🎓 Перший дзвоник із новим змістом – психосоціальна підтримка в школі
«Перший день вересня у воєнних умовах – це не лише старт навчального року, а момент, коли школа стає точкою опори, простором довіри та турботи. Завдання педагога сьогодні – помітити за поведінкою дитини її біль і відповісти на нього підтримкою, а не осудом», – наголошує Олена Матвієнко, професорка УДУ імені Михайла Драгоманова, у колонці на Освіта.UA про нові смисли 1 вересня та ролі школи під час війни.
🔹 Школа в умовах війни трансформується – вона має стати безпечним середовищем для дітей і водночас місцем підтримки для педагогів, які також переживають стрес.
🔹 Впровадження травмоінформованого підходу допомагає створити атмосферу довіри: замість покарання – діалог, замість байдужості – чутливість до емоцій учня.
Мета – щоб перший дзвоник був символом не лише знань, а й відновлення, стійкості та єдності.
🕊 Повний текст – https://osvita.ua/blogs/95351/