Олексійович Олефіренко в ході зустрічі зазначив, що сучасні здобувачі педагогічної вищої освіти прагнуть мати більше можливостей для особистого та професійного зростання, намагаються розвиватися як майбутні вчителі без відриву від навчання. Отже, навіть в умовах викликів і труднощів, маємо створювати сприятливі умови, аби допомогти нашій студентській молоді отримати у ході проходження практики достатню мотивацію та навички, необхідні для майбутнього, таким чином полегшити майбутнім вчителям входження у професію і стати частиною освітянської спільноти ще під час навчання в університеті.

 

Меморандум ГО Освіта 360 19.02.24