Ви тут:  Головна Події ПЕДАГОГИ ФАКУЛЬТЕТУ: На відкритій лекції доцента Лесі Порядченко для студентів ОПП «Педагогіка дозвілля»

ПЕДАГОГИ ФАКУЛЬТЕТУ: На відкритій лекції доцента Лесі Порядченко для студентів ОПП «Педагогіка дозвілля»

 

11 лютого 2025 року доцентом кафедри педагогіки педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Лесею Анатоліївною Порядченко було проведено відкриту вступну лекцію для студентів 3 курсу ОПП «Педагогіка дозвілля» групи 3 ПДБз з навчальної дисципліни «Технологія створення і проведення анімаційно-рекреаційних програм та заходів». Лекція була чітко структурована, проходила у змішаному (онлайн-офлайн) форматі.

 

Під час лекції викладач використовувала комп’ютерні застосунки (онлайн дошку Padlet, QR-код та опитувальник  Xoyondo) для активізації діяльності студентів. У ході лекції студенти долучалися до обговорення питань, висловлювали свої креативні думки за методикою шести капелюхів. Наприкінці лекції було здійснено рефлексію засвоєння знань студентами, результати якої підтвердили досягнення поставленої мети.

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1 Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1

 

Отже, вступна відкрита лекція для студентів ОПП «Педагогіка дозвілля» з навчальної дисципліни «Технологія створення і проведення анімаційно-рекреаційних програм та заходів» продемонструвала ефективність поєднання традиційних і цифрових методів навчання. Використання лекторкою доцентом Лесею Анатоліївною Порядченко інтерактивних технологій, зокрема онлайн-дошки Padlet, QR-кодів та опитувальника Xoyondo, сприяло активному залученню студентів у навчальний процес та розвитку їхньої креативності. Методика «шести капелюхів» стала дієвим інструментом формування критичного мислення та професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері дозвілля. Проведена рефлексія засвоєння знань підтвердила досягнення поставленої мети, а також засвідчила високу ефективність змішаного формату навчання. Загалом, лекція стала не лише джерелом нових знань, а й мотивувала студентів до подальшого вдосконалення та професійного розвитку.

 

Відкрита лекція Л.А.Порядченко 11.02.2025 1