Підготовка вчителів до реалізації концепції «Нова українська школа»
Як відомо, реформування освіти за «Новою українською школою» передбачає, передусім, суттєві зміни у початковій освіті, згідно з якими провідною стратегією є орієнтування змісту освіти на формування в учнів компетентностей для життя, створення умов для якісної освіти, для успішної самореалізації в суспільстві. Це, в свою чергу, вимагає перепідготовки вчителів, які мають вже під час першого, адаптаційно-ігрового, циклу навчання вміти здійснювати інтеграцію навчального матеріалу у змісті споріднених предметів.
З цією метою доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання Янковська І.М. залучена МОН до проведення тренінгів з вчителями початкової школи Подільського району (ЗОШ №124, ліцей № 100 "Поділ", гімназія №123, ЗОШ №2, ЗОШ №3, ШДС "Поділ", ЗОШ №10, ЗОШ 317, гімназія 319, ШДС "Перлина", ЗОШ №114, ЗОШ" 118 "Всесвіт"), де розглядаються особистісні якості та функції педагога в контексті реформування освіти, бо сучасний учитель є провідником ідей НУШ.